25. Bölüm "Pp..."

222 146 24
                                    

Heppiiize selamm

Multideki İshak, bölümle alakası yok ama koyasım geldi

Daş bu arada daş daşşş

İi okumalar :))

...

"E arkanı dön bir zahmet!" diye bağırdı bana!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"E arkanı dön bir zahmet!" diye bağırdı bana!

Sahi, ben arkamı dönmeden o arkasını dönemezdi.

Onun görmemesini bile bile gülümsedim ve arkama döndüm. Gülümsemem hâlâ yüzümden silinmemişti.

Onun da arkasını döndüğünü hissettim bir anda... Arkasını dönüp bana yaklaştığını ayak seslerinden anlamıştım. Rüzgârın sesi, ayak seslerine karışırken araya kendi sesini de ekledi.

"Şimdi sen geriye doğru bırakacaksın kendini, yani bana..." dedi utangaç çıkan sesiyle. Gittikçe yaklaşıyordu!

"Ya düşersem?" dedim muzip sesimle ben de.

"İşte bana güveniyor musun, güvenmiyor musun, onu test edeceğiz... Bana güvenirsen kendini bana bırakırsın."

''Peki bunu neden yapıyoruz?'' diye sordum.

''Canım sıkılıyor!'' diyerek sesini yükseltti.

"Peki ya tutamazsan? Ben sana nasıl güveneceğim?" dedim. Sanırım onu sinirlendirmek... Hoşuma gidiyordu.

"İşte amaç da o zaten!" dedi bir anlık gelen bir sinirle.

Daha da kızdırmamak için "Tamam, tamam!" diyip ellerimi yana açıp havaya kaldırdım.

"Gözlerini kapat!" demesiyle dediğini yapıp gözlerimi kapattım. Gözlüğüm zaten boynumda, kazağıma asılıydı.

"Kapattın değil mi?" diye sordu emin olmak için.

"Evet!" diye bağırdım.

"Tamam, şimdi..." diyip biraz uzaklaştı,

"Dur!!" diyerek bağırmamla adım atmayı kesip bana kulak kesildi. Yani öyle sanıyorum...

"Ne oldu!?"

"Gözlüğüm kırılırsa parasını alırım!" dedim ve gülmemi kattım araya.

O da benimle gülüp "Tamam, tamam! Yeter ki güven bana! Para senin köpeen olsun!" dedi.

"Köpeem mi olsun?" dedim yine gülerek.

"Olur olur, yeriz yeriz!" diye cevap verdi. Son kez güldük ve işte o an...

"Ve şimdi... Kendini yavaş yavaş bana bırak."

Düşündüm...

Bırakayım mı lan!?

Karam /|\  Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin