Eindelijk weer een nieuw hoofdstuk. Trouwens mijn snap is xnaomipaauwex voor de mensen die in de groep willen. Ik heb 2 mensen al toegevoegd, maar ik weet niet of ze mij ook hebben gevoegd haha. Veel lees plezier allemaal.
Sincerely Moonygirl
POV Regulus
Ik en Remus zijn voor het ontbijt langs Y/N gegaan. Het is al een tijdje geleden. Ze is nog steeds niet wakker. We hebben bloemen voor haar meegenomen. Remus is heel stil. Hij moest op haar verjaardag helemaal alleen de volle maan doorbrengen, want ik was op zoek naar Sirius en James en Nathan waren ook nergens te bekennen. Ze weten inmiddels wat er is gebeurd. Nathan had een hele break down en hij had een uitbarsting tegen James.
POV Remus
Ik wilde zo snel mogelijk weg uit de ziekenzaal. Ik wil Y/N niet daar zien liggen. Het doet te veel pijn.
POV Sirius
Er is al ander halve week voorbij en ze is nog steeds niet wakker. Haar wonden zijn allemaal geheeld, maar haar geest is nog te moe zei Madame Plijster. Het is midden in de nacht. Ik kom de kamer waar Y/N en ik ooit waren na het feest in de kamer van hoge nood nooit overdag uit. Ik heb de afgelopen week niemand gezien. Ik kom altijd alleen midden in de nacht naar Y/N. Ik heb een aantal woede aanvallen gehad en het liep nooit echt goed af. Y/N kalmeert mij meestal, maar nu is ze er niet. ''Please word wakker.'' Fluisterde ik zachtjes. Elke keer als ik haar zie, voel ik me weer schuldig. Ik had gewoon mee moeten lopen. Ik pakte Y/N's hand vast waar de ring van Nathan en Regulus omzat en mijn armband. Ik verzorg haar fluffskein nu. Hij knuffelt mij wanneer ik slaap. Hij is ook verdrietig, omdat Y/N er niet is. We missen haar allebei. Ik herinnerde me een liedje en begon die te zingen voor Y/N.
Hold all in your holdall Bring your foal Cold shawl, near swallow Skin and soul All preying on your old scrawl Of your front crawl, on your bone Oh, painted on your own wall In an oval, ring your goal All your love overgrown All your body undersold All above, all your waiting coming home Hollow all your arrows All aglow Follow, you're Apollo Us below All praying in your shallows I'll hallow Overflow Oh, scaling all your shadows To your marrow To atone
JE LEEST
De Marauders en Y/N(Dutch)
FanficIk ben Y/N. Ik ben 15 jaar oud en ga voor het eerst naar Zweinstein. Eenmaal op Zweinstein moet ik een slaapzaal delen met DE marauders. Sirius, James, Remus en Regulus. Regulus is 17 jaar oud en zit twee jaar boven mij. Sirius, James en Remus zijn...