Pohled Ginny:
Nemohla jsem tomu uvěřit máme s Harrym dítě a to už druhé. Je to úžasné. Je pravda, že kolem nás pořád lítají novináři jako u Jamese ale zatím se dozvěděli jenom jméno, díky bohu. Hodně času trávím s Hermionou když má teď Rose je to úžasný taky k nám často chodí i Tedy dnes tomu nebude jinak ale až po obědě. Poslední dobou jsem dost unavená což argumentuji ,, Když spí dítě spí i matka". Docela to zabírá. Taky jsem se dozvěděla, že Dracovi a Astorii se narodil syn, nevím jestli sen naše děti budou kamarádit ale moc jim to přeji, jestli se nepletu jmenuje se Scorpius.
o 3 roky později...
Abych to tak shrnula máme s Harrym tři děti. Jamese Siriuse, Albuse Severuse a Lily Lunu. James má 4, Albus 3 a Lily 1. Navíc píšu časopis co se týče famfrpálu. Musela jsem s famfrpálem skončit kvůli dětem. Ale na moji současnou práci si nestěžuju. Navíc Teddy už je první rok v Bradavicích, nedokážu tomu uvěřit Teddy Lupin má 11 let. Byl zařazen do Nebelvíru, když je u nás povídá si často s obrazy jeho rodičů. Ani se mu nedivím Harry tam ze začátku proseděl i několik hodin. Teď tam často chodí děti a poslouchají historky jak Lily a Jamese, taky i ostatních. Nejoblíbenější příběh jim povídá Lily co všechno s Jamesem vytrpěla. Myslím, že Lily (ml.) neví vůbec o čem všichni mluví ale pokaždé se tomu směje. A nastali Vánoce které jsme trávili v doupěti jako každý rok.
Pohled Harry:
Ráno jsem se probudil protože po mně skákali tři malí špunti.
,, Dobré ráno" řekla s potlačovaným smíchem Ginny.
,, No jo dobré" řekl jsem.¨
,, Taty dneska szou Vánose" řekl Albus který hodně šišlá protože mu rostou zuby.
,, Dobré ráno" usmál jsem se na ně.
,, Už se těšíte, že?" zeptala se Ginny.
,, Ano" řekl James který už ze mě seskočil a oblékal si kalhoty. Ginny se na mě usmála a taky vylezla z postele.
,, Albusi, Lily" zavolala na ně Ginny. Albus seskočil z postele a já jsem vzal Lily do náruče a šel ji převléknout. Když jsme sešli dolů na snídani bylo tam narváno. Byli tam úplně všichni pan a paní Weasleyovi, Percy, Audrey, Molly, Lucy, Fleur, Bill, Victorie, Dominique, Louis, Charlie, Ron, Hermiona, Hugo, Rose, George, Angelika, Fred ml., Roxane a Teddy. Postupně jsme se všichni nasnídali a vydali se na procházku tedy vyšli jsme na kopec kde jsme vždy hrávali famfrpál ale dá se to nazvat jako procházka. Lily jsem nesla v náruči a Albus s Jamesem se belhali za Harrym který si povídal s Ronem. Něco o práci co já vim. Když jsme došli do doupěte paní Weasleyová nás všechny zaměstnala. Já jsem s Ronem a Georgem loupal brambory na salát. Vzpomínali jsme jak jsme je ručně loupali s Ronem v šestém ročníku a jak se nám Fred a George posmívali. Není ani možné kolik je tady vzpomínek. Po obědě jsme šli všichni do obýváku a odpočívali. Vyčaroval jsem si křeslo protože jich bylo málo. Všichni to obdivovali a ptali se mě jak jsem to udělal.
,, Naučil mě to Brumbál" odpověděl jsem a vzpoměl jsem si když jsem to vyděl poprvé. Byl jsem zrovna před starostolcem a vedle mě byl Brumbál. Všichni jsme vzpomínali na různé zážitky. Celý zbytek dne jsme si moc užili. Po večeři jsme si rozbalili krásné dárky a brzy ulehli do postele.
ČTEŠ
Navždy spolu [HP FF]
FanfictionJak pokračoval příběh Harryho a Ginny po pádu lorda Voldemorta? V této fanfikci se vše dozvíte. Jména autorky J.K.Rowling a pár mých😀. Užijte si to. #1 kůň - 11.12.2023