POV Remus
Ik heb de hele bibliotheek doorzocht, maar kon Y/N nergens vinden. Net toen ik wilde vertrekken zag ik Y/N vanachter een boekenkast lopen achter in de bibliotheek. Ik rende naar haar toe. ''Y/N alles oké?'' Ik zag dat ze schrok. Ze veegde snel met haar handen over haar wangen. ''Ja hoor.'' Haar stem trilde een beetje. ''Weet je het zeker?'' Ze knikte waardoor ik moest zuchten. ''Y/N als je je niet goed voelt dan kan ik die date ook verzeten hè.'' Y/N schudde hevig haar hoofd en keek me toen glimlachend aan. ''Dus je ziet dit als een date.'' Ik voelde mijn wangen warm worden en keek snel weg. ''Ik uhm. Nee ik.'' Ze pakte mijn hand vast en zei: ''Laten we het een date noemen.'' Ik glimlachte naar haar en verstrengelde mijn vingers met die van haar. Dit moment is echt de beste van mijn leven. Ik vind haar echt leuk. Ze is zo aardig en grappig. ''Wil je nog op de date dan?'' Ze knikte en we liepen hand in hand naar buiten. De avondklok zou elk moment in gaan, dus we haasten ons snel naar buiten. ''Ik heb echt een geweldig boek voor je uitgekozen.'' Ze keek me glimlachend aan. ''Welke is het?'' Ik kan echt alleen maar denken aan haar hand in die van mij. ''Dat is een verassing.'' Ze keek me met een pruillipje aan, waardoor ik moest lachen. ''We zijn er toch zo.'' Het was best wel donker geworden, dus ik ben wel blij dat ik ook nog kaarsen heb meegenomen. ''Remus kunnen we niet wat sneller lopen.'' Ik moest weer lachen. Ik trok aan haar hand, waardoor ze met volle vaart mijn kant op kwam. Ik draaide mijn arm, zodat ze een rondje draaide. Ze kwam een paar centimeter van mij vandaan lachend tot stilstand. Mijn gezicht was heel dicht bij die van haar, voordat ze een stap naar achteren kon doen tilde ik haar op. ''Reem wat doe je nou.'' Zei ze lachend. Ik grijnsde naar haar. ''Dat zie je toch.'' Ze sloeg haar armen om mijn nek. ''Maar waarom. Ik kan prima lopen.'' Ik haalde mijn schouders op en begon met haar te rennen. ''Reem.'' Zei ze lachend. Ik moest ook lachen. ''Je wilde zelf dat we sneller gingen.'' Bij de rand van het verboden bos kwam ik tot stilstand. Ik liet haar uit mijn handen zakken, zodat ze weer stond. Ze keek mij glimlachend aan. Wat hou ik van haar lach. Ik begon de spullen uit mijn tas te halen behalve het boek dat ziet ze pas op het einde. Met een spreuk zette ik alle spullen op de goede plaats. ''Wow Reem het is echt heel gezellig.'' Ik ging zitten op het laken en klopte naast mij als teken dat ze erbij moest komen zitten. Y/N ging zitten en ik bood haar het eten en drinken aan. Ze nam wat chocola aan en ondertussen pakte ik het boek uit mijn tas. ''Je zei toch dat je van fantasie boeken hield.'' Y/N knikte. ''Ik denk dat ik dan wel een leuk boek heb gevonden.'' Y/N keek me nieuwsgierig aan en ik gaf het boek aan haar. ''Omg Reem. Dit boek heb ik altijd al willen lezen.'' Ze keek op en ik keek recht in haar ogen. Ze twinkelden zo mooi. ''Ik ben blij dat je het leuk vindt.'' Ze legde het boek opzij en knuffelde me. ''Dankje.'' Ik was eerst verbaast, maar ik sloeg uiteindelijk toch mijn armen om haar heen. ''Waarvoor?'' Ze knuffelde mij wat steviger en zei toen: ''Omdat je mijn dag beter hebt gemaakt.'' Ze liet me los en ging rechtop zitten. ''Laten we nu beginnen met lezen, want ik heb hier echt jaren op gewacht.'' Ik moest om haar lachen. Ik pakte het boek van haar over en begon voor te lezen. De kaarsen gaven net genoeg licht, zodat het mogelijk was om te lezen.
We waren inmiddels al bij hoofdstuk 23 en Y/N lag nu tegen mij aan. Ze had mijn trui aan, omdat het een stuk frisser was geworden en mijn arm lag om haar heen. Af en toe keek ik haar aan onder het lezen. We lazen omstebeurt een hoofdstuk. Ik zag dat Y/N gaapte. ''Hey misschien moeten we maar eens teruggaan< want het is al laat en jij bent vast moe.'' Zei ik tegen haar. Y/N knikte. ''Ik vond het echt heel gezellig Reem.'' Ik glimlachte naar haar. ''Ik ook.'' Met een spreuk ruimde ik alles op en deed ik alles in mijn tas. We liepen naar het kasteel toen we werden tegengehouden door Josh. Josh Pucey.
POV Y/N
We waren net onderweg naar het kasteel toen we Josh tegenkwamen. ''Hey Y/N wat doe jij nog zo laat buiten?'' Hij keek me verbaast aan en ik zei: ''Dat kan ik ook aan jou vragen.'' Hij begon te glimlachen. ''Ik wilde wat frisse lucht dus vandaar en jij?'' Ik keek naar Remus die er wat ongemakkelijk bij stond en zei: ''Ik en Remus hadden een afspraakje.'' Ik keek weer naar Josh. Ik weet niet of ik het me verbeelde maar het leek alsof hij heel erg boos was. Het zal vast wel niet. Hij keek nu gewoon normaal en niet boos, dus ik verbeelde het mij vast gewoon. ''Zullen we anders met zijn alle terug naar binnen lopen?'' vroeg Josh. Ik keek even naar Remus en hij knikte. ''Ja is goed.'' We liepen met zijn alle naar binnen de trappen op. Er was een ongemakkelijke stilte. Net toen ik met Remus de andere kant op wilde lopen, pakte Josh mijn arm vast. ''Kan ik je even spreken Y/N.'' Ik keek naar Remus. ''Ga maar alvast ik kom zo.'' Hij knikte en liep door. Ik draaide me weer om naar Josh en zag dat hij ongemakkelijk aan de achterkant van zijn nek wreef. ''Wat is er?'' Hij had inmiddels mijn arm losgelaten. ''Nou ik wilde je het over die vriendschappelijke date hebben.'' Het leek wel alsof hij heel zenuwachtig was. ''Wat is daar mee?'' vroeg ik aan hem. ''Ik wil dat het een date date is.'' Ik voelde mijn buik kleine salto's maken. Ik gaf te lang geen antwoord waardoor Josh zei: ''Weet je wat laat maar. Het spijt me. Vergeet dat ik dat heb gezegd.'' Hij wilde weglopen. ''Wacht Josh.'' Ik liep snel de traptreden op die hij naar boven had gemaakt. ''Dat zou ik ook graag willen.'' Hij keek mij eerst verbaast aan, maar toen het tot hem doordrong had hij een glimlach van oor tot oor. ''Echt waar?'' Ik knikte glimlachend. ''Oké. Ik kan echt niet wachten.'' Zei hij. ''Ik ook niet, maar als je het niet erg vindt dan ga ik nu naar de slaapzalen, want het is best laat.'' Hij knikte. ''Slaaplekker Y/N.'' zei hij terwijl hij voorover boog om een kusje op mijn voorhoofd te geven. Ik moest blozen en liep snel naar de slaapzalen. In de slaapzaal wilde Remus net in bed kruipen. ''Truste Reem.'' Zei ik glimlachend tegen hem. ''Truste Y/N.'' Ik had mijn pyjama aan en ging ook op bed liggen. Niet lang nadat ik mijn ogen sloot viel ik in een diepe slaap.
POV Onbekend
Y/N is van mij en van niemand anders. Ik zal haar krijgen. Ook al moet het tegen haar wil in gaan. Ze is van mij. Niemand kan haar van mij afpakken. Remus en zijn vriendjes zullen nog wel wat meemaken. Ik zal haar meenemen naar een plek waar niemand haar kan vinden en ze van mij alleen is.
*** Zo zo weer een nieuw hoofdstuk. Wel een beetje korter dan verwacht, maar ik kon geen langere hoofdstuk schrijven omdat ik het de laatste tijd echt druk heb. Wie zou die onbekende persoon nou weer zijn? Tell in comments people. Zeg maar wie jullie verdenken. Ik zal in het volgende hoofdstuk een foto zoeken voor Josh Pucey de player haha(Sirius is een leukere player).
Veel lees plezier en veel liefs van Noompie.***
JE LEEST
De Marauders en Y/N(Dutch)
FanfictionIk ben Y/N. Ik ben 15 jaar oud en ga voor het eerst naar Zweinstein. Eenmaal op Zweinstein moet ik een slaapzaal delen met DE marauders. Sirius, James, Remus en Regulus. Regulus is 17 jaar oud en zit twee jaar boven mij. Sirius, James en Remus zijn...