Acı

339 38 11
                                    

Elimdeki büyük su bardağıyla televizyonun başında öylece kalmıştım. Magazin haberlerindeydi ve başlık şuydu. "SHAWN MENDES VE BEA MILLER İLİŞKİSİ SONA MI ERDİ?"
Haberde uzun süredir beraber görüntülenmediğimzden bahsedilmişti.
Doğruydu. Bir çift eski sevgili neden beraber görünsün ki?
Ayrılmıştık. Ben ayrılmıştım. Bana yalvardığını ve ağladığını hatırlıyorum. Tam da kapının önünde. Beni kollarının arasına alışını hatırlıyorum. Karşılık vermemiştim. İstemiştim, ama yapamamıştım. Onu gördüğüm her saniye acı çekiyordum. Ve buna engel olamıyordum. Bunun tek çaresi vardı. Ama çare, bana bu acıyı yaşatanla aynıydı.
Yaz bitmişti. İlk gün yarındı ve okula gidecektim. Shawn'ı görecektim. 2 ay sonra. Diğerleriyle görüşüyorduk ama onunla değil.
-------------
Sınıfa girerken iki yanımda Jessie ve Anna vardı. Karşımızda Nash, Cameron ve Taylor duruyordu. Jessie, Nash'e Anna da Cameron'a sarılınca bende Taylor'a sarıldım. Onlar sevgiliyse bizde iki yakın arkadaştık. Sonra Taylor kolunu omzuma attı. Sınıfa bu şekilde girdik. Şanslıyım Shawn'la aynı sınıfta değilim diye düşünürken onu arka sırada sarışın bir kızla dip dibe görmem bana iyi gelmemişti.
Umursamamış gözükmeye çalıştım. Çalışmaktan ileriye gidemediğimin farkındaydım. Benden ayrılınca bir kız bulması kolay olmuştu. Bana gülümsedi. Taylor yanıma oturdu ve Shawn'a kötü kötü baktı. Geçen hafta benim yüzümden kavga ettiklerini söylemişti. Bundan nefret etmiştim, kendimden nefret etmiştim ama yapabileceğim bir şey yoktu.
"Shawn'la barışmalısın."
"En sevdiğim arkadaşımı üzen kişi umrumda değil."
Ona sarıldım. İlk asansörde karşılaşmamızdan bugüne olanlar inanılmazdı. Ve bir o kadar da can yakıcı. Telefonum titrediğinde telefonumu açtım.
"Benden ayrıldıktan sonra şimdi de Taylor mu? Ciddi misin?"
"Saçmalama. O beni asla yalnız bırakmayan en yakın arkadaşım. Ben ayrıldıktan sonra o sarışın mı? Ciddi misin?"
"Evet. Ama o sadece bir eğlence."
"Sen sarışınları sevmezsin. Kendi çıkarların için bir kızı kullanman iğrenç."
"Biliyorum. Bende seni özledim."
"Yapma o zaman."
O sırada öğretmen içeri girdi. Arkama baktığımda bana buğulanmış gözlerle baktığında fark ettim. Kendimden bir daha nefret ettim. Onu üzmekten nefret ediyordum fakat o mutlu olduğunda ben üzgün oluyordum. Ama gerçek şuydu, eğer yanımda olacaksa her türlü acıya hazırdım.

Never Be Alone // mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin