Poslední Rok

473 12 0
                                    

Byl konec prázdnin Hermiona a Ginny se vraceli do Bradavic a Harry s Ronem do práce. Bylo prvního září 6:00.

Pohled Ginny:

Ráno jsem vztala a u koho, že jsem to byla v obětí? Samozřejmě, že u Harryho. Ach jo bude mi chybět usínání v Harryho obětí.

,,Dobré ráno lásko" řekl Harry a políbil ji.

,,Ale dobré ráno" řekla Ginny.

,,Jak ses vyspala?" zeptal se Harry a pustil Ginny která se chtěla jít převléknout.

,,Úžasně, bude mi to chybět" řekla Ginny usmála se a odešla do koupelny.

Oba dva poté sešli do kuchyně kde paní Weasleyová už chystala snídani. Všichni si povídali Charlie, Hermiona a Ron o dracích. Paní Weasleyová, Bill, Fleur a Ginny o Gringottových a Harry, pan Weasley, Percy a George o kouzelnických kratochvílných kejklích. V doupěti nastala panika, všichni hledali, kufry, věci do práce a další...když se už všichni nachystali Harry, Ginny, Ron a Hermiona prošli přepážkou. Rozloučili se a Ginny s Hermionou nastoupili do vlaku. Ron s Harrym odešli z nástupiště a vydali se na ministerstvo kouzel na zaučení k byztrozorům. Rok utíkal jako voda. Ginny se každý den učila. Harry chodil do práce a často se staral o Teddyho. Harry zatím bydlel v doupěti protože restauroval Grimuldovo náměstí 12. Všichni mu hodně pomáhali, Harry si s Ginny každý den dopisoval. Zbýval týden do návratu Ginny. Nemohl se dočkat. Týden uběhl rychle. Harry a všichni Weasleyovi čekali až přijede spěšný vlak z bradavic. Když se dívky dopravili byli radostí bez sebe. V doupěti oslavili návrat a všichni usnuli.



Navždy spolu [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat