***Voor de mensen die nieuwsgierig waren voor hoe Josh eruit ziet. Hierboven is een foto van hem. In het volgende hoofdstuk zal ik een foto van Y/N's ex zetten. Luca. Veel plezier met lezen. Groetjessss van Noompieee.***
POV Y/N
Ik voel me nu wel heel schuldig tegenover Regulus en Remus. Ik wist niet wat mij mankeerde. Ik had mezelf nooit zo vol moeten drinken met alcohol. Sirius ligt nu naast mij op het bed onder de dekens. Hij is nog maar een kwartier terug van de badkamer. Hoe stom kon ik wel niet zijn om mij zo te gedragen. Dit ben ik niet. Dit hoor ik niet te zijn. Ik draaide me naar Sirius om en tikte hem op zijn schouder. Hij draaide zich om en zei: ''Wat is er? Kan je niet slapen?'' Ik schudde nee met mijn hoofd. ''Wat is er aan de hand?'' Ik haalde mijn schouders op als teken dat ik het niet wist. ''Wil je terug gaan naar de rest.'' Ik knikte ja met mijn hoofd. ''Laten we gaan dan.'' Ik draaide me om, zodat hij in alle rust kon omkleden. ''We kunnen.'' Zei hij. Ik had Sirius' shirt aan gedaan en we liepen samen terug naar de slaapzaal. ''Y/N wacht.'' Ik draaide me naar hem om en hij had zijn toverstok in zijn handen. ''Wat doe je?'' vroeg ik aan hem. Ik voelde dat mijn hart iets sneller ging kloppen. ''Ik haal de zuigzoenen weg.'' Ik kalmeerde weer en wachtte totdat Sirius klaar was. We liepen weer verder en iedereen was in de slaapzaal. Ze keken ons allemaal verbaasd aan. ''Waarom heb jij zijn shirt aan en is hij shirt loos?'' vroeg Nathan. ''Lang verhaal.'' Zei ik. Ik pakte mijn pyjama en de trui van Regulus van mijn bed af en liep naar de badkamer. ''Misschien kan Sirius uitleggen wat er is gebeurd.'' Zei ik voordat ik door de badkamer verdween. Ik deed de deur op slot en ging er met mijn rug tegen aan zitten. Ondertussen vertelde Sirius het verhaal tegen de jongens. Over hoe hij mij had gevonden. Ik wilde het niet meer horen dus ik ging onder de douche. Het water zorgde ervoor dat ik een beetje nuchter werd. Na een half uur zette ik de douche uit en kleedde ik me om. Ik deed de capuchon van de hoodie op en liep de badkamer uit. Ik zag allemaal kaarsjes hangen en voor de rest was al het licht uit. De bedden waren allemaal naast elkaar gezet en de jongens zaten op het bed te wachten met een hoop chocola. ''Wat is dit?'' vroeg ik lachend. ''Dit is. Wacht jongens wat was dit nou?'' vroeg Sirius. ''Dit is jouw relaxzone voor nu.'' Zei Nathan. Ik liep op de bedden af en sprong op het bed. ''Ik wil een groepsknuffel jongens.'' Ik strekte mijn armen uit en we knuffelden met zijn allen. Iedereen liet los, maar ik bleef iemand knuffelen. De persoon rook naar het verboden bos, bloemen en een lekkere aftershave. ''Uhm Y/N. Hoelang ben je van plan om vast te houden?'' Het was Regulus. Ik liet los en zei: ''Nu.'' De jongens moesten lachen en ik lachte mee. ''Wat gaan we doen?'' vroeg ik aan ze terwijl ik mezelf achterover liet vallen op het bed. ''REMUS!'' schreeuwde ik terwijl ik omhoog schoot. ''Wat is er?'' vroeg hij geschokt. Ik moest lachen en zei: ''Mag ik je lievelingschocola en kunnen we zo praten?'' Hij knikte en gaf mij zijn chocola. ''Waar moeten jullie om praten?'' vroeg Nathan. Ik bloosde even en zei: ''Niks bijzonders.'' Ik dacht terug aan ons moment op de dansvloer. Het was heel intiem, maar ook leuk. ''Y/N heb je wat van mijn chocola over gehouden?'' vroeg Remus. Ik stopte net het laatste stukje in mijn mond en zei met volle mond: ''Nope.'' De jongens moesten allemaal weer lachen en ik moest daardoor blozen. ''Laten we even buiten praten.'' Zei ik tegen Remus. Hij knikte en we liepen samen naar buiten. Ik schuifelde even ongemakkelijk op mijn voeten en zei: ''Het spijt me voor hoe ik deed op de dansvloer.'' Remus lachte. ''Nee het spijt mij. Wat daar gebeurde was een totaal andere kant van mij.'' Ik lachte met hem mee. ''Je was wel zeer sexy.'' Zie ik mompelend. ''Wat zei je nou. Zeg het eens harder.'' Zei hij grijnzend. Ik sloeg hem speels tegen zijn arm. ''Je hebt me wel gehoord.'' Hij glimlachte en sloeg zijn arm om mijn schouder en trok me mee terug naar de slaapzaal. ''Ja ik heb je gehoord.'' We liepen de kamer in en ik sprong weer op het bed. Ik pakte alle dekens en maakte daarvan een cocon, zodat ik er in kon liggen. De jongens proestten het uit toen ze mij in de cocon zagen. ''Wat nou.'' Zei ik lachend. Ik pakte alle dekens vast en ging voor Remus en Sirius liggen met mijn hoofd op de schoot van Regulus. James en Nathan kwamen erbij zitten en ze zaten best wel dichtbij elkaar. Het is nu officieel mijn taak om hun samen te matchen. Ik glimlachte in mezelf.
JE LEEST
De Marauders en Y/N(Dutch)
FanficIk ben Y/N. Ik ben 15 jaar oud en ga voor het eerst naar Zweinstein. Eenmaal op Zweinstein moet ik een slaapzaal delen met DE marauders. Sirius, James, Remus en Regulus. Regulus is 17 jaar oud en zit twee jaar boven mij. Sirius, James en Remus zijn...