Hier weer een nieuw hoofdstukje. Hoop dat jullie het wat vinden.
!!WARNING: Kan sporen bevatten van lichtelijke verkrachting, betasting en wat geweld!!
Niet vergeten vote & comment!!
Liefs van de oh zo leuke Naomi(kuch kuch ik ben niet leuk)
POV Y/N
Je kon het muziek al aan het einde van de gang horen. Het was donker binnen en alles werd verlicht met neon lampen en er waren een hoop mensen met neon verf op hun huid. Ik zag ook een tafel waar je je kon laten onder verven. Ik liet Remus en Regulus los en liep naar de tafel met drank. Sirius liep achter mij aan. Ik zag dat er alleen maar alcohol en water was. Het water is vast om nuchter te worden. ''Hey kleintje. Wat vind je van het feest.'' Ik keek even rond en zei: ''Wel oké. Gaan we ons straks onder verven?'' Vroeg ik enthousiast. Hij lachte en zei: ''Ja is goed, maar dan wil ik wel jouw onder verven en dan mag jij mij doen.'' Ik knikte. Hij pakte een beker en deed daar wat bier in. Ik besloot om gelijk voor het sterke te gaan en nam een beker met wodka. Ik dronk het in één keer leeg. ''Zo zo. Je moet wel rustig aandoen hè.'' Ik lachte naar hem en zei: ''Is Sirius een mietje nu?'' Hij schudde lachend zijn hoofd en zei: ''Wedden dat ik meer shotjes dan jou kan drinken zonder neer te vallen.'' Ik grijnsde. ''The game is on boy. SHOTJES.'' Schreeuwde ik en er kwamen een paar leerlingen om ons heen staan. We hadden vijftien shotjes klaar gelegd met wat drank erin. Ik keek Sirius uitdagend aan en iemand begon af te tellen. Bij één begonnen we allebei heel snel alle shotjes op te drinken. ''Yes. Gewonnen.'' Zei ik tegen Sirius. Hij grijnsde en vulde alle shotjes opnieuw in, maar dit keer met wodka. Nathan was erbij komen staan en keek mij twijfelend aan. Iemand begon weer af te tellen en we begonnen allebei weer te drinken. Ik had weer gewonnen. Ik voelde het alcohol al naar mijn hoofd stijgen en alles werd een beetje draaierig. ''Karaoke tijd.'' Schreeuwde iemand en ik schreeuwde enthousiast mee. Ik pakte Sirius' hand en zei: ''Wij gaan zingen.'' Sirius keek mij alleen maar grijnzend aan. Ik liep naar een jongen achter de dj tafel toe en zei: ''Wij willen graag River van BRKN LOVE zingen.'' Ik hoopte maar dat Sirius dat lied kent. We gingen op het podium staan en Sirius had er een elektrische gitaar bij gepakt. Hij begon te spellen en ik pakte een microfoon erbij en ging zingen. Iedereen begon enthousiast te dansen en te juichen. Ik zag Nathan, Remus en James aan de andere kant van de zaal toekijken. Ik keek verder door de menigte en zag Josh mij grijnzend aankijken. Oké dat is echt super creepy. Ik besteedde er geen aandacht aan en zong verder en Sirius begon ook mee te zingen. Ik had niet verwacht dat hij kon zingen.
POV Sirius
Y/N kon echt zo mooi zingen. Haar stem is zo mooi. Ze keek steeds achterom met haar mooie bruine ogen en ze glimlachte zo lief. Ik zong af en toe met haar mee en als ik dat deed kreeg ik een nog grotere glimlach van haar. Het liedje eindigde en we liepen samen lachend het podium af. ''Waarom zing je niet vaker?'' vroeg ze aan mij. Waarom zing jij niet vaker engeltje. ''Dat kan ik ook aan jou vragen.'' Zei ik lachend. Ze glimlachte naar mij. Ik pakte haar hand vast en verstrengelde onze vingers. Ik keek naar haar gezicht en zag dat ze bloosde. Ik ging dichterbij haar staan, zodat ik wat in haar oor kon fluisteren. Ik kan mezelf wel slaan voor wat ik ga zeggen. ''Ik was best wel jaloers op Nathan. Ik wil namelijk ook een knuffel.'' Mijn lippen gingen zachtjes over haar oor heen en ze moest huiveren. ''Je knuffel krijg je later wel.'' Ik glimlachte breed naar haar. ''Kom we gaan de rest zoeken. We gingen ook nog ons onder verven weet je nog.'' Oh ja. De alcohol was nog steeds niet naar mijn hoofd geschoten, dus ik kan nog lekker veel drinken. Y/N trok mij mee door de menigte naar de tafel met verf waar de jongens ook stonden. James gaf mij en Y/N een drankje. Het was tequila. Y/N gooide het in één keer achterover en ik deed haar na. ''Tijd om ons onder te verven.'' Zei ze. Ik ging grijnzend voor haar staan en deed mijn shirt uit. Ze trok zich er niks van aan en pakte een kwast. Ze begon sierlijke bloemen op mijn buik tot mijn linker schouder te schilderen. Het zag er mooi uit. Ze ziet er heel geconcentreerd uit wat er ook heel sexy uitzag. De jongens keken toe en Remus keek een beetje sip. ''Jou beurt.'' Zei ik terwijl ze bewonderend naar haar kunstwerk keek. Ze trok haar crop top uit waardoor ze alleen nog maar in een bh en hemd stond. Ik pakte grijnzend een kwast en schilderde een maantje met wat sterren bij haar sleutelbeen. Aan de andere kant schreef ik Forever with The Marauders. Ze keek ernaar en moest glimlachen. ''Vind je het mooi?'' Ze knikte blij. ''Ik wil meer drinken.'' Zei ze enthousiast. Ze liep naar de tafel vol met drank. Remus liep achter haar aan en ik liep mee. ''Y/N je moet wel rustig aandoen hè.'' Zei Remus. ''Ja rustig maar Remy. Komt goed.'' Nathan kwam aangelopen. ''Y/N ze gaan straks ons lied spelen. Zullen we vragen of wij mee mogen zingen?'' vroeg Nathan. ''Hell yeah!'' schreeuwde Y/N. Ze huppelde enthousiast door de menigte naar het podium waar we net vandaan kwamen. We liepen met zijn drieën achter haar aan. ''Ken jij het liedje Take on the world van You me at six?" Vroeg Nathan. Ik knikte naar hem. ''Kan jij gitaar spelen voor ons? Ik ga op het drumstel.'' Zei hij. ''Sure.'' Zei ik terug. Remus stond naast het podium toe te kijken terwijl wij ons klaar maakten. Alle lichten werden uitgedaan en werden spot lights op ons alle drie gericht. Y/N keek over haar schouder naar ons en Nathan maakte een tik geluidje. Waarschijnlijk telde hij af. Ik begon tegelijkertijd met Nathan te spelen en Y/N sprong er uiteindelijk bij met haar gezang. We kwamen bij het leukste gedeelte en uit het niks rende Remus het podium op en begon hij samen met Y/N te zingen. Ze stonden tegenover elkaar te zingen in dezelfde microfoon en keken elkaar intens in de ogen aan. Y/N en Remus gingen steeds dichter bij elkaar staan. Ik voelde een steekje in mijn maag. Ik wilde niet jaloers zijn, maar was het wel. Remus en Y/N waren nog maar vijftien centimeter van elkaar vandaan toen het liedje was afgelopen. Ik wilde naar Y/N lopen, maar zij en Remus renden het podium al af.
JE LEEST
De Marauders en Y/N(Dutch)
FanficIk ben Y/N. Ik ben 15 jaar oud en ga voor het eerst naar Zweinstein. Eenmaal op Zweinstein moet ik een slaapzaal delen met DE marauders. Sirius, James, Remus en Regulus. Regulus is 17 jaar oud en zit twee jaar boven mij. Sirius, James en Remus zijn...