Magcon Tour

1.4K 88 3
                                    

Aradan 10 dakika filan geçmişti ki Shawn çığlıklar atmaya başlamıştı. "Bea Magcon Tour'a davet edildim!" Diye zıplıyordu. Onu uzun süre sonra böyle mutlu görmüştüm. Ona sıkıca sarıldım. "Bu mükemmel Shawn! Seni çoook özleyeceğim fakat sen gelince en iyi arkadaşımı kimselerle paylaşmam habern olsun" gülümsedi ve "Beni özlemeyceksin." Şaşırdım "Çünkü Bea, sende benimle geliyorsun!" Shawn ciddiydi. Onunla gurur duyuyordum ve çok mutluydum. Annemi aradım ve izin kopardım. Dans ediyorduk. Beni hızlıca kendine çekti ve saçımı öptü. "İyiki varsın Bea. Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum." Bende öyle Shawn bende. Bunu söyleyemeyecek şekilde yorulmuştum ama bağırdım "Bende!"
~~~~~~1 hafta sonra~~~~~~
-Shawn'ın Ağzından-
Uçaktayız omzumda uyuya kaldı. Onu öpmemek için kendimi zor tutuyorum. Onu çok seviyorum o bunun farkında bile değil. Bu öncekiler gibi 1 Haftalık gibilerden değil yaklaşık 2 aydır seviyorum onu ama açılamadım tam açılmaya cesaretimi topluyorum "En iyi arkadaşım" diyor bana. 15 dakika sonra ineceğiz. Bea'yı uyandırmalıyım. "Bea, Bea uyan 15 dakika sonra gelmiş olacağız." "Haydi ama prenses!"
O sırada Bea uyanmıştı ve yanağımı öpmek için doğrulmuştu sanırım başımı bişey söyleyecek sanıp ona doğru çevirmiştim ve inanılmaz! Dudaklarımız birbirine değmişti. O buna hazırlıklı değildi o yüzden geri çekilmeye çalıştım ama Bea beni öpüyordu. Karşılık verdim. "Sayın yolcularımız havaalanına 5 dakika sonra varacağız lütfen kemerlerinizi bağlayın ve koltuklarınızı dik konuma getirin" bu lanet olası ses bizi bölmüştü. Bea tekrar beni öptü. Şaşırmıştım. "Şaşırmana gerek yok Shawn. Seni seviyorum." Nasıl yani. NE??

Never Be Alone // mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin