Katsuki yeşil parlayan gözlerle karşılaştığında başta irkildi, saniyeler sonra şaşkınlık yerini huzura bıraktı. Şimdi sadece ayın değil güneşin ilk ışıklarıyla İzuku'yu inceleyebiliyordu, bu hoşuna gitmişti. Gülümsemesi... İçi sıcacık oluyordu ve bu oldukça yabancıydı.
"Günaydın Katsuki."
Baş parmağını çillerinin üzerinde gezdirirken son anda aklına iş aklına geldi hızla saate baktığında eğer eve uğrarsa işe geç kalacağı gerçeğiyle yüzleşmek zorunda kaldı. İzuku bunun farkına vardı ve yatak başlığına yaslanarak konuştu,
"Zaten üst kademe değil misin? İstediğin zaman izin kullanabilirsin ama hiç kullanmıyorsun."
Sarışın kaşlarını çattı,
"İşi yarım bırakmaktan nefret ederim, ayrıca o yarım akıllıların bensiz hiçbir sik yapamayacaklarını biliyorum."
İzuku sessiz kaldı, örtüyü arkasına alarak kıyafetlerini giyerken kırmızı irisleri üstünde hissediyordu. Arkasını dönmeden konuşmaya devam etti,
"Birkaç gündür garip rüyalar görüyorum."
"Hm?"
"Hepsinde ikimiz vardık... Kulağa takıntılı geliyor ama öyle değil," kıkırdadı "başta sadece zamanı seninle geçirdiğimden bilinçaltımın bunları hazırladığını düşündüm..."
Yatağa geri oturduğunda Katsuki'nin meraklı bakışlarını gördü, biraz da aceleci. Açıkça ne yapacağına karar vermemişti.
"Ama, çok fazlalardı, sadece aklımda kalmandan fazlası gibi. Hepsi farklı senaryolar ama temeli aynı, neredeyse seninle tanıştığımdan beri onları görmeye başladım. Ve sana bunları anlatıyorum çünkü senin bana söylemediğin birçok şeyi bildiğimi fark ettim."
Bakışları kesişti, "Rüyalardan."
"Sadece söylediğimi unutmuş olamaz mısın?"
Başını olumsuzca salladı ve derin bir nefes verdi, onun gitmesi gereken bir yer yoktu. Evinin evi olduğunu hissetmiyordu, birkaç yıl önce bir nedenden arkadaşlarıyla iletişimini kesti. Sanki geçmişi ve geleceği koskoca bir boşluktan oluşuyor gibi...
Bomboş.
- - - -
"Hasiktir?!"
"Tanrım..." Diye mırıldandı kızıl saçlı bir kadın, gözleri yemyeşildi ve saç telleri kalplerini delebilecek kadar inceydi, onlara çok yakın duruyordu sadece birden orada belirmişti ve iki genç korkudan çığlık atmışlardı.
"Sen ki-? Oh, seni gördüğümü hissediyorum..."
"Tabii ki gördün, onlarca kez, yine açıklamaya uğraşmayacağım ama madem *yine* sistemimi bozdunuz... Şanslarımı kaybettim veletler, sizin gibi iki kahraman özentisini nasıl bunca şansta yenemedim bilmiyorum."
Nefes alışverişleri hızlandı, delirmiş gibi görünüyordu.
"Siz... Kahretsin!" Etraflarını saran duvarlar kayboldu ve beyaza büründü, İzuku ve Katsuki şokla dondular.
"Ne oluyor amına koyayım?"
"Kahraman özentisi?!" İzuku bunun mecaz olup olmadığını anlayamadı.
"İkinizi öldürmek için tam yirmi apayrı gerçeklik yarattım ve her seferinde daha da değiştirdim, bu son şansımdı ve her hatırlayacak gibi olduğunuzda o küçük beyinlerinizi baştan başlattım! Ama işe yaramadı,"
Aniden beyaz boşluk yerini başka bir eve bıraktı, eski duruyordu ama tanıdıktı.
"Her şey burada başladı, hatırlıyorsunuz değil mi?" Kadının sesi sertleşti. "Hatırlıyorsunuz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
grave || bakudeku
Fanfictionbasically şehirde her hafta ölecek kişilerin ismini gösteren bir cenaze aracı vardır ve eski ünlü müzisyen katsuki bakugo kendisine yabancı gelmeyen bir isimle karşılaşır.