Kola

428 35 2
                                    

•Shawn•
Gitarı son kere çaldık ve son kelimeyi söyledikten sonra alkış seslerini bir süre dinledim. Beni sevdiğini söyleyenleri gülümseyerek dinledim. "Siz mükemmelsiniz çocuklar." Çığlık atıyorlardı. "Ve sizle bir şey paylaşmak istiyorum. Bea'yı biliyorsunuz değil mi?" Evet diye bağırdılar. Arada bazıları Hayır demişti. "Bea Miller. Youngblood, Fire N Gold en bilinen şarkıları. Cover yaparken keşfedildi ve şuan resmi bir şarkıcı." "Biz Bea ile nişanlanıyoruz. Bana kızmayın. Sizi çok seviyorum"
Gülüşme sesleri ve bana beni sevdiklerini söylediklerini duydum. Onlar mükemmeldi. "Teşekkür ederim!" Ve sahneden gittim.
Bea sahne arkasında beni bekliyor olmalıydı. Onu bulmalıydım ve sonra onu yemeğe götürmeliydim. Sonra kahve satılan yerde sarışınımı gördüm. Gerçek saçları kumraldı ama ona sarışın olmak yakışıyordu. Sanki sarışın olmak için doğmuş ama yanlışlıkla kumral olmuş gibiydi. "Güzelim."
"Shawn."
Bana sarıldı. "Hayranlarının benden nefret edeceğini düşünmüştüm."
Gülümsedim. "Haklısın." Elini tuttum ve arabaya gittik.
•••Yemek•••
Menüye merakla ve karasızlıkla bakan güzel ve sarışın bir kız var önümde. Bea. Onu o kadar seviyorum ki. Gülüşüyle, şaşırışıyla, sesiyle,hatalarıyla seviyorum. Onu tüm kusurlarıyla seviyorum ve bu değişmez bir gerçek. Ona yazdığım şarkılarımı yayınlıyorum. Bea şarkılarda bahsettiğim kişiyi kıskandığını söylüyor. Fakat kendini kıskandığından habersiz.
Garson geldi ve siparişlerimizi aldı. Garson Bea'yı gözleriyle yemişti. Bea lanet olası bir etek giymişti. Onun sahibi olduğunu anlaması için bize istediğimiz içecekleri sorduğunda o konuşmadan söyledim. "Sevgilim, kola mı istiyorsun?" Başını gülümseyerek salladı. "İki kola."
Aradan 15 dakika geçti ve yemeklerimiz geldi.
Adam yavaşça kolayı Bea'ya verdi. Sonra bardaktaki kolayı bana uzattı. Ve üstümde asit hissettim. Üstüme kola dökmüştü. İğneleyici bir şekilde konuştu. "Özür dilerim." Bea konuştu. "Sevgilim hadi şunu giy. Bana bir tişört uzattı. Bazen konserlerde üstümğ değiştirirdim ama bu konserde değiştirmemiştim. Bu yüzden yedek tişört vardı yanımızda. Göz kırparak giymek için tuvalete gittim. Üstümü giydim ve saçımı düzelttim. Yemek alanına doğru gittiğimde Bea ve Garson gülüşüyordu. Ve garson Bea'ya yakındı. Ben sinirle geldim. Garson konuştu. "Ben Robert. Bea ile anaokulunda arkadaştık ve şimdi hatırladık." Güldüm. "Bende Shawn. Ayrıca Bea değil. Shawn'ın sevgilisi Bea diyeceksin."
İç çekti ve konuştu. "Peki Shawn." itici şekilde güldğm ve konuştum. "Shawn değil. Bea'nın nişanlısı Shawn diyeceksin."
•••••
*reklam*
Last Love ve Save Me hikayelerime göz atar mısınız!
*reklam bitti*
1K'ye az kaldı! Ne kadar teşekkür ederim az
Sizi seviyorumm

Never Be Alone // mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin