Bir hikayenin ilk sayfaları

485 54 10
                                    

Telefonunu açtığında bildirimler yüzünden geri kapanmasına küfretti, her bildirim sesi göğsüne battı. Hayranları, ailesi, haberler milyonlarca şey vardı. Yıllar öncesinden gelmişlerdi  ve Katsuki  bakmamıştı, hepsini silmeye çalışırken annesi ve babasından gelen mesajlara karşı gözlerinin dolmasına engel olamadı.

Siktir

Siktir

Siktir

Berbat bir insandı, ona ulaşmayı denemişlerdi ve kendisi yaslarını bile tutmamıştı. Onun için yapılan her şeyi elinin tersiyle itmişti, şimdi özlemeye hakkı yoktu!

Dudaklarını birbirine bastırdı ve ağzının içinde çığlığını engellemeyi dendi, yapması gereken başka bir şeydi ve sinir krizinin sırası değildi. Yumruklarını açtı ve hepsini tek seferde sildi, rehberden Kirishima yazan kişiye girdi ve mesaj yazmaya başladı.

Ama olmuyordu! Nasıl çat diye iyilik isteyebilirdi ki? Bu çok bencilce ve düşüncesizce görülürdü ve yapmazdı.

Yani, eskiden bu onun işiydi ama şimdi ne yaptığından emin değildi.

Alıcı Kirishima

:Cumartesi Plus Hall'da konser vereceğim, halledebilir misin?

Alıcı Bakubro

:NE?

:SEN YAŞIYOR MUSUN?

:YILLARDIR KONSER VERMEDİN NE OLDU???

:AYRICA PLUS HALL HALKA AÇIK BİR GÜNDE BİLETLERİ VE ALANI HAZIRLAYAMAYIZ

Alıcı Kirishima

:Sakin ol ve bağırma 

Alıcı Bakubro

:BAĞIRMIYORUM

:YAZARKEN NASIL BAĞIRABİLİRİM

:ŞİMDİ SORULARIMA CEVAP VERİR MİSİN???

Alıcı Kirishima

:Acelem var bir günde hazırlanmam gerekiyor bunu halledersek anlatırım.

Alıcı Bakubro

:off

:bazen cidden ne düşündüğünü anlayamıyorum

:soracağım çok şey var ama öyle diyorsan pekala...

:istediğin spesifik bir detay var mı?

Alıcı Kirishima

:Herkesin bildiğinden emin ol, tüm medyaya yayılsın. Herkes girebilir, bedava.

:mekan için ne kadar istiyorlarsa veririz saat sekizden itibaren izin versinler yeter

:sana söyleyeceklerimin listesini atacağım.

Alıcı Bakubro

:Tanrım bu çok heyecanlı

:Elimden geldiğince hızlı halledeceğim

:AMA NE OLDUĞUNA BANA ANLAT

:seni özledik

Alıcı Kirishima

:Her neyse

:Teşekkürler.

Alıcı Bakubro

:Rica ederim kardeşim

Katsuki telefonu geri kapatıp halıya attı, Kirishima onun en yakın arkadaşı (bunu asla kabul etmedi) ve aynı zamanda menajeriydi. Şimdi gidip neleri hatırladığını kontrol etmeliydi, ama fark olacağını sanmıyordu sonuçta o mükemmeldi.

grave || bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin