-3-

588 70 86
                                    

Dayanamadım ve yüzümdeki garip ifadeye engel olamayarak sordum.

"Sen az önce ne yaptın?"

Bir anda yüzüme korkmuş bir şekilde baktı.

"Sa-sadece midemi üşütmüştüm b-bu yüzden midem bulandı, bende ku-kustum."

Bu dediğine hiç inanmadım. Sanki bir şey saklıyor gibiydi. Bir şey sakladığından da yüzde yüz eminim.

Sonra birden tuvalete Seonghwa ve diğer arkadaşları girdi. Bana baktılar ve gülüştüler.

"Vay vay vay, burada kimleri görüyorum böyle? Bu bizim ana kuzusu Jongho değil mi?"

Onlar gerçekten tam bir pislik. Ben ona ana kuzusunu gösterirdim ama başıma bela almak istemiyordum. 

Benim sinirlendiğimi gören Yunho sinsi gülümsemesini yaptı.

"Ne dedin duyamadım ya, fazla aşağıdasın konuştuklarını anlayamıyorum."

Seonghwa boyuyla dalga geçilmesinden nefret ederdi. O Yunho'ya ölümcül bakışlar atıyordu fakat biz resmen gülme krizindeydik. Seonghwa Yeosang'ın elini tuttu ve onu çekiştirmeye başladı.

"Gidelim Yeo, burası gereksiz insanlar ile dolu."

Yeosang'ı çekiştirerek tuvaletten çıktılar. Giderken Yeosang cebinden not defterini düşürdü ve bunu fark etmedi. Bende defterini aldım ama ona vermeye niyetim yoktu. Biz de okuldan çıktık ve okulun altındaki köprüye gittik.

>***<

Hava kararmaya başlamıştı ve biz hala köprünün oradaydık. Birlikte gün batımı izledik, çok hoş görünüyordu. Bir süre daha orada durduk ve sonrasında nereye gideceğimizi kararlaştırdık. 

En sonunda birlikte karaokeye gitme kararı aldık ve yakınlarda ki bir karaoke salonuna gittik. Mingi ve Yunho oda ayarlarken bende diğer odalarda ki insanlara bakmaya başladım. 

Gözüm Yeosang ve Seonghwa'ların olduğu odaya takıldı. San Wooyoung birlikte ayakta şarkı söylüyorken Yeosang da yerinde oturarak onlara eşlik ediyordu. Seonghwa ise sadece Yeosang'a bakıyordu. 

Gördüğüm manzara karşısında çok sinirlendim fakat odaya girip eğlencelerini bozmak istemedim. Ben galiba gerçekten salağım, onlar -ki özellikle Seonghwa- bana hayatı zehir etmişken ben hala onlara karşı iyi davranıyorum.

Ben gerçekten salağım...

Giant «JongSang»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin