Hoofdstuk 22

93 9 28
                                    


!!!YAYY weer een nieuw hoofdstukje speciaal voor Larryjane1, omdat het haar verjaardag is dus HAPPPYYY BIRTHHDAYYY MEIDDD!!!! Hierboven zie je hoe het feest er soort van uitziet.

!!!Veel lees plezier allemaal en liefs van NOOMPIIIIEE!!!




POV Y/N

Ik werd wakker door allemaal mensen die keihard happy birthday to you gingen zingen. Ik pakte mijn kussen en deed die over mijn hoofd heen om het geluid te dempen, maar hij werd weggetrokken. Mijn deken werd daarna ook weggetrokken. Wie de fuck verstoort mijn slaap. Ik ging rechtop zitten en zag iedereen met confetti kanonnen staan, voordat ik het wist gingen ze af en zat mijn bed en ik helemaal onder het confetti. ''GEFELICITEERD!'' schreeuwden ze met zijn alle. Ik was op slag vrolijk en niet meer chagrijnig. ''Aww dankje jongens.'' Zei ik. Ze gingen allemaal op het randje van mijn bed zitten. ''We hebben een cadeautje voor je.'' zei Sirius. Ik ging in kleermakerszit zitten en zei: ''Oh wat dan.'' Sirius grijnsde. ''Eerst dit.'' Zei hij en hij zoende mij op mijn lippen. Ik kuste hem terug en hij trok weer terug om mij een klein doosje te geven met gaatjes erin. ''Wat is dit?'' vroeg ik lachend. ''Maak open. Dan zie je het.'' Zei hij. Ik maakte het doosje open en zag een roze fluffskein. Deze diertjes zijn hella schattig. ''Omg. I love it!'' schreeuwde ik enthousiast. Ik knuffelde Sirius en legde de fluffskein op mijn schouder. De fluffskein bewoog naar mijn nek toe en knuffelde mij soort van. ''Wat een schatje.'' Zei ik. ''Mijn beurt.'' Zei Regulus. Regulus gaf me een mini doosje. Het leek op een ringen doosje. Ik maakte het open en zag een hele mooie ring met sterretjes erop. Ik hapte naar adem. ''Regulus. Wat mooi.'' Zei ik zachtjes. ''Ik wist dat je het mooi zou vinden.'' Ik deed de ring om mijn vinger en vond hem super mooi. Regulus tilde mijn hoofd op met zijn hand op mijn kin en gaf mij ook een kusje. Hij trok terug en ik gaf hem nog een kort klein kusje op zijn wang. ''Genoeg. Ik wil ook.'' Zei Remus. Ik lachte en draaide me naar hem om. Hij zoende mij ruw en vol lust op mijn lippen. Zijn handen hadden mijn gezicht vast. Ik trok uiteindelijk terug en hij gaf me een klein tasje. In het tasje zat een doosje. Ik pakte het doosje en keek naar Remus. ''Open nou maar.'' Zei hij ongeduldig. Ik maakt het doosje open en zag een zilveren ketting. Aan de ketting hing een maan. Ik hield mijn mand voor mijn mond. ''En wat vind je?'' vroeg Remus. ''Ik. Het is. Het is te mooi voor woorden.'' Zei ik. Remus had een hele grote glimlach op zijn gezicht. '''Dankjewel allemaal. Ik hou van jullie.'' Ik merkte nu pas Nathan en James op. Zij keken ons allemaal heel verbaasd aan. Ik schraapte mijn keel en James keek naar mij. ''Heb ik iets gemist en hoe zijn jullie ontsnapt?'' Ik lachte. ''Ten eerste heb je een hoop gemist. Ik weet niet of ik het mag zeggen. Ten tweede lang verhaal en ten derde jullie gaan zo echt dood.'' Sirius, Regulus en Remus moesten alle drie lachen. ''Wat mag ze niet zeggen?'' vroeg Nathan. Ik keek naar de jongens en ze zeiden alle drie tegelijkertijd: ''Ze is officieel onze vriendin.'' Nathans en James' monden stonden nu open van verbazing. Ik glimlachte naar mijn zogenaamde vriendjes. Wow. Ze zijn gewoon mijn vriendjes. ''Maar daar gaan we het nu niet over hebben. Nathan. Waarom redde je mij niet?'' vroeg ik terwijl ik met mijn handen op mijn heupen voor hem en James ging staan. ''Ik uhm. Dat giing niet, Kijk uhm. James hier. Die uhm deed iets.'' Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. ''Hij kon niks doen, want hij was te druk bezig met onze make out session.'' Zei James. Omg no way. ''OMG. No way. Nathan details nu.'' Zei ik bazig. Ik hoorde mijn geliefde trio boys achter me lachen. Ik draaide me om en stond nu met mijn handen op mijn heupen naar hun te kijken. ''Wat lachen jullie?'' zei ik. ''We lachen om jou.'' Zei Sirius. ''Waarom?'' Remus grinnikte en zei: ''Omdat je zo bazig doet.'' Ik keek hem met open mond aan. ''Ik doe helemaal niet bazig.'' Zei ik boos. ''Jawel. Het is heel erg schattig.'' Zei Regulus. Ik pakte mijn toverstok. ''Pas op hoor of ik vervloek je.'' Ze deden alle drie hun handen in de lucht. Ik glimlachte. Wow wat is het lang geleden dat ik mijn toverstok heb vast gehad. ''Laten we wat leuks doen.'' Zei ik vrolijk. ''Wat dan?'' vroeg James. ''Uhm geen idee. Eerst omkleden.'' Ik liep de badkamer in en ging even snel onder de douche. Na een tijde zette ik de kraan uit en deed ik een handdoek om mij heen. Met een spreuk droogde ik mijn haren en krulde ik het daarna deed ik witte eyeliner op met wat mascara en een doorzichtige lipgloss. Ik liep met de handdoek nog steeds om mijn lichaam terug de slaapzaal in en zag alleen nog Sirius, Regulus en Remus op bed zitten. ''Hehe daar ben je eindelijk. We zaten op je-.'' zei Sirius, maar hij maakte zijn zin niet af. ''Wat is er?'' vroeg ik. Hij stond grijnzend op en zei: ''Jongens. Y/N laat ons een show zien.'' Ik keek hem verbaasd aan. Hij liep op mij af en ik liep van hem weg naar mijn koffer. ''Wat voor show?'' vroeg Remus. ''Ze staat alleen in een handdoek.'' Zei Sirius. ''Sirius laat haar gewoon omkleden.'' Zei Regulus. ''Ja Sirius.'' Zei ik grappend. Ik bukte me voorzichtig om in mijn koffer te zoeken naar iets leuks om aan te doen. ''Nee. Dat wil ik niet.'' Zei hij. Hij zette zijn handen op mijn heupen en draaide mij naar hem om. ''Je bent wel echt heel ondeugend bezig kleintje.'' Fluisterde hij. Ik rolde met mijn ogen. ''Ouch. Dat vind ik echt beledigend kleintje.'' Ik stak mijn tong naar hem uit en wilde me weer omdraaien, maar hij hield me te stevig vast. ''Wil je me loslaten. Ik wil graag omkleden.'' Zei ik tegen Sirius. Hij schudde nee met zijn hoofd. ''Remus help.'' Zei ik achterom kijkend. Remus keek op en ik zag lust door zijn ogen gaan, maar daarna stond hij op en zei: ''Sirius laat haar even met rust, zodat ze kan omkleden.'' Sirius zuchtte, maar liet me toch los. ''Dankje.'' Zei ik en ging opzoek naar iets leuks om te dragen. Ik vond een leuk jurkje en koos die uit om te dragen. Ik liep met de jurk naar de badkamer en begon me om te kleden. Ik liep de badkamer uit en de jongens waren er nog steeds. ''Wie heeft er zin in een wandeling door het verboden bos?'' vroeg ik. ''Vind het prima.'' Zei Sirius. ''Ja hoor.'' Zei Regulus en Remus knikte. ''Jongens waarom kijken jullie me niet aan?'' vroeg ik een beetje sip. Ze keken allemaal op en hun monden gingen gelijk open. ''Wow. Y/N. Je ziet er prachtig uit.'' Zei Regulus. Ik glimlachte naar hem. Remus stond op en liep op mij af. Hij boog voorover en gaf een kusje op mijn wang en daarna fluisterde hij in mijn oor: ''Je bent beeldschoon vlindertje van me.'' Ik giechelde zachtjes en hij liep glimlachend naar de deur. ''Ik vind je echt prachtig kleintje, maar ik wil niet dat jongens zo veel huid van jou kunnen zien.'' Zei Sirius. Ik trok een pruillipje naar Sirius. ''Je mag het dragen, maar wel met dit eroverheen.'' Hij gaf mij een spijker jackje. Hij was best groot, maar hij paste wel bij het outfitje. 

De Marauders en Y/N(Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu