Yeniden berbat bir güne uyanmıştım. Yatağımdan kalktım ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım ve ayna da kendime baktım. Dudağımda ki yara izi hala duruyordu...
Okul kıyafetlerimi giydim ve okulun yolunu tuttum. Okula vardığımda dersin başlamasına daha 25 dakikadan fazla bir süre vardı.
Çantamı sınıfa koyup kantine ilerledim. Kendime içecek aldım ve boş bir masaya oturup telefonuma bakmaya başladım.
Bir süre sonra yanıma Hongjoong gelmişti.
"Nasılsın Jongho?"
İyi hissetmiyordum kendimi ama yinede gerçeği söylemeyi tercih etmedim.
"İyiyim."
Dedim somurtarak, belli etmese de kötü hissettiğimi anlamıştı Hongjoong. Elini omzuma koyarak moral vermeye çalıştı. Geçecek manasında gülümsedi.
Birlikte sohbet etmeye başladık. Eski anılarımızdan falan konuştuk. Yine komik bir şeyler anlatmıştı ve beni güldürmeyi başarmıştı. Her zaman aynı şeyi yapıyordu.
Ben üzgün olduğumda bana moral vermeye çalışıyordu ve başarılı da oluyordu. Kendi üzgün olsa bile beni mutlu etmeye çalışıyordu.
O gerçekten harika bir dosttu...
>***<
Ders zili çaldı ve dördümüz birlikte sınıfa doğru ilerlemeye başladık. Biz koridorda yürürken etraftakiler kendi aralarında fısıldaşıyordu, her zaman ki gibi...
Sınıfa girdiğimizde sınıfta büyük bir sessizlik oluştu ve hepimiz yerimize oturduk. Benim yerim en arka cam kenarıydı. Oturduğum yeri seviyordum çünkü hem manzarası güzeldi hemde hocanın gözüne çok batmıyordum.
Bir süre sonra öğretmenler zili de çaldı ve öğretmen sınıfa girdi. Yanında daha önce hiç görmediğim uzun sarı saçlı, melek gibi bir yüze sahip yakışıklı bir oğlan vardı.
Öğretmen çocuğa sınıfı işaret etti.
"Kendini tanıt sınıfa."
Yakışıklı oğlan başıyla hocayı onayladı ve gülerek konuşmaya başladı.
"Merhaba, ben Yeosang buraya nakil ile geldim, iyi anlaşalım."
Demek ki adı Yeosang'mış...
Öğretmen ona benim önümdeki boş sırayı işaret etti. O da önümde bulunan boş sıraya oturdu ve işte her şey o an oldu.
Uzun süredir hızlı atmayan kalbim bir anda kalbim çok hızlı atmaya başladı. Ne olduğunu anlayamıyordum. Kalbim neden bu kadar hızlı atmaya başlamıştı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giant «JongSang»
Fiksi RemajaGerçekten her şey göründüğü gibi mi? Belki de en güvendiklerimiz bizi en çok kandıranlardır... Jongho × Yeosang Yunho × Mingi Wooyoung × San Seonghwa × Hongjoong Aşk insana yaşama sevinci verir... Smut içerir.