Hoofdstuk 27

88 7 10
                                    


Nog een saai hoofdstukje erbij mensen. Geniet ervan. Ik was zo stom om de vorige hoofdstuk vergeten te posten de vorige keer, dus nu hebben jullie er 2. Geniet. Ik geniet duidelijk van mijn nieuwe achtergrond aka Remus Lupin fancast versie hehe. I feel stupid now bahaha.

LIefs naomi en veel lees plezierrr








POV Mattheo

Ik was onderweg naar mijn kamer met Y/N's huisdier in mijn handen. Dat beest heeft me al drie keer gebeten. Ik opende de deuren van mijn kamer en deed ze daarna dicht. Ik zag dat Y/N in mijn bed zat te slapen. Oh ja. Ik ben vergeten haar naar haar kamer te leiden. Agh ja. Wat maakt het uit. Dat doe ik morgen wel. Ik pakte een joggingbroek uit mijn kast en begon mijn pak uit te doen. Ik haat het om naar Tom's stomme vergaderingen te gaan. Ik had de joggingsbroek nu aan en besloot zonder shirt te slapen. Ik ging bij Y/N op mijn kingsize bed liggen. Er zat genoeg ruimte tussen Y/N en mij in, dus dat vind ze vast niet erg. Ik sloot mijn ogen en probeerde in slaap te vallen. Ik hoorde Y/N bewegen en daarna voelde ik een lichaam tegen mij aanliggen. Ik opende mijn ogen en Y/N's hoofd lag op mijn buik. Ze sliep nog steeds en ik deed voorzichtig mijn armen om haar heen. Ze is zo schattig wanneer ze slaapt. Ik viel al snel in slaap met Y/N nog steeds tegen mij aan.

POV Y/N

Ik lag op een warme, harde kussen. Het lag best lekker. Ik sloot mijn armen er steviger omheen. Wow dit is best een lange kussen. Ik voelde daarna iets door mijn haar gaan. Het voelde als een hand. Wacht eens even. Waar komt die hand vandaan dan? En waarom gaat mijn kussen zachtjes op en neer. Nee dit kan niet. Ik schoot overeind en zag Mattheo liggen. ''Goeiemorgen.'' Zei hij grijnzend. ''Dit kan niet. Ik sliep alleen. Hoezo ben je bij mij komen liggen?'' vroeg ik boos aan hem. ''Voor de duidelijkheid. Dit is mijn kamer.'' zei hij lachend. Shit. Ik keek beschaamd weg. Ik hoorde Mattheo grinniken. Ik keek weer naar hem en vroeg: ''Waarom heb je me eigenlijk ontvoerd? Je had mij toch gewoon kunnen opzoeken op de normale manier?'' Hij ging rechtop zitten met zijn handen achter zijn hoofd. Ik zou hem zo graag uit die houding willen duwen. ''Omdat het kon en zo zou je niet bij die andere jongens zitten. Ik heb trouwens iets meegenomen.'' Zei hij. Ik keek hem verbaasd aan en sloeg mijn armen over elkaar heen. Hij stond op uit het bed en liep naar de badkamer. Hij liep de badkamer uit en ik zag Bibble. ''Bibble.'' Riep ik en ik rende naar hem toe. Mattheo gaf hem voorzichtig over. Ik knuffelde Bibbel. Bibbel likte mijn gezicht en ik giechelde. Ik keek weer naar Mattheo en zei: ''Dankjewel.'' Ik ging op het bed in kleermakerszit zitten en begon met Bibbel te spelen. ''Weet je. Je hebt een zeer leuke outfit aan.'' Ik keek naar wat ik aanhad en trok meteen de dekens over mijn benen. Mattheo grinnikte en ik keek hem boos aan. ''Rustig. Ik heb niks gezien.'' Zei hij met zijn handen omhoog. ''In de kast ligt je kleding. Ik ben langs je oude slaapzaal gegaan.'' Ik keek hem gelijk hoopvol aan en hij zei: ''Nee je mag niet terug en ik heb je vriendjes ook niet gezien.'' Ik zuchtte en speelde wat met de lakens. ''Je kleding ligt in de kast.'' Hij stond tegen de badkamer deurpost aan geleund en ik wachtte totdat hij weg ging, maar hij ging niet weg. Ik schraapte mijn en keel en vroeg: ''Kan je uhm misschien weggaan, zodat ik kan omkleden.'' Hij kuchte even en liep toen naar de deur. ''Er komt straks iemand om je naar de eetzaal te brengen.'' Zei hij. Ik knikte en hij sloot de deur. Zoals gewoonlijk deed hij hem ook op slot. Ik liep naar de kast en zag al mijn kleding netjes opgevouwen en opgestapeld staan. Ik koos voor een simpele skinny jeans met een gestreepte lange mouwen shirt. Ik pakte nog een riem erbij en deed mijn zwarte laarsjes aan. Ik deed mijn haar in een messy bun en deed wat lipgloss op. Nog geen minuut later werd er al op de deur geklopt. ''Binnen.'' De persoon liep naar binnen. Het was Gerard. ''Goeiemorgen Gerard.'' Zei ik vrolijk. ''Goeiemorgen mevrouw Peramentus.'' Zei hij met een glimlach terug. ''Noem me maar Y/N.'' zei ik lachend. ''Volg mij dan maar Y/N.'' Ik volgde hem naar buiten en we liepen richting de eetzaal. Mattheo en zijn moeder zaten al aan tafel. ''Y/N lieverd wat zie je er leuk uit.'' Zei Lara Jean. ''Danku.'' Ik draaide vrolijk een rondje. Ik had Bibbel meegenomen. Hij zat op mijn schouder. ''En wie is deze schattige pluisbal?'' vroeg ze. ''Dit is Bibbel. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen van Sirius.'' Antwoorde ik blozend. Lara Jean klapte ethousiast in haar handen. ''Laten we eten.'' Zei Mattheo chagrijnig. Je kon uit super veel gerechten kiezen, maar ik koos voor een simpel omeletje voor op mijn brood. Voor Bibbel pakte ik wat fruit en bacon. Bibbel houd van vlees en van mango. Hij kan echt een super lange tong hebben. Ik voerde hem een stukje mango en zijn tong likte over mijn huid en het kietelde. Ik giechelde. ''Wat enig.'' Zei Lara Jean klappend. Bibbel had al zijn eten al opgegeten en kroop over mijn arm naar mijn schouder. Ik had niet zo heel veel honger en had maar de helft van mijn broodje opgegeten. Iedereen was tegelijkertijd klaar met eten. ''Y/N lieverd. Ik ben vandaag niet thuis, dus je bent alleen met Matty poe.'' Zei ze glimlachend. Het koste me zoveel moeite om niet in lachen uit te barsten. Matty poe. Wat grappig dit. Ik keek naar Mattheo en hij keek boos naar zijn moeder met rode wangen. Dus hij kan toch blozen. Toen Lara Jean de eetzaal had verlaten barstte ik in lachen uit. ''Oh Matty poe.'' Zei ik spottend tegen hem. Hij keek mij met een verachtte blik aan. Ik liep lachend naar de deur en zei: ''Als je me zoekt dan ben ik waarschijnlijk in de bibliotheek Matty poe.'' Zei ik lachend. Ik hoorde hem een soort grom maken, voordat ik de deur achter me dichtdeed.

De Marauders en Y/N(Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu