Şuan çoook mutluyum. Ben sadece Shawn için yazarken rastlamıştım Bea'ya hep shop filan yapıyodum kapak filan shop ama gerçekten tanışıyolarmış filan fotoğraflarıda var cidden çok tatlı bir fotoğraf olmuş ^.^ (multi)
-Claire karakteri Ashley Benson-
Shawn yanımda uyuyordu. Telefonumun titremesiyle ondan gözlerimi ayırdım. Ne kadar masumdu. Bana acı verecek bir masumluğu vardı. Neredeyse 1000 bildirimden fazla vardı. Birçoğu Twitter ile ilgiliydi. Twitter'a bastım. Anasayfada gezerken gözüme ismimin yazılı olduğu bir twett takılmıştı. Twettte " #ClaireorBeaMendes bu hashtagı yapmanız ne kadar saçma. Tanrım Bea ile o salağı karşılaştırmanız bile saçma. Hatırlarsanız 1 yıl önce Shawn ile çıkarken başkalarıyla eğlenen Bea değildi." Ne olduğunu anlamıyordum. Claire, o kızdan ne kadar nefret ediyorum. Shawn'ı çok üzmüştü. Yanımda günlerce haftalarca ağlamıştı. Shawn onun için ağlarken o barlardaydı. Bu hashtagı kim çıkardıysa tuhaf biri kesinlikle. Bunu yapacak birisi asla değilim.
"Bea." Shawn'a döndüm yavaşca gözlerini araladı. "Günaydın sevgilim."
"Günaydın Shawn."
Sonra telefona bakmaya devam ettim. Hashtage baktığımda neredeyse herkes benim adımı yazmıştı. Fakat 10 kişinin yaptığı o yorumlar canımı acıtmıştı.
"#ClaireorBeaMendes Bea diyenlerin hepsi salak. Claire güzel bir kızdı. En azından uzundu! Bea Shawn'ın yanında küçücük bir kız gibi kalıyor. Bea gerçekten çirkin. O asla Shawn'ı haketmiyor. Onun yanına Claire yakışıyor."
"#ClaireorBeaMendes lütfen kimse o küçük kızın ismini yazmasın. Shawn gibi birisine yetecek kadar güzel değil. Shawn, Claire'e geri dönmeli!"
"#ClaireorBeaMendes Bea eğer bunu okuyorsan senden nefret ediyorum. Çok çirkinsin! Shawn'ı haketmiyorsun salak."
Bu kadarı yetmişti. Aşağıya doğru indiğimde bir isim gözüme çarptı.
@Claireswan "#ClaireorBeaMendes beni o küçük kızla karşılaştırmayın lütfen. Onun Shawn'ı haketmediğini hepimiz biliyoruz. Shawn benimle mutlu. Onunla olamaz. Bea ona yetmez. Değil mi Bea? @beamiller"
Gözlerim yavaşça doluyordu. Karşı koyamıyordum. Fakat üzgünlüğümü yanımda tekrardan uyumuş masum Shawn'a hissettirmemeliydim.
Hemen yeni bir tweet oluşturmaya bastım.
"Bu saçma hashtagı (#ClaireorBeaMendes) kaldırın lütfen. İnanın ki kazananı belli olan bir savaş açmaya gerek yok. Ben o sıradan kızlarla karşılaştırılacak kadar basit bir kız değilim. Umarım herkes anlamıştır."
Paylaştıktan sonra yavaşça yataktan doğruldum. Tam kalkarken Shawn'ın kolları belimi sardı. "Neden bu kadar güzelsin." Yanağına küçük bir öpücük bıraktıktan sonra yine kalkmaya çalıştım. Bu sırada gözümden lanet olası bir damla düştü. Shawn'ın sesini duydum. "Tanrım. Ağlıyorsun. Benim kızımı kim üzdü?" Bu sırada yanıma gelip gözyaşlarımı sildi. Beni kendine çekti ve başımı göğsüne yasladım. Başı tam başımın üstündeydi. Saçlarımı öptü ve elimi tuttu. "Ne oldu Bea? Kimse benim kızımı üzemez."
Sonra telefonumdan Twitter'ı açarak telefonu ona uzattı. Yaklaşık 5 dakika sonra sessizliği bozan o oldu. "Onun gibi birini seninle karşılaştırdıklarına inanamıyorum. Onun için kendini üzme sakın. Ben senin görünüşünü değil kalbini seviyorum Bea. Lütfen ağlamayı bırakır mısın." hıçkırarak ona sarılmaya devam ettim.