"Ne olduğunu hatırlıyorsun değil mi it herif?" Sesini azaltarak, ardından başka kanaması olup olmadığını gözleriyle kontrol etti.
Cevap olarak agresif bir baş sallama aldı.
"Güzel, bir şeyi yok. Ne istiyorsan sor."
İzuku onu onaylamadan önce duraksadı,
"Bir şey denemek istiyorum." Ardından adama döndü, "Bana ne gösterecektin?"
"..."
"Cevap ver, bana ne göstermeyi planlıyordun." Dedi her kelimeye bastırarak, Katsuki bunun biraz ateşli olduğunu itiraf etmek zorunda hissetti. Adama yaklaştığında Katsuki yeşil gözlerindeki bakışı daha önce hiç görmemişti. Genelde ona karşı biraz daha şey olurdu...
"Kacchan, mükemmelsin!" Ve çocukça bir kıkırdama.
İzuku adamın çenesini sertçe tuttu ve tekrarladı, bunun üzerine adam konuşmak zorunda kaldı.
"Söyleyemem."
"Neden?"
"Söyleyemem, sana söyleyemem, ölmen gerekiyor."
"Kendinde bak, kaçamazsın. Hiçbir yolu yok." Dedi inandırmak istercesine onu zorlayarak. Katsuki ne yapmaya çalıştığını anlamak için sessizce onu izledi.
Ama adam gözlerini kapatıp başını küvetin kenarına vurmaya başladığında İzuku gözlerini yumdu ve geri açtığında sertçe adamın çenesini bıraktı.
"Onu sadece kullanıyorlar, işimize yaramayacak."
"Ne?"
Başını sola çevirdi ve yanında ayakta duran sarışına baktı,
"O, başkasının komutasında. Tüm bunlar... Düşündüğümüzden daha fazla."
"Sonuçta ne yapılacağını biliyor."
"Ama söyleyemez."
"Ne demek söyleyemez?! Ne yapacaksın onu?"
"Demek istediğim, ben tehlikede olan herkese yardım etmek istiyorum ve bu adam onlardan biri."
Katsuki anlamamış gibi tek kaşını kaldırdı, birkaç saniyelik sessizlik ve bakışma sırasında küvetteki adam da sakinleşmişti.
"Ne diyorsun be?"
"Lütfen, şimdilik serbest bırakalım her şeyi daha detaylı konuşuruz. Bu, bazı şeyleri anlamama yardımcı oldu yani tamamen gereksiz değil."
"En azından kahrolası polise teslim etmemiz gerekir!"
"Onların üstünde de aynı şeyi kullanabilir."
"Ama bırakırsak diğerlerine söyler ve kozlarımızı kaybederiz."
"Önemli değil, bir kere olsun bana güvenir misin?"
"Ne sikimden bahsediyorsun Deku?! Her şeyini tehlikeye attın, hayatını bok ettin neden sana güvenmem gerekiyor?"
"Çünkü bir şeyler yanlış, öğrenmem gerekiyor ve başka şansım yok!"
İkisi bağırarak tartışmaya devam ederlerken hava karardı, adam kayboldu ve bunu neredeyse yarım saat sonra fark ettiler. İzuku iç çekti, Katsuki tek kelime etmeden salona geri döndü. Kimse konuşmadı, oysa en çok konuşmaları gereken zamandaydılar.
"Kacchan..?"
Cevap yok.
"Özür dilerim, bağırdığım için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grave || bakudeku
Fanfictionbasically şehirde her hafta ölecek kişilerin ismini gösteren bir cenaze aracı vardır ve eski ünlü müzisyen katsuki bakugo kendisine yabancı gelmeyen bir isimle karşılaşır.