-14- (m)

809 45 165
                                    

Arkadaşlar baştan söylüyorum bu bölüm tamamen smuttur, eğer rahatsız oluyorsanız lütfen direk bu bölümü atlayın. Şimdi hikayeye devam edelim.

->- ->- ->- ->- ->- ->- ->- ->-

Gülümsedim ve konuşmaya başladım.

"Canın eğlence istiyor galiba."

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı, dudaklarımız arasında 1-2 santim kalmıştı... 

"Evet."

Fısıldayarak ve gözleri, gözlerim ile dudaklarım arasında gidip gelirken söyledi bunu. Bilmiyordu ki bu onu daha çok istememe neden oluyordu.

"Ama sen çok kaşınıyorsun."

"Kaşımak ister misin?"

"Canını yakmak istemiyorum."

"Ama ben canımın yanmasını istiyorum."

Yavaşça ve etkileyici bir şekilde söyledi. Galiba bugün biraz canını yakacaktım ya da o benim canımı yakacaktı...

Ona olan imalı bakışlarım, karşılıksız kalmıyordu. O da istiyordu bunun olmasını.

"Hazır mısın?"

"Evet."

Onun onayını aldıktan sonra dudaklarına yapıştım, yumuşak bir şekilde dudaklarımı hareket ettiriyordum. O da karşılık verdi ve öpüşmemiz giderek hızlandı ve onu yavaşça yatağa ittim.

Yatağa oturdu, ben de onun kucağına oturdum ve öpüşmemize devam ettik. Dudakları hayatımda tattığım en iyi tatlı olabilirdi...

Ellerimi onun boynuna sardım, onun elleri ise belime sarılı bir şekildeydi. Ellerim ile saçını okşuyordum, saçları yumuşacıktı. İnsanın bırakası gelmiyordu.

Ellerini yavaşça tişörtümün içine soktu ve vücuduma dokunmaya başladı. Dokunuşları hafifletici bir etkiye sahipti. Yavaşça dudaklarımızı ayırdım.

"Sence de hızlanma zamanımız gelmedi mi?" Gülümsedi ve bir anda beni altına çekti.

İki elini başımın iki yanına, yatağın üstüne koydu ve yeniden öpüşmeye başladık, bu sefer benim ellerim onun belini sarmıştı. Ben onun kadar sabırlı değildim ve bir anda tişörtünü yırttım. Şaşkın bir ifade ile suratıma baktı. Bende onun bu durumundan yararlanıp onu altıma aldım ve tişörtümü çıkardım.

Büyülenmiş bir şekilde vücuduma bakıyordu.

"Kasların-"

Demeye kalmadan onu öpmeye başladım. Onun öpüşleri sertti ama benimkiler yumuşaktı, bu onun canını sıkmış olacaktı ki beni kendine bastırmaya başladı. Onun bu sabırsız halleri beni daha da istekli hale getiriyordu.

Dudaklarımı yavaşça boynuna getirdim ve emmeye başladım. Aynı zamanda küçük izler bırakıyordum. Yeosang ise inliyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.

Ben onun boynunu öpmeye devam ederken onun eli ise eşofmanıma gitmişti. Eli penisimdeydi ve yavaşça okşuyordu, dokunuşları oldukça tahrik ediciydi.

Bir anda boynundan ayrıldım ve eşofmanımı çıkardım. Ona işaret yaptım ve o da eşofmanını çıkardı. İkimizde boxerlarımız ile kalmıştık. Yataktan indim ve ışığı kapattım. Oda da sadece camdan gelen ayın ışığı vardı...

Bu ortamı daha da romantik yapıyordu. Yeosang'ı deli gibi, hiç düşünmeden sertçe öpmeye başladım. Arada alt dudaklarını ısırıyordum ve o da inleyerek karşılık veriyordu. Dudaklarımı araladım ve dilimle dudaklarına dokundum. O da dilini çıkardı ve öpüşmemiz daha da hızlandı. Aklımdan başka hiçbir şey geçmiyordu. Sadece ve sadece onu istiyordum.

Giant «JongSang»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin