15

206 17 5
                                    

Sabah uyandığımda herzamanki şeyleri yapıp okula gittim. Aynı şekilde dersler bitince sasukeyle çıktık. Dünkü gibi aynı sessizlikle ilerlerken sasuke sessizliği bozdu.

"kampa gidecek misin"

Tabi ya kakashi sensei bizi orman kampına götürecekti. Gitmeyi çok istememe rağmen annemin haberi olmadan gidemezdim.

"anneme mesaj atmam lazım. Bu arada sasuke dün gec-"

"pekala öyleyse"

Sözümü bitirmeme izin vermeden konuyu değiştirdi. Kaşlarım çatılmıştı. Telefonumu çıkarıp annemi aradım hem yurt isteğimi hemde kampı söyleyecektim.

"Alo?"

"Alo annecim nasılsın"

"aaa sakura sen miydin kızım, iyiyim sen?"

"bende iyiyim, sana birşeyler soracaktım da gelmeni bekleyemedim"

"söyle kızım"

"Yurtta kalabilir miyim"

Bu soru sadece annemi değil, sasuke'yi de şaşırtmıştı sadece kampı sormamı bekliyordu. Sasuke soran gözlerle bakarken onu umursamamaya çalıştım.

"İstersen olur tabiki canım, kayıtları yaptırabilirsin, başka ne soracaksın"

"birde kamp varmış üç günlük yarın başlayacak"

"çoğunluk gidiyorsa katılabilirsin"

"Çok teşekkürler annecim, teyzemin durumu nasıl?"

"Aynı kızım bekliyoruz tedaviye başlandı"

"anladım görüşürüz o zaman"

"görüşürüz canım"

Telefonu kapatınca yurda gitmek için yönümü değiştirdim. Sasuke farketmiş olmalı ki arkamdan seslendi.

"sakura nereye?"

"yurda"

"benimle kalmak istemiyor musun?"

"Konu bu değil Sasuke"

Tekrar yola koyuldum. Başka bir şey demedi ve o da devam etti. Bu kalbimi kırmıştı sonuçta sevgilimdi ve en azından 'seni seviyorum kendine iyi bak' gibi sözler söylemesini beklerdim. Yurt Sasuke'lerin evine yakın olduğu için hızlıca ulaştım. Telefonla tenten'i yardım etmesi için aradım. Hemen bahçeye çıkıp yanıma geldi. Birlikte merdivenden yukarı çıktık ve bir kapıyı tıklatıp içeri girdik. İçerde sarı saçlı kahverengi gözlü çok güzel bir kadın duruyordu. Tenten benim için kayıtlarda yardım etmiş karşımdaki kadın yani tsunade-sama'yla tanıştırmıştı. Ayrıca tsunade-sama'nın yanında birde yardımcısı shizune-san vardı. Bu işleri hallettikten sonra yurttan kısa süreliğine ayrıldım çünkü sasukelerden eşyalarımı almam gerekti. Kapıyı sasuke açtı. O sözlerden sonra gelmeme şaşırmıştı.

"Sakura?"

"eşyalarımı almaya geldim"

Sevinen yüzü azda olsa asıldı. Kapıyı daha da aralayıp geçmeme izin verdi.
Merdivenleri çıktım ve odaya doğru yöneldim. İçeri girdiğimde karin temizliyordu. Pekte işe yaradığı söylenemez. Dolaplar hala tozlu, yerler kirli ve daha fazlası...

"Karin odamdan çıkar mısın"

Göz devirerek oradan çıktı. Çıkmasıyla bavulumu elime aldım. Fazla bir şey yoktu. Toparlanıp odadan ayrıldım. Oturma odasında karin ve sasuke vardı. Artık birlikte olmaları umrumda bile değildi sonuçta karin benim bilmediğim şeyleri bile biliyordu. Sessizce sasuke'nin yanına geldim. Odamdan çıktığımdan beri karinle susmuşlardı.

Real lovers  -sasusaku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin