27. "17.09"

94 19 20
                                    

27

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

27. “17.09”

“Hep aklıma geliyorsun bak gördün mü senin de gidecek başka yerin yok.”

Özdemir Asaf

🕊️

2 AY SONRA

Esved Ferman Gevheri: Neredesin? Çıktın mı şirketten?

Ayşe Neva Sungur: Şimdi çıktım.

Ayşe Neva Sungur: Asıl sen neredesin? Hani beni almaya gelecektin de yemeğe gidecektik????

Ayşe Neva Sungur: Bir de erken gelirim dedin! Yoksun.

Esved Ferman Gevheri: Ne celalleniyorsun hemen?

Esved Ferman Gevheri: Toplantı sıkıştırmışlar araya. Önemliydi, erteleyemedim.

Esved Ferman Gevheri: Yollarım birini şimdi.

Ayşe Neva Sungur: Tamam, yollama önemli değil. Atlar bir taksiye gelirim. İncilerim dökülmez.

Ayşe Neva Sungur: Bitmesi yakın mı bari?

Esved Ferman Gevheri: Ara verdik şimdi, maksimum yarım saati var. Yol, trafik derken iki saati geçer gelmem.

Ayşe Neva Sungur: Yani gerçekten bir kere zamanında gelsen şaşarım.

Ayşe Neva Sungur: Her zaman bekletiyorsun!

Esved Ferman Gevheri: Ya tamam bir dahakine inşallah ahhsjsjshhsjs

Esved Ferman Gevheri: Sen onu bi geç. İş ne oldu?

Esved Ferman Gevheri: Artık Türkiyedesin diyebilir miyiz???

Esved Fermn Gevheri: EVET EVET EVET EVET???

Ayşe Neva Sungur: Hayır.

Esved Ferman Gevheri: NEDEN?

Ayşe Neva Sungur: Maaşı beğenmedim. Beni tatmin eden meblağı söylediğimde ağız burun büktüler.

Ayşe Neva Sungur: Berlin'de daha fazla alıyordum. Olmaz.

Esved Ferman Gevheri: Ama artık Berlin'de bir işin yok, değil mi? Ne iş beğenmemezlik yapıyorsun?

Ayşe Neva Sungur: Ne iş beğenmemezlik yapacağım? Hakkımı versinler, çok az veriyorlar.

Esved Ferman Gevheri: Abi zaten inşaat mühendisleri maksimum o kadar alıyor. Neyini beğenmedin?

Ayşe Neva Sungur: Az olduğu gerçeğini değiştirmiyor.


Ayşe Neva Sungur: Gidiyorum geri.

Ayşe Neva Sungur: Şimdi bunları düşünmek istemiyorum. Karnım acıktı benim.

Ayşe Neva Sungur: Yemeği beraber yiyecektik, olmuyor. Bekleyemem daha fazla. Tatlıları beraber yeriz artık.

Esved Ferman Gevheri: Tamam, öyle yapalım. Bende burada atıştırırım o zaman.

Ayşe Neva Sungur: Konum atarım.

Esved Ferman Gevheri: Yemeğini yiyince yaz bana. Bildiğim güzel bir muhallebici var, oraya gidelim. (17.09)

Ayşe Neva Sungur: Tamam, görüşürüz.

Esved Ferman Gevheri: Görüşürüz Ayşecik.

Ayşe Neva Sungur, görüldü.

Ayşe Neva Sungur, çevrimdışı.

Esved Ferman Gevheri, çevrimdışı.

🕊

01 Eylül 2021, Çarşamba.
17.09

Fnenoir

VAVEYLA SENFONİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin