Aptal

330 34 9
                                    

Selam millet! Shawn ile DM'm var ama beni hala takmadı. Lol. Her neyse bu hikaye benim ilk hikayem. En çok okunan hikayem ayrıca. Hikayeyi bitirmek istiyorum ama kıyamıyorum da. Benim için en özel hikaye çünkü. 5 bölüm daha var sanırım ve sonra bitecek. Belki flashbackler yaparım ek olarak bilmiyorum. Her neyse iyi okumalar ve sizi seviyorum xx.
•••••••••••
Günler geçtikçe Shawn'ın beni aldattığı gerçeğini yavaşça kabulleniyordum. Bir kaç gündür Cameron'lar benimle ilgileniyor ve beni mutlu etmeye çalışıyorlardı. Hadi ama nişanlım beni 2. kere aldattı ve ben mutluyum! Twitter'dan gelen bildirime baktım. Biri hakkımızda tweet atmıştı.
"Shawn hakkında çıkan haber doğru mu? Bilen varsa lütfen söylesin yoksa cidden ağlayacağım Bea ve Shawn benim favori çiftim. @BeaMiller @shawnmendes"
Keşke yalan haber olsaydı.
Shawn'a mesaj attım.
Bea: hey Shawn
Asshole: Bea ben çok özür dilerim sarhoştum
Bea: bu kaçıncı Shawn? İlk affettim ama bu 2. ? Sadece birşey sormak için mesaj atmıştım.
Asshole: Haklısın çok özür dilerim
Bea: *görüntü-o tweetin fotoğrafı* onlara ne demeliyim? Shawn tam bir yavşak o yüzden evet beni aldattı mı?
Asshole: gerçek olduğunu ve benim bir piç olduğumu söyle çünkü gerçekten lanet olası bir piçim
Bea: teşekkürler
Twitter'a girdim ve kıza cevap yazdım;
"Malesef ki evet, doğru. Shawn tam bir piç ve beni aldattı. Fakat yinede onu seviyorum"
Medyadan gelecek her hangi bir eleştiriyi umursamayacaktım. Çünkü Shawn gerçekten bir piç. Bildirimler geliyordu. Herkes şaşkındı. Ama bildirimler içinde dikkatimi çeken tek bir tane vardı.
@shawnmendes: Eğer son haberlere bakarsanız ne kadar aptal olduğumu fark edebilirsiniz. Sarhoştum ve aptaldım. Bea'yi her zaman seveceğimden emin olabilirsiniz.

Never Be Alone // mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin