Rodiné setkání

361 11 0
                                    

Pohled Ginny:

Ráno jsem vstala a vzbudila Harryho.

,, Lásko musíš vstávat" zašeptala jsem mu do ucha.

,, Dobré ráno" řekl Harry usmál se a políbil mě.

,,  Na stole je koláč dej si ho na snídani" usmála jsem se na Harryho a odešla do koupelny. Bylo mi nějak špatně. Najednou jsem začala zvracet, naštěstí jsem to stihla do záchodu. Zvláštní pomyslela jsem si vždyť jsem toho tolik nesnědla najednou mi svitlo v hlavě. Mávla jsem hůlkou a přivolala jsem těhotenský test. Počkala jsem 2 minuty a co nevidím? 

Pohled Harry:

Snídal jsem najednou jsem slyšel jak Ginny vyjekla. Neváhal jsem ani minutu pospíchal jsem za ní. Vešel jsem do koupelny, v rohu koupelny se krčila Ginny a plakala.

,, Ginny co se stalo?" zeptal jsem se vyděšeně. Ale neodpověděla mi, potom jsem si všiml, že něco drží v ruce. Byl to těhotenský test. Podala mi ho, byli tam dvě čárky. Což znamenalo...

,, Ginny to je úžasné tak proč brečíš?" řekl jsem ji a objal.

,, T-ty se ne-nezlobíš?" ptala se uslzená Ginny.

,, Proč bych se měl zlobit?" zeptal jsem se udiveně a políbil ji do vlasů.

,, J-já jsem myslela, že děti nechceš?" řekla Ginny a přitulila se ke mně.

,, Kde si na to přišla lásko" zeptal jsem se a objal ji ještě pevněji.

,, Já nevím. Nikdy si o tom nemluvil" řekla Giny. Harry se usmál.

,, To snad neznamená, že nechci děti" usmál jsem se.

,, Takže si rád?" zeptala jsem se.

,, Jsem nejšťastnější na světě" řekl jsem a Ginny mě políbila.

,, Rád bych tady s tebou ještě zůstal ale musím do práce" řekl jsem smutně a podíval jsem se na Ginny.

,, To nevadí jen běž" řekla mi a já jí dal pusu na rozloučenou. 

O několik hodin později...

Přišel jsem domů kolem druhé hodiny. Ginny byla v kuchyňi nejspíš na mě už čekla.

,, Ahoj Ginny" usmál jsem se a políbil Ginny do vlasů.

,, Ahoj Harry" usmála se na mě Ginny.

,, Víš říkala jsem si, že by jsme jim mohli říct na tom rodiném setkání, že čekáme mimčo" řekla Ginny a pustila se do jídla.

,, No ano to by jsme mohli" řekl jsem. Když jsme dojedli šli jsme se převléknout a přemístili jsme se před doupě.

Pohled Ginny:

,, Ginny, Harry konečně jste tady" řekla mamka a pozvala nás dál.

,, Dali jste si na čas" ušklíbl se George a objal přes ramena svou ženu Angeliku Jonesová teď už Weasleyová.

,, Nech toho Georgi" zasmála jsem se. Všichni jsme si sedli ke stolu. Když jsme se najedli a mamka přinesla moučník, Harry se na mě podíval. Bylo mi jasné, že už to chtěl říct. Přikývla jsem a Harry začal mluvit.

,, Máme pro vás novinu" řekl Harry.

,, Ginny je těhotná!" vykřikl George.

,, Jak to víš?" vykulila jsem na něj oči.

,, No manželé už jste tak co jiného. Konečně jsem se trefil" usmál George. Všichni nám začali gratululovat. Celý večer jsme o ničem jiném nemluvili. Bylo mi líto Hermiony už několik měsíců se snaží o miminko. Ale nemohla jsem nic dělat, věděla jsem, že nám to přeje ale zároveň i závidí. Pozdě večer jsme se dostali domů a ulehli do postele.

Navždy spolu [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat