Hoofdstuk 21

99 9 11
                                    

Heyyy mensen weer een nieuw hoofdstuk. Het is bijna zover hehehehehehehehe(evil laugh). Ik vind het echt geweldig dat een paar mensen ook al mijn andere boek gingen lezen. Echt I LOVE YOU GUYS. Nou veel leesplezier allemaal en don't forget vote & comment. LOOVE YOU GUYS,

NAOMIEEEE




POV Y/N

We lagen een tijdje met zijn allen op de grond bij de oever. Remus en ik kwamen nog op adem van net. Gelukkig leefde hij nog. Ik weet niet wat ik anders zou hebben gedaan. ''Laten we teruggaan.'' Zei Sirius. Ik knikte alleen maar en daarna stonden we met zijn allen op. Remus was nog steeds een beetje verzwakt, dus ik hiel hem overeind tijdens het lopen. Hij had genoeg energie, maar had een steun paal nodig en die steun paal ben ik. Sirius en Regulus liepen een aantal meter achter ons. ''Het spijt me zo erg.'' zei ik tegen Remus. Ik keek hem in zijn ogen aan en hij zei: ''Het was niet jouw schuld.'' Jawel. Het was wel mijn schuld. ''Het was wel mijn schuld. Als ik niet sprong was dit niet gebeurd en was jij niet bijna dood.'' Het drong nu pas tot mij door. Remus had dood kunnen zijn. Mijn zicht werd wazig door de opkomende tranen. Ik snoof mijn neus en er viel een traan over mijn wang. ''Ik leef toch nog.'' Zei Remus terwijl hij mijn traan wegveegde. ''Ja maar je had dood kunnen zijn.'' Zei ik half snikkend. Remus trok mij dichter tegen zich aan. ''Stop met huilen. Ik leef nog. Het was mijn eigen schuld. Ik sprong achter je aan.'' Ik veegde met mijn andere hand een traan weeg. ''Alsnog spijt het me heel erg.'' Remus boog voorover en gaf een kusje op allebei mijn wangen. Mijn wangen werden warmer door zijn aanraking. ''I take whole responsibility on me.'' Fluisterde hij daarna in mijn oor. ''Niet intiem doen he.'' Schreeuwde Sirius achter ons. Remus grinnikte en keek mij grijnzend aan. ''Wat?'' vroeg ik aan hem. ''Niks. Ik dacht gewoon aan iets.'' Ik keek hem nieuwsgierig aan. ''Wat dan?'' Hij schudde lachend zijn hoofd. ''Nee ga ik niet zeggen.'' Zei hij terwijl hij in de verte staarde. Ik trok aan zijn arm. ''Alsjeblieft vertel.'' Hij keek mij grijnzend aan. Voordat ik het wist zaten zijn lippen op die van mij. Het was niet zoals altijd. Deze kus was iets ruwer, gehaast en vol lust. Hij trok terug en keek mij grijnzend aan. Mijn hart ging super snel te keer en mijn ademhaling was onregelmatig. ''Dat dacht ik.'' Zei hij grijnzend. ''Hey. Ik wil ook een kus.'' Riep Sirius naar ons. ''Ja ik ook.'' Riep Regulus. Ik rolde lachend met mijn ogen. De jongens kwamen naar ons toegerend. Ik liep door met Remus nog steeds op mij leunend. Hij hield me steviger vast. Ik moest glimlachen. ''Waarom glimlach je?'' vroeg Regulus. ''Oh zomaar.'' Zei ik. Ik voelde me een beetje moe worden. ''Jongens kunnen we even stoppen. Ik ben best moe.'' Zei ik tegen ze. ''Ja is goed.'' Zei Remus. De jongens gingen met hun rug tegen een steen zitten. Ik klom op de steen en ging er op liggen. ''Jongens kijk naar de maan en sterren.'' Het zou morgen volle maan zijn en dan is mijn verjaardag ook nog. ''Hey Y/N.'' Ik liet een hmm horen. ''Wij hebben een vraag.'' Zei Regulus. Ik ging op mijn buik kijken en keek onder de steen. ''Stel maar.'' Zei ik