7. "06.00"

222 36 12
                                    

7

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7. “06.00”

“Bir şiir istersin içinde benzetmeler olan
Kusura bakma sevgilim
Heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok...”

Yılmaz Erdoğan

🕊️

Ayşe Neva Sungur: Keşke sözleriniz karşısında hissettiklerimi anlatabilecek kelimelere sahip olsaydım.

Ayşe Neva Sungur: Hissettiklerimi hissetseniz keşke, o zaman kendi hislerinizmişçesine benimseyeceğinize eminim.

Ayşe Neva Sungur: Beni anlayacağınıza, sözlerinizin benim için ne denli paha biçilemez bir değere sahip olduğunu o zaman sizde anlayabilirdiniz.

Ayşe Neva Sungur: Ama kelime haznemin yettiğince açıklamam gerekirse şöyle söyleyebilirim.

Ayşe Neva Sungur: Kuşlar, kafeslerden nefret eder. Altın da olsa, gümüş de olsa dünyanın en mühim taşlarıyla bezenmiş de olsa...

Ayşe Neva Sungur: Hiçbir canlı özgürlüğüne takılan prangaları sevmez, sevmemeli.

Ayşe Neva Sungur: Kuşları çok severim, bilhassa kırlangıçları. Ve kanatlarım olsun, gök gibi uçsuz bucaksız bir evim olsun bende onlardan biri olayım isterdim.

Ayşe Neva Sungur: İşte o zaman tüm kırlangıçlar, ağaç dallarına gizledikleri yuvalarına uçarken ben gelir göğsünüze konardım. (06.00)

Ayşe Neva Sungur: Kaburgalarınızın arasına kendime güvenli bir yuva yapar, kendi prangamı kendim takardım.

Ayşe Neva Sungur: Ve inanın göğüs kafesiniz bana bir ömür en güvenli en sağlam yuva olurdu.

Edip Dağhan Gevheri, çevrimiçi (06.02)

Edip Dağhan Gevheri, görüldü (06.02)

Edip Dağhan Gevheri, yazıyor... (06.04)

Edip Dağhan Gevheri: Neyi bekliyorsunuz?

Ayşe Neva Sungur: Anlayamadım.

Edip Dağhan Gevheri: Kaburgalarımın arasında kendinize bir yuva yapmak için neyi bekliyorsunuz?

Ayşe Neva Sungur, görüldü (06.04)

Ayşe Neva Sungur, yazıyor... (06.06)

Ayşe Neva Sungur: Siz çok fena bir adamsınız.

Ayşe Neva Sungur: Sözleriniz bir silah ve siz hiç acımadan o silahı bana doğrultma cüretini gösteriyorsunuz.

Ayşe Neva Sungur: Gerçekten çok fena bir adamsınız!

Edip Dağhan Gevheri: Silah ateşlendi, sözlerim size bir kurşun gibi isabet etti mi?

Ayşe Neva Sungur: Yıllar evvelki kurşun yarasını buldu sözleriniz.

Ayşe Neva Sungur: Tam isabet, asker.

🕊

Bir kez daha kırlangıçları yâd edelim mi? Edelim.

12 Mayıs 2021, Çarşamba.
23.34

Fnenoir

VAVEYLA SENFONİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin