1 ay sonra
•
"Mahogany Diana'nın üstünü giydirir misin? Ben çantayı hazırlıyorum."
Mahogany kucağında Alanis ile salona girdi.
"Giydirmiştim zaten."
"Diğerleri nerede?"
"Bilmiyorum, sanırım arabayı park ediyorlar."
İçeri giren Shawn'a baktım. Yanında Cameron ve Jacob vardı. "Hadi çıkalım, Diana'yı teyzemlere bıraktıktan sonra çocuklarla buluşacağız."
Kafamla Shawn'ı onayladım. Ciddi anlamda bende çocuk istiyordum. Diana'nın Shawn gibi ela gözleri ve kumral saçları vardı. Shawn'ın küçük kız versiyonuydu. Eh, güzel olurdu işte. Ama daha evlenmemiştik bile.
•
Radyoda One Direction'ın No Control şarkısı çalıyordu. Mahogany ile beraber söylemeye başladık. Cameron konuştu. "Siz asla büyümeyecek misiniz?"
Mahogany konuştu. "Ne zaman şarkı söylemek çocukluk oldu?"
"Onu kastetmiyorum. Saçma saçma hareketler yapıyorsunuz."
Gözlerimi devirdim.
Araba durduğunda aşağı indik. Gemiyle açılacaktık. Bir süre sonra herkes yerini almıştı. Şarkı çalıyordu. Jackler dans ediyordu. Sıkılınca ortaya bir fikir attım. "Şişe çevirmece? Ya da denize girelim. Cidden sıkıldım." Çoğunluk denize oy verince karar verdik. Mahogany Jacob'ın sırtına, ben Shawn'ın sırtına bindim. Diğerleride normal olarak atladı. Matthew bağırdı. "Burda balık var."
Hepimiz ona saçma saçma bakarken konuştu. "Ama çok büyük." Hepimiz gülmeye başladık. Gilinsky bağırdı. "Gemiye ilk ulaşan kazanır." Herkes gemiye doğru hızla yüzerken birden havalandım. "Shawn bırak!"
1 saatin sonunda tekrar eve gelmiştik. Hepimiz Cameron'larda pizzayı bekliyorduk. Kapı çalınca hemen kapıya koştum. Pizzaları aldıktan sonra bağırdım. "İçecekleri masaya koyun beyler! Mahogany gel de bana yardım et!"
•
MathsIsMyDeathReason 'ın Sad isimli Johnson fanfici ve Broken isimli Gilinsky fanficine bakar mısınızz. Teşekkür ederim. Ily all