"Anne!"
"Bea!"
Annemle yaklaşık bir yıldır görüşmemiştik. O Fransa'ya taşınmıştı ve ben burada Shawn ile kalmayı tercih etmiştim.
"Anne yaklaşık 2 ay sonra bir nişan var ve..."
"Evet tatlım seni dinliyorum."
"Bu nişan ben ve Shawn'ın. Shawn bana evlenme teklifi etti ve ben kabul ettim sana vereceğim tarihte buraya gelir misin?"
"Canım ne kadar güzel bir haber bu! Tabiki gelirim hem seni hem de Shawn'ı görmek isterim."
"Kızacağını sanmıştım."
"Neden kızayım ki? Her neyse tatlım. Kapatmalıyım müdür çağırıyor."
Sonra telefonu kapattık. Ve bende odaya girdim.
Shawn yatakta oturmuş bana umutla bakıyordu.
"Shawn annem çok kızdı."
"Bea nasıl olur?"
Gözleri doldu. Neredeyse ağlayacaktı.
"Daha önce haber vermediğimiz için. Ve evet. 2 ay sonra ideal Mendes adayıyım."
Güldü ve hemen bana sarıldı. Onu çook seviyordum.
Ve bunu kutlamak için akşam parti vermeye karar verdik. Bizim grupla. Cameron'un sevgilisi Anna , Nash'in sevgilisi Jessie ve lanet olası Claire de dahil olmak üzere. Ödev bahanesiyle geliyor. Ama bu partinin bizim için olduğunu daha kimse bilmiyor. Süpriz yapacağız.
~~~~~Akşam~~~~~
Klasik twister oynarken Cameron'un üstüne düştüğüm anda herkes gülmeye başladı. Herkes derken Anna dahil ama Shawn değil. Abi kardeş gibiyiz zaten. Her neyse dans ederken zil çaldı öyle bir iç çekmişim ki herkes katıldı. Anna dayanamadı ve güldü. Anna tatlı ve eğlenceli bir kızdı. Jessie de öyle. Jessie ve Cam kuzenmiş. Anna ve Jessie en yakın arkadaşlarmış. Ve biz artık üçüz grubuz! Shawn bana baktı ben ona ve sonra kapı açıldı. İçeri mütüş dekolte girdi. Claire! Zaman geçerken söylemenin vakti geldi diye düşündük. "Çocuklar..."
Shawn konuşunca tüm kafalar ona döndü. Yavaşça elimi tuttu ve bağırdı. "Biz Bea ile nişanlanıyoruz!" Sonra herkes bağırmaya ve tebrik etmeye başladı. Claire hariç. Herkes sarılmalar sonucunda oturduğunda Claire konuştu. "Bana 2 yıl önce nişanlanma teklifi ettiğinde bende ilk kabul etmiştim ama sonra senden ayrılmıştım. Bence Bea'ya o kadar güvenme. Herkes bende dahil Shawn'a bakıyordu. Shawn itici bir kahkaha attı ve konuştu. "Merak etme Claire, Bea sevgilisi hatta nişanlısı varken başka erkeklerle takılmaz." Güldüm ve elini tuttum. "Tabiki." Claire o kadar bozulmuştu ki... Sonra evden gitti. Ve biz dans etmeye devam ettik. Ben hariç tabi çünkü sinirlerim bozulmuştu
Dans ederken bir ara Shawn geldi. "Ona nişanlanma teklifi mi etmiştin? Ve benim en yakın arkadaşım olarak haberim yoktu."
Ayağa kalktı. "Artık sevgilimsin ve nişanlım. Şimdi kapa çeneni ve dans et benimle."
Şarkıyla uydurmuştu ve mutluydu. Bende mutluydum.
•••••••••••••
Kısa bir bölüm ama bir yandan test çözüp bir andan bölüm yazdım. Söz haftasonu çok uzun bir bölüm gelicek. Sevgiler!!