Hoofdstuk 11

130 8 16
                                    

!!!! Gebruik het liedje hierboven tijdens het lezen. Dit is het liedje van de tekst!!!!


POV Y/N

Na het eten zijn we met zijn allen op mijn bed gaan zitten om te lezen. Remus en Regulus waren in slaap gevallen. James en Sirius hadden mij de hele tijd aan zitten staren. Ik had nog een paar hoofdstukken voorgelezen en daarna had ik het boek weggelegd, zodat we konden kletsen. Ik weet nog dat James en Sirius een nieuwe plan aan het bedenken waren en daarna ben ik in slaap gevallen. Ik ben nu weer wakker geworden en lag dus met mijn rug tegen James aan. Alle jongens sliepen nog steeds op mijn bed wat super krap was. Sirius had mijn hand vast en mijn andere hand had Regulus vast. Ik denk dat ik verliefd wordt. Verliefd op hun allemaal. Dit is niet oké. Ik glimlachte in mezelf. Die dates zullen toch wel van pas komen als ik iemand moet kiezen. Ik haalde mijn handen uit Regulus' en Sirius' handen. Ik aaide hun allebei over hun hoofd en zag dat Sirius in zijn slaap moest glimlachen. James' arm zat rond mijn middel en ik haalde zijn arm heel voorzichtig weg. Zijn hand was weg en ik stond op om me weer klaar te maken voor school. Vandaag is de laatste dag van de eerste week. Ik zou ook nog een date met James vandaag hebben. Ben benieuwd wat we gaan doen. Ik bloosde eventjes en liep toen de badkamer in. Ik begon te zingen terwijl ik mijn haar in een soort van kroon vlecht. Ik zong het liedje Heaven knows van Five for fighting. Ik deed ook wat mascara en lipgloss op en wilde net de badkamer uit lopen toen ik alle jongens in de deurpost zag staan. Ik schrok, dus ik slaakte een kreetje. Sirius keek mij grijnzend aan en de rest van de jongens keken bewonderd toe. ''Laat me nooit meer zo schrikken.'' Zei ik terwijl ik een krultang dreigend naar hun toe wees. ''Sorry Y/N.'' zei Remus. ''We hoorden gewoon een verbazingwekkende stem van de badkamer komen.'' Zei Regulus. Ik bloosde lichtjes. ''Waarom heb je niet eerder verteld dat je kan zingen.'' Zei Sirius. Ik haalde mijn schouders weer op en begon de losse plukjes van mijn haar aan de voorkant te krullen. ''Niemand vroeg het.'' Ik keek door de spiegel hun aan. ''Moeten jullie je niet klaar maken.'' De jongens haasten zich weg. Ik had mijn blouse in mijn rok gedaan en strikte mijn stropdas vast. Het zou vandaag weer lekker warm worden dus ik besloot zonder de overgrote cape/jas te gaan. Ik liep de badkamer uit toen ik alles netjes had opgeruimd. Iedereen was al aangekleed behalve Remus. Remus lag weer op bed te slapen. Ik schudde lachend mijn hoofd. Hij had zijn broek al aan en zijn blouse was open. Ik kon zijn sixpack met zijn littekens zien en bloosde even. ''Yo Y/N. Jij mag Remus wakker maken. Wij wachten beneden wel en niet vergeten we hebben een date na school.'' Zei James. Ik glimlachte naar hem en zei: ''Is goed. Tot zo.'' Sirius kwam op mij afgelopen en gaf een kus op mijn voorhoofd. ''Zie je zo kleintje.'' Ik sloeg hem speels tegen zijn arm. Hij lachte en liep de slaapzaal uit. Ik liep juist de andere kant op naar Remus. ''Reempje wakker worden.'' Fluisterde ik in zijn oor. Hij schrok en keek om zich heen. Ik maakte sussende geluiden en ging naast hem op bed zitten. ''Oh hey Y/N.'' Ik glimlachte naar hem. ''Hey Reem. Kom we hebben zo ontbijt.'' Hij ging rechtop zitten en wreef in zijn ogen. Ik besloot zijn blouse dicht te knopen. Remus schrok eerst, maar ontspande daarna. Ik kon het niet laten en liet mijn hand over één van zijn littekens gaan. Remus legde voorzichtig zijn hand op die van mij, maar haalde hem niet weg. We keken elkaar even kort aan. ''Doet het nog pijn?'' vroeg ik aan hem. Hij haalde zijn schouders op. ''Ik haat ze. Ik wil niet dat je me zo ziet.'' Zei hij somber. Ik legde mijn hand op zijn wang en zei: ''Maar Remus. Het maakt me niet uit als je onder de littekens zit. Je bent altijd mooi op je eigen manier.'' Zijn ogen twinkelden. Ik glimlachte naar hem en hij boog zijn hoofd iets meer naar die van mij. Gaat hij mij zoenen? Ik voelde mijn hart op hol slaan. Mijn buik maakten allemaal salto's. Hij kwam steeds dichterbij en ik boog ook een stukje naar voren. Hij tilde mij op zijn schoot en streek daarna met zijn hand over mijn wang. ''Wat jij met mij doet.'' Zei hij fluisterend. Hij was nog maar vijf centimeter van mij vandaan. ''Wat doe ik met je?'' fluisterde ik terug. ''Een hoop.'' En daarna voelde ik zijn lippen zachtjes op die van mij. Hij kuste mij zacht en teder alsof hij bang was dat ik zou breken. Hij deed me niet denken aan Luca en daar was ik blij om. Ik voelde me veilig bij hem. Shit. Hoe zit het met de andere jongens? Ik vind hun ook leuk. Ik wil de kus niet onderbreken. Ik vind Remus echt leuk en aardig. Remus trok als eerste terug en leunde met zijn voorhoofd tegen die van mij. ''Ik weet dat je de rest ook leuk vind.'' Ik keek hem even somber aan. ''Maar ik hou ook van jou.'' Zei ik tegen hem. Hij glimlachte naar mij en streelde met zijn hand een plukje achter mijn oren. ''Dat weet ik. Daarom ga ik er alles aandoen dat wij samen kunnen zijn, maar alleen als jij dat wil. Ik laat je eerst kiezen en als je keus hebt gemakt zullen we verder zien.'' Ik sloeg mijn armen om zijn nek en omhelsde hem stevig. ''Dankje Reem.'' Hij omhelsde mij ook stevig. ''Geen probleem. Alles voor mijn prinsesje.'' Ik bloosde. Ik trok me terug uit zijn omhelzing en glimlachte naar hem. Hij glimlachte terug en begon zijn blouse weer dicht te maken. Hij had zijn stropdas van zijn nachtkastje gepakt, voordat hij hem zelf kon vastmaken pakte ik hem van hem af en begon hem vast te maken. Toen ik klaar was keek ik blij naar het resultaat. Ik stond op van het bed en Remus kwam naast mij staan. ''Laten we gaan.'' Zei ik tegen hem. ''Ja is goed, maar eerst dit.'' Hij pakte mij bij mijn middel en trok mij dichter tegen hem aan en gaf mij een kusje op mijn wang. Ik giechelde even en daarna kuste hij mij weer op mijn lippen. ''Zie dit als een soort afscheid, totdat je je keus hebt gemaakt.'' Ik glimlachte naar hem en stond op mijn tenen om hem een kus op zijn wang te geven.

De Marauders en Y/N(Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu