Nový domov

351 7 0
                                    

Pohled Ginny:

,, Tak jdeme?" zeptal se Harry.

,, No jasně" usmála se Ginny,

Oba vešli dovnitř. V domě bylo už uklizeno. Oba dva jsme donesli do domu poslední krabice pozdravili Kráturu a usli po dlouhém dni.

,, Dobré ráno miláčku" řekla Ginny.

,, Dobré ráno lásko" řekl Harry a políbil mě.

,, Mám pro tebe překvápko" řekla jsem.

,, Překvapení?" zeptal se nechápavě Harry.

,, Jo přesně tak. Tak se obleč a přijď do druhého patra." řekla spěšně Ginny vzala si oblečení a zmizela dřív než stačil Harry něco říct. Harry se oblékl a přišel do druhého patra kde už stála Ginny.

,, Zakryju ti oči" řekla Ginny a Harry jen přikývl. Vešli do místnosti kde byli slyšet hlasy.

,, Tak připrav se...3, 2, 1, teď" řekla Ginny a odkryla Harrymu oči.

Harryho pohled:

Když mi Ginny odkryla oči nevěděl jsem jestli to je skutečné. Před sebou jsem viděl hýbající obrazy mých rodičů, Siriuse, Remuse a Tonksové vlastně už Lupinové.

,, Tak co?" zeptala se Ginny nervozně.

,, To si pro mě udělala?" zeptal jsem se a objal jsem ji.

,, No jasně. Popovídáš si s nimi?" řekla po chvíli Ginny. Harry jen přikývl.

,, Moc jsem s nimi nemluvila tvoji rodiče moc ani neví kdo jsem." řekla Ginny a zasmála se.

Chvíli jsme se spolu bavili. Po chvilce jsem mým rodičům představil Ginny. Táta se pořád vyptával Ginny na famfrpálový tým v kterém hraje. Slíbila mu, že jak dojde z prvního tréninku vše mu povykládá. Když už nám vyhládlo udělala Ginny na snídani vajíčka. Poté jsem musel do práce. Rozloučil jsem se s Ginny a odešel.

Pohled Ginny: 

Když Harry odešel poklidila jsem kuchyň a vybalila několik krabic zabralo mi to několik hodin z neposlední řady jsem připravila pokoj pro Teddyho Lupina který u nás často bude. Vybojovala jsem 4 dny protože mi víc Andromeda nechtěla dovolit. Prý musíme mít čas i pro sebe. Rychle jsem šla udělat večeři protože se Harry každou chvílí vrátí. A taky, že jsem měla pravdu. Harry přišel přesně na čas. Najedli jsme se popovídali si co jsme za celý den dělali a Harry říkal, že jde zítra překontrolovat z Ronem vězně z Azkabanu. Ani se nediví, že se mu tam nechtělo. Šli jsme si brzy lehnou a usli jsme ještě rychlej.

Navždy spolu [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat