Sabah uyandığımda sasuke çoktan kalkmıştı. Yatakta beş dakika daha oyalandıktan sonra kalktım. Saate baktığımda çoktan geciktiğimi farkettim. Telefonu elime aldığımda tenten'den 15 cevapsız arama vardı. Hemen üstümü değiştirip çantamı aldım. Aşağı indiğimde annesinin yanına gittim.
"günaydın, ben biraz geç kalmışımda sasuke nerde göremedim"
"Sasuke çoktan çıktı kızım
Yemyeşil gözlerim kocaman açılmıştı, ne yani beni bırakıp gitti mi? Annesine birşey demeden kapıya koşturdum. Sasuke'lerin evinden yürüyerek gitsem daha da geç kalırdım, bizim eve göre daha uzaktı. Minibüse binmek için koşturmaya başladım. Fakat şanssız günümdeyim ki koşarken telefonumun düşmesiyle eğildiğim sırada minibüs kaçtı.
"kahretsin"
Mecburen yürümek zorundaydım. yanımda ne bisiklet ne de hızlı gidebileceğim bir şey vardı. Daha sonra telefonum çalmaya başladı. Düşmesiyle kırılan telefon ekranını umursamayarak arayan kişinin kim olduğuna baktım. Tenten arıyordu, teneffüs olmuş olmalı.
"Alo-"
"SAKURA NERDESİN SEN"
"Tenten okula geliyorum ne oldu?"
"NEDEN BU KADAR GEÇ KALDIN NEJİYE İTİRAF ETTİM BİLE"
"Neee"
"OFFF HADİ ÇABUK GEL ANLATACAĞIM ŞEYLER VE TANIŞTIRACAĞIM KİŞİLER VAR"
"az yolum kald-"
Cevabı duyar duymaz telefonu kapattı. Gerçekten merak etmiştim. Adımlarımı hızlandırarak okul binasına ulaştım. Heyecandan yerinde duramayan tenten beni bekliyordu. Gördüğü gibi üzerime atladı.
"ÇOK MUTLUYUM SAKURA ÇOK"
Tenten'in atlaması üzerine yere düşmemle o da üzerime düştü. Kıkırdamalar arasında ayağa kalkıp bir banka oturduk.
"ee anlat bakalım tüm ayrıntıları öğrenmek istiyorum"
"tamamm o zaman ilk sabahla başlayalım.
Sabah uyandığımda böyle çok pozitiftim telefonu hemen elime alarak mesajları açtım. Ama sanki ben değil ellerim kendi kendine hareket ediyormuş gibiydi. Nejiyi seçerek günaydın yazdım. Tam telefonu geri bırakıcaktım kiiiii, HOOOP nejiden bir mesaj! Hemen açtım tabi bekletmek olmaz. Oda günaydın yazmıştı. Sohbeti devam ettirebilmek için napıyosun yazdım. Online olduğu için anında mesajı gördü. Okul için hazırlanıyorum dedi. Okul olduğu o an aklıma geldi. Telaşla hemen hazırlandım falan yolda nejiyle karşılaştık. Bugün çok neşeli olduğumu söyledi bende teşekkür ettim. Okula vardığımızda bileğini tuttum ve gözüne bakarak benimle şu ağaca gelir misin diyerek karşımızdaki beyaz çiçekli ağacı gösterdim""Çok romantikk" bunu söylemeden edemezdim. Tenten gülümsedikten sonra hiç ara vermeden sözüne devam etti.
"sonra ben tabi biraz utandım sağa sola bakıyordum falan. Sonra hiç beklemediğim bişi oldu, neji belimden tuttu ve kafasını omzuma yasladı. Nefesini hissedebiliyordum. HARİKAYDI SAKURAA"
Büyülenmiş gibi Tenteni dinliyordum.
"daha sonra seni çok seviyorum tenten diye fısıldadı kulağıma sonra bende derken sözüm bitmeden gitmeye başlamıştı ve arkamdan göz kırptı veee sonra seni aradım geldin falan"
"harika ben bile anlattıklarına büyülendim" bunu derken telefonda söylediği seni tanıştıracağım kişiler var sözünü hatırladım.
"peki kiminle tanıştıracaksın"
Yüzünü buruşturarak
"yurttaki oda arkadaşlarımla tanıştırcaktım fakat çoktan gittiler. Baksana sakura bizim yatakhanede bir kişilik boş yer var, sende gelsene"Aslında harika bir fırsat olabilirdi, fakat annemi beklemek zorundaydım.
"tenten bu çok ani oldu yani gelmeyi çok isterim ama annemin dönmesini bekleyip ona sormam gerek"
Tamam anlamında başını salladı ve zille beraber içeri girdik.
×akşam
Dünkü gibi okuldan sasuke'lere geldim. Fakat sabah beni beklememesine hala kırgındım, ayrıca gün boyu okulda da hiç konuşmamıştık. Hatta yüzüme bile bakmamıştı. Birşeyler döndüğünü hissetmek zor değildi tabi. Yoldayken de sessizdi yere bakıyordu. Odamda bunları düşünürken sofraya çağırıldım. Bugün sofrada bir misafir vardı. Sai'nin sevgilisi ino adında bir kızdı. Yemekten sonra onların aile sohbetlerini bölmemek için odama çıktım. Sonuçta aile üyesi bile değildim orda durmam yanlış anlaşılabilirdi. Normalde odama çıktığımda sasukede peşimden gelirdi. Fakat ne bir ayak sesi, ne bir kapı sesi vardı. Odamdan bahçeye uzanan cama baktım. Sasuke sessizce havuzda duruyordu. Fakat hiç beklemediğim bir şey oldu. Bahçe kapısından karin girdi. Gözlerimi açıp kapadım, ovuşturdum tekrar gözümü açtığımda karin oradaydı. Kabus değildi bu gerçekti. 2. Kez aynı duyguları yaşamak istemiyordum ama ne konuştuklarını duymam lazımdı.
"Sasuke~"
"ne var karin"
"şu hast-"
sözünü tamamlamasına izin vermeden eliyle ağzını kapadı ve gözleri benimle buluştu. Hemen geri çekildim. Ne zaman beni farketmişti? Yada neden ağzını kapatmıştı, duymamı istemediğim şeyler olduğu kesindi ve benden saklanıyordu, kaçmaya çalışıyordu...
Sonunda yeni bölüm yazdım 💛
Biraz kısa mı yazıyorum isterseniz uzatmaya çalışırım 😕
Ayrıcaa başlığı değiştirdim 😮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real lovers -sasusaku-
Fantasi'seni üzmektense ölmeyi tercih etmeyi istemiştim, başarılı olamadım... ' × Tamamlandı ×