*Sadece multimedyayı görüp çığlık atan bir kız düşünün,ah evet o benim*
*4K için çok teşekkür ederim,sizi seviyorum*
"Herkes ikinci şansı hak eder Bea." Mahogany bana yalvarıyordu.
"Ona ikinci şansı vermiştim Mahogany."
"O gerçekten çok kötü Bea."
"Ben iyi mi gözüküyorum?"
"Ben öyle demek istememiştim Bea, senin haklı olduğunu hepimiz biliyoruz."
"Gerçekten, çok mu kötü?"
"Ağlıyor,etrafı dağıtıyor,içiyor."
Sözünü devam ettirecekti ama onu susturmuştum.
"Cidden mi? Ayrılma sebebimiz onun sarhoş olmasıyken o cidden içki mi içiyor. Beynini kaybetmediğine emin misiniz"
"Saçmalıyor,biliyorum. Sadece sana ihtiyacı var."
"Yaptığı gerçekten büyük bir hataydı."
O sırada telefonum çaldı.
We don't have to be ordinary, make your best mistakes.
"Sikeyim,sırası mıydı şimdi?"
Mahogany gülerken telefonu almak için koltuktan kalktım. Gerçekten zil sesini değiştirmeliydim. Sonra aklıma şimşek hızıyla gelen şey,zil sesi herşey aynı şeyle bağlantılıydı. Çünkü bu zil sesi Shawn'a aitti, şarkı Shawn'ındı, ve bu zil sesi sadece Shawn aradığında çalardı. Shawn olduğunu bildiğim için telefona bakmadan açtım. Hıçkırıkları kulağıma geldiğinde gerçekten kötü hissetmiştim.
"Özür dilerim Bea. Çok özür dilerim." Hıçkırıyordu,ağlıyordu.
"Shawn sen iyi misin?"
"Değilim Bea."
"Nerdesin?"
Ona kızgındım,onu affedecek miydim bilmiyordum ama onu merak ediyordum ve ona aşıktım.
"Cameron'ın evindeyim."
"Cameron nerde?" Sesim kızar gibi olmuştu. Cameron Shawn'ı neden yalnız bırakmıştı?
"Dışarıda."
"Her neyse biz geliyoruz."
"Sen ve kim?"
"Ben ve Mahogany."
"Sana ihtiyacım var Bea."
"10 dakika sonra görüşürüz Shawn."
Telefonu kapattığımda fısıldadım.
"Benimde sana ihtiyacım vae Shawn."
Koşarak Mahogany'nin yanına gittim.
"Shawn içmiş ve ağlıyor. Cameron onu evde yalnız bırakmış. Cameron'ın evine gidelim."
••••••
Güzel yerde bitirdim lol.