glimlachend. ''Wil je ons meisje worden?'' zeiden ze in koor. Ik begon hysterisch met mijn hoofd te knikken. ''Ja. Ja dat wil ik echt heel graag.'' Zei ik. Ik stond op en sprong van de rots af. Ik trok ze allemaal in een knuffel en gaf iedereen een kusje op hun wangen. ''Laten we weer verder gaan.'' Zei ik. We liepen naar een geheime gang, zodat we niet gepakt zouden worden door één van de professors. Remus leunde weer op mij en toen we eindelijk aankwamen bij onze slaapzaal was ik zo opgelucht. Ik liet mezelf op bed vallen waardoor Remus ook op mijn bed viel, want ik trok hem zo wat mee. ''Arg. Ik heb mijn bed zo gemist.'' Zei ik terwijl ik mijn ogen sloot. Iemand sprong op het bed waardoor ik omhoog werd gelanceerd. Ik gilde en kwam op iemand terecht. Het was Sirius. ''Waarom deed je dat?'' vroeg ik boos. Hij grinnikte en zei: ''Vond ik leuk.'' Ik ging rechtop zitten en zag Regulus op zijn eigen bed liggen en Remus ging ook naar zijn eigen bed. ''Wat gaan jullie doen?'' vroeg ik aan ze. ''Slapen.'' Antwoorden ze. ''Waarom slapen we niet gewoon bij elkaar?'' Remus en Regulus keken nu mijn kant op. ''Waarom zeg je dat nou. Nu moet ik ook nog naast hen liggen terwijl ik alleen naast jou wil.'' Zei Sirius nep-verdrietig. ''Jammer dan.'' Zei ik lachend. Ik keek naar het bed van Nathan en zag hem daar slapen met James. Hun ga ik echt een lesje leren morgen. Ze sluiten mij echt never nooit niet op. Ik werd terug getrokken op bed door Sirius. Hij had me stevig vast en ik probeerde uit zijn greep te komen. Hij begon mij alleen maar steviger vast te houden. ''Sirius. Ik wil omkleden.'' Zeurde ik. ''Nee mag niet.'' Zei hij. Hij trok me dichter tegen zich aan. ''Ik ga niet in dit slapen.'' Zei ik. ''Oké vooruit. Als je mijn trui maar draagt.'' Ik rolde met mijn ogen. ''Laat dan los.'' Hij liet eindelijk los en ik pakte een shortje uit mijn kast en een trui uit Sirius' kast. Ik liep de badkamer in en kamde mijn haar en ging tandenpoetsen. Ik waste ook mijn gezicht en daarna begon ik om te kleden. De trui rook heel erg naar Sirius. Het was een lekkere geur. Zijn heerlijke cologne en ik rook ook het bos. Ik sloot mijn ogen en genoot van de geur. Het shortje dat ik droeg was echt heel klein. Gelukkig kwam de trui over mijn kont heen. Ik liep terug naar het bed en Sirius keek mij grijnzend aan. ''Wat?'' vroeg ik verbaasd. ''Je ziet er ongelooflijk sexy uit.'' Zei hij. Ik moest blozen door zijn woorden. Ik ging met mijn knieën op het bed zitten en frummelde wat aan mijn vingers. Ik schrok van Sirius' hand op die van mij. Hij pakte mijn hand zachtjes vast en trok mij verder het bed op. ''Relax darling.'' Zei hij zachtjes. Ik ging onder de dekens liggen en hij stopte me in. ''Slaaplekker.'' Zei hij terwijl hij met zijn vinger op mijn neus tikte. Hij stond op en liep weg. ''Ga niet weg.'' Zei ik terwijl ik rechtop ging zitten. Hij draaide zich om en hij had een halve glimlach/grijns op zijn gezicht. Hij kwam naast mij onder de dekens liggen en ik schoof dichter tegen hem aan. Ik voelde zijn lichaamswarmte en kroop nog dichter tegen hem aan. Zijn arm ging om mijn heup heen en de andere had hij onder mijn hoofd gelegd.

De Marauders en Y/N(Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu