Dipnot: Multi: Asal'ın kardeşi Aram :)"Kanka! Olanları duydun mu!?" diye koşarak yanıma geldi Nazar.
Başımı kitabımdan kaldırıp "Yine ne var, dedikodu makinesi!?" dedim bıkkınlıkla. Okulumuzda bir olay olduğunda, olay faillerinden önce onun haberi olurdu.
"Alper Asal'la kavga etmiş!"
Kaşlarımı çatıp "Nasıl?" diye sordum. Kitabımın kapağını kapatıp çantama attım. Nazar o sırada taramalı tüfek gibi konuşmaya başladı.
"Bayağı yumruklaşmışlar, önce tartışmışlar, birbirlerini vurmuşlar tartıştıktan sonra! Alper, şu Şirin Erdem olayından onu suçlu buluyormuş!"
"Ne!? Asal ne alaka ya!?"
"Bir ara senle konuşurken aranızda o muhabbet mi geçmiş, neymiş... Alper de o konuşmayı biliyormuş, direkt Asal'a yüklemiş tüm suçu!"
"Oha! Ciddi olamazsın?" diyip yanımıza varmıştı Yunus malı.
Nazar, Yunus'a suratını asıp "Sen benim ne zaman ciddi olduğumu gördün?" diye sordu.
"Şu an ciddi değil misin?"
"Şu an ciddi olmadığımı kim söyledi!?"
"Lan beynimi s-. Tövbe tövbe ya!" diyince Yunus Nazar'a, aralarındaki muhabbetten ötürü hepimizi bir gülme tuttu.
"Yunus'cuğum, bir daha o küfürü etmezsen sevinirim canım." dedim sinsice gülümseyip. Aynını o da bana yapmıştı.
"Lan bir durun siz de! O değil de, Asal ve Alper'in kavga edeceği aklıma bile gelmezdi!" diye aramıza katıldı Ceyda.
Yunus ve Nazar kendi çaplarında tartışmaya devam ederken Ali de muhabbetimize katıldı, var mı başka gelen? "Hadi ya! Vay anasını sayın seyirciler! Biz de tahmin etmiyorduk, vay canına!"
"Dalga mı geçiyorsun canım?" dedi Ceyda. O amcanın suratı geldi gözümün önüne.
"Canını yerim lan senin!"
"Höst be! Çekil şurdan!" diyip Ali'ye omuz attı ve sınıftan çıktı Ceyda.
Onlara gülerken bir anda Asal geldi aklıma. Ona mesaj atasım vardı ama aynı zamanda yoktu. Yanlış bir şey anlamasını istemezdim.
Telefonumu ümitsizlikle çıkarıp bir kez daha mal olduğumu söyledim kendime.
Karan: Selamun aleykum mümin kardeşim benim
Adam: Yanlış oldu herhalde?
Karan: Hasktr
Karan: Kısır döngü oluyor şu an bi dk
Adam: Karan'canım iyi misin allasen?
Karan: Değilim galiba
Karan: Sanki ben sana gizliden, anonim olarak yazıyormuşum gibi geldi bir anlığına
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karam /|\ Yarı Texting
Novela JuvenilAdam: Sen beni zaten bir yerden tanıyorsun Karan'ım. Karan: Biliyorum işte, ama nerden? Adam: Nerden olduğunu öğreneceksin. Adam: Ve umarım öğrendiğinde benden nefret etmezsin. Adam: Bu hayatta en çok korktuğum şey sanırım bu. -Küfür argo bulunur. ...