"Mahogany! Sıkıldım!"
Odanın kapısını hızla açıp içeri endişeyle baktı. "Bir şey oldu sandım. Dışarı çıkmak ister misin?"
"Alışveriş mi? Her hafta gidiyoruz,sıkıldım."
"Çocuklara haber verelim,lunaparka gidebiliriz."
"Bu olur işte."
Odadan çıktığında duş almaya karar verdim. Yaklaşık 10 dakikalık bir duştan sonra üstümü giydim. Mahogany içeri girdi. "10 dakika sonra gelirler. Jackler, Shawn,Cameron,Nash be Hayes geliyorlar." Başımla onaylayıp saçımı düzleştirmeye başladım. Heryerin düzleştiğinden emin olduğumda ruj sürüp çıktım. Mahogany her zamanki gibiydi. Elbise ve kedi tacı. Ben de her zamanki gibiydim. Siyah şort ve beyaz tişört. Vazgeçilmezimdi. Kornayı duyduğumuzda dışarı çıktık. Arabayı Cameron sürüyordu, Nash onun yanındaydı. Jackler ve Hayes farklı arabayla geliyorlardı. Bende Shawn'ın yanına geçtiğimde Mahogany de benim yanıma geldi. Yarım saat sonra lumaparka gelmiştik. İlk önce hız trenine binecektik. Klasik işte. Hava soğuktu ve ben kolsuz giymiştim. Kendi kendime sarıldığımda Hayes yanıma geldi. "Ceketimi giymek ister misin?" Kafamla istemediğimi belirttim. Çünkü o ceketini çıkarırsa o üşürdü. "Üşüdüğünü anlıyorum, ve ben üşümem Bea." O sırada Hayes tökezledi. Shawn'ın sesini duydum. "Sevgilimden uzak dur Hayes." Hayes ve ben güldüğümüzde Shawn bana ters bir atış attı. Mahogany konuştu. "Gel Hayes buraya, onları aşklarıyla yalnız bırakalım." Shawn benim gibiydi. Beyaz tişört, siyah pantalonuyla ikiz gibi gözüküyorduk. Sadece onun üstünde mavi yeşil kareli gömlek vardı. Klasik Shawn. Kafamı yere eğdiğimde, üstümde bir sıcaklık hissettim. Kafamı kaldırdığımda ise Shawn gömleğini omzuma koymuştu. Ne kadar onun üşümesini istemesemde karşı çıkmadım. Gerçekten üşümüştüm. "Teşekkürler Shawn." "Seni seviyorum." Yanağımı öptüğünde bende onu öptüm. 2 saat sonra neredeyse tüm makinelere binmiştik. Arabaya bindiğimizde konuştum. "Gerçekten çok eğlenceliydi ama yarın hasta olacağıma eminim."
Mahogany konuştu.
"Bu gece kim bizde kalır? Uzun zamandır bunu yapmadık."
Shawn elini kaldırdığında gülümsedim. O da beni öptü. Dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde bende onu öptüm. Cameron lafa atladı. "Eğer Shawn ve Bea böyle romantik olmayacaksa bende varım." Nash konuştu. "O biraz zor dostum."
"Neyse umrumda değil bende varım." Nash ve Hayes'e baktığımızda Hayes konuştu. "Yarın erkenden çiftliğe gideceğiz, o yüzden gelemeyiz." Başımızı sallayıp Jacklere baktık. Gilinsky konuştu. "Biz sabah stüdyoya gideceğiz. Üzgünüz çocuklar." Böylece Cameron Mahogany ben ve Shawn aynı arabada bizim eve gittik (Mahogany ve Bea aynı evde kalıyorlar.) Geceyi pizza izleyip korku filmi izleyerek geçirdik."
•sabah•
"Cameron, midem bulanıyor."
"Mahogany nerede? İlaçların yerini bilmiyorum."
"Dışarıda."
"Ne oldu demiştim? Belki ilaç bulabilirim."
"Midem bulanıyor."
Gözlerini büyüterek baktı. "Tanrım,ciddi misin?"
Sorgular gibi ona baktığımda tekrar konuştu. "Hamile misin?" Bu sırada yanıma oturup elini karnıma koymuştu. Eline vurdum.
"Hayır aptal, hamile falan değilim."
Güldü. "Aslında küçük Shawnlar güzel olurdu."
"Neden 'küçük shawnlar'? Belki kız olurdu."
Arkamızdan gelen sesle arkamıza döndük.
"Aslında, bunu denemeden bilemeyiz."
••••••
Shawn fazla flörtöz. Ve Shawn, kesinlikle bunu deneyebiliriz lol.
Ve bu arada 5K için çok teşekkür ederim,sizi seviyorum. Finale 1 bölüm. 31 bölümde bitmiş olucak lol. Final konuşmasını sonra yaparım.
Ve tekrardan söylemek istediğim bir şey, Remember isimli yeni Shawn kurguma ve Stay With Me isimli Gilinsky kurguma bakarsanız sevinirim. Ily all.