31.12.2004
Pohled Harry:
Ráno jsem se vzbudil byl jsem nervozní dnes jsem chystal pro Ginny něco velkého. Nechal jsem Ginny vzkaz a sešel dolů na snídani kde u stolu byli Hermiona s Ronem a paní Weasleyová která mi přála šťastný nový rok. Taky jsem jí popřál a sedl si za Ronem s Hermionou.
,, Jak se těšíte na nový rok?" zeptal jsem se.
,, Moc" odpověděla Hermiona za oba. Zbytek dne strávili všichni jezením hraním her a povídáním. Blížila se půlnoc.
,, 1 minuta do půl noci" zavolal George.
,, 10 sekund" zavolal Percy.¨
Byl jsem připraven to udělat. Poklepal jsem Ginny na rameno a klekl si před ní. Myslím, že už věděla co se stane protože začala brečet a nebyla jediná kdo to pochopil brečet začala i paní Weasleyová, Hermiona a dokonce i Fleur.
,, Ginny nemůžu říct, že od chvíle co jsem tě poznal jsem se do tebe zamiloval ale od šestého ročníku jsem k tobě začal citit něco, co se mi ještě nikdy nestalo. Za posledních pár let se ze mě stal ten nejšťastnější muž na celém světě. A to díky tobě, a proto se tě ptám Ginevro Molly Weasleyová vezmeš si mě?" dořekl jsem.
,, Ano, ano milionkrát ano!" vykřikla Ginny. Nasadil jsem jí prsten a přesně o půlnoci jsme se políbili. Všichni nám začali blahopřát a užili jsme si zbytek večera. Pozdě večer jsme šli spát, usli jsme spolu v obětí. Povídali si a dělali no asi to je jasné...
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023