Albus Severus Potter

279 9 0
                                    

Pohled Harry:

Ráno jsem vstal, Ginny už vedle mě nebyla usoudil jsem, že bude v obýváku. Převlékl jsem se a sešel dolů. Ginny seděla na koberci s 1 ročným Jamesem a snažila se nasnídat.

,, Dobré ráno" řekl jsem a přišel k Ginny.

,, Dobré ráno" odpověděla a zvedl jsem ji ze země už chtěla něco říct ale já ji přerušil.

,, Ginny normálně se nasnídej. Já Jamese pohlídám" usmál jsem se na ni. Ginny se na mě usmála.

,, Děkuju" řekla skoro šeptem a odešla ke stolu. Já jsem si hrál s Jamesem mohla to být tak půl hodina když se ozval zvonek. A Ginny se belhala k nám.

,, To musí být Hermiona, Ron a Rose možná taky Andromeda s Teddym" oznámila a já jsem šel otevřít. Měla pravdu na prahu dveří byli Ron, Hermiona, Rose, Andromeda a Teddy. Všechny jsem je přivítal a pozval dál. Teddy s Jamesem si hráli. Rose ještě nemohla, měla totiž jen pár týdnů. Seděla Hermioně v klíně která si s námi povídala. Když už se blížil oběd všichni odešli a naobědvali jsme se. Po obědě jsme všichni odpočívali, Ginny si četla knížku a já si hrál s Jamesem když najednou.

,, Auuuuu! auuuuu!" křičela Ginny.

,, Co se děje? Máš kontrakce?" Ginny přikivovala hlavou a svíjela se bolestí. Vyslal jsem patrona, popadl Jamese a Ginny a přemístil jsem se ke sv. Mungovi. S Jamesem v náruči jsem podepíral Ginny a přivedl ji na lůžko kde jí provedli vyšetření tak jsem musel odejít do čekárny. Za chvíli se všichni přihnali jak velká voda ale neptali se jak je na tom Ginny protože už můj výraz znali. Paní Weasleyová si převzala Jamese a já pořád chodil tam a zpátky a nervozně pokukoval po dveřích kdy už se otevřou trvalo to už hodinu když se konečně ze dveří vynořila lékozelnice. Pozvala mě dovnitř a přispěchal jsem za Ginny. Byla celá spocená, unavená a utahaná. Vzal jsem ruku Ginny a čekal až to příjde a přesune mi všechny kosti.

,, Harry...James?" snažila se povědět Ginny.

,, Neboj je v pořádku" usmál jsem se na ni. Úsměv mi však neoplatila a místo toho mi pořádně zmáčkla ruku a zakřičela. Trvalo to už dvě hodiny. Bylo to neuvěřitelné, vždyť minule to mohlo trvat asi 10 minut.

,, Tak jde se na to" řekla lékouzelnice.  A zachvíli se narodil malý chlapeček.

,, Ten je krásný" rozvzlykala se Ginny.

,, To tedy je" řekl Harry a zavolal ostatní aby se přišli podívat. Všichni žasli nad malým Albusem. Nejroztomilejší bylo když James řekl ,, bvacha Aljbus".  Ginny strávila den v nemocnici a potom se vrátila i s semnou a Jamesem domů.

Navždy spolu [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat