Zil çaldığında elimi açıp şükrettim Allah'a. Tarih dersine biraz daha katlanamazdım. Ali ve İhsan yanıma gelip "Kantine iniyoruz, geliyor musun?" diye sordular. "Yok ya test çözeceğim." diyip çantanın fermuarından testimi çıkardım. Diğer fermuarı da açtığım sırada "Karam alacağız, beleşe yiyeceksin kızım!" diye bağırdıklarında saklama kabımı çıkarıp ağlayan kekimi gösterdim. Sinsice sırıtıp "E şimdi benim ağlayan kekim ağlamasın mı ben onun yerