Öncelikle biraz laf gevelemek istiyorum. Bu kitaba başlama sebebim Shawn'a olan sevgimdi yazdıkça bağlandım ve resmen onun için yaşıyorum denebilir. Sonra siz. Hepinize teşekkür ederim okuduğunuz için filan. Ve sizin güzel bir sonu hak ettiğinizi düşündüm ilk fikirim kötü bitmesiydi. Sonra düşündümde yapamıcam bunu hepimizin içini rahatlatıcak ve baya mutlu edicek bi son olucak cidden şimdiden söyliyim dedim iyi okumalar.
Bölüm şarkısı Jacob Whitesides - Let's Be Birds
---------------------------
Masada oturmuş mısır gevreği yerken twitter bildirimleri geldi. Hashtag olayının üzerinden 1 hafta geçmişti ve ben hala etkisindeydim. Benden bu kadar nefret edileceğini düşünmemiştim. Bildirime bakmadan üstüne bastım ve Shawn'ın profili çıktı. 10 saat önce bir tweet atmıştı. "@shawnmendes : Bazıları kimin kimi sevdiğini anlayamıyor. Geçmiş geçmişte kalmıştır. Kendi günışığınızı şimdi bulun. Ve şanslıyım ki benim bir günışığım var." Sarışın olduğum için bana günışığı derdi. Telefonunda Günışığım diye kayıtlıydım.
Shawn'ı aradım. Onun benim hakkımda konuşması. Ağzından "Bea" kelimesinin çıkması bile beni mutlu ediyordu.
"Shawn!"
"Bea." Sesi geçiştirir ve bıkkın gibiydi.
"Seni..." Özledim diyemeden konuşmaya başladı
"Her neyse önemli değilse kapatmalıyım. Meşgulum Bea. Bunu sende biliyorsun. 2-3 saat sonra ararsın." Ve sonra yüzüme kapattı. Morali mi bozuktu? Yoksa bana mı kızgındı. Ama kötü birşey yapmamıştım. Gözlerim dolmuştu. Onu kaybetmek istemiyordum. O an kapı çalındı. Burnumu çekip kapıya yöneldim. Kapıyı açmamla önümde yüzünü güllerle kapamış bir erkek çıktı. Shawn olduğunu düşünebilirdim ama bana meşgul olduğunu söylemişti. Gülleri yavaşça çekti. Shawn!
"S-shawn?"
"Günışığım!"
"Ama meşgul olduğunu söylemiştin."
"Sadece şakaydı güzelim. Hadi bunları bir vazoya koyalım."
Elinş tuttum. Bu çocuk işini biliyordu. Çiçekleri vazoya yerleştirdikten sonra arkama döndüm. Önümde bana bakan bir çift güzel ela gözle karşılaştım. "Seni özledim günışığı."
"Bende Shawn. Bende seni özledim."
Ona tekrar sarıldım. O benimdi. Onu kimselerle paylaşmam.
-1 Yıl Sonra- (Mmm Yeah - Austin Mahone ft. Pitbull ile dinleyin)
Hayes çılgınca dans ediyordu. Etrafında Mahogany, Claire ve Aidan dans ediyordu. Claire ve Aidan niye geldi hala bilmiyorum. Aidan "arkadaşça" beni görmeye gelmişti. Claire de malesef Gilinsky ile ödev yapmaya gelmişti. Ama biz onları (!) oyun oynamak için ikna etmiştik. Aslında sadece Gilinsky' i çağırmıştık ama tabi mecburen o da gelmişti. Evde son ses Mmm Yeah çalıyordu ve ben binlerce kere tanrıya pantalon giydiğim için şükrediyordum. Ortadaki masada cipsler ve kolalaer yığılmıştı. İki tane sprite vardı bunlarda ben ve Shawn'ındı. İkimizde koladan nefret ederdik. Claire salağı bağırdı "Hadi şişe çevirmece oynayalım!" Herkes birbirine bakıyordu. Kabul ettikten sonra yere kurulduk. Shawn ile Johnson'ın ortasına oturdum. Mahogany, Claire ve Nash'in arasındaydı. Diğerleride yan yanaydı. Claire çevirdi. Claire ve Aidan'a gelmişti. Claire sordu ve Aidan doğruluk dedi. "En sevdiğin sevgilin kimdi?"
-burdan sonrasını Ariana Grande - One Last Time ile okuyun-
Gözlerimi etrafta gezdirirken gözlerim o mükemmel ela gözlerle buluştu. Sinirli ama bir o kadarda masum bakıyordu. Büyük ihtimalle Claire için sinirlenmişti.
Tüm başlar Aidan'a dönmüştü. Aidan burukça gülümsedi. "Bea." Bu çocuk çıldırmıştı. Shawn daha da sinirlenmişti. Çenesi gerilince anlamıştım bunu. Shawn tam ağzını açıcakken elini tuttum. Bana baktı. Fısıldadım "Shawn. Lütfen." Başını salladı.
Claire tekrar söze atıldı. "Tamam hadi çevir Aidan." Aidan çevirdi. Böylece yarım saat oynadık. Claire çevirdi. Yine Aidan geldi. Aidan Cesaret diyince şaşırdım. Aidan korkaktı çünkü. "Peki o zaman Aidan. Bea ile şuradaki odaya girin. Sadece ikiniz. Dar bir oda. 5 dakika orada kalacaksınız. Eski aşktan zarar gelme değil mi Bea?" Shawn'ın elini sıkarken bir yandan bakışlarımla Claire'i öldürüyordum. Shawn kulağıma fısıldadı. "Hadi git Bea. Sana güveniyorum." Sonra kalkıp gittik. Neredeyse sinirden ölecektim. Aidan konuşmaya başladı. "Herşey için çok özür dilerim Bea. O gün onu yapmamalıydım. Geri dönmeni istiyorum Bea. Seni özledim. Benim sayemde tanıştığın biriyle mutlu olman canımı acıtıyor."
Tüm cesaretimi toplayıp konuşmaya başladım. "Ben seni özlemedim Aidan. Ve Shawn beni kurtardı. Özrünü kabul ediyorum ama sadece arkadaş olarak."
O sırada dudağımda bir sıcaklık hissettim. Beni öpüyordu. Karşı çıkmaya çalıştım. İtmeye çalıştım fakat elleri beni sarmıştı. Kurtulamıyordum. Ağlamaya başladım. Hiç bir karşılık vermedim. Tepki de. Nefes almak için ayrıldığında bağırdım. "Bırak beni Aidan!" Tekrar öpmeye başladı. Onu itemiyordum. O sırada kapı açıldı. Claire gelmişti ve bizi görmüştü. Şimdi boku yemiştim işte. "Vay be. Eski aşıklar geri mi döndü yoksa." Bir yandan sırıtıyordu. Salak gibi şimdi anlamıştım. Bu bir oyundu. Ağlıyordum. Shawn yanıma sinirli geldi. Bana sarıldı. "Sana güveniyorum günışığı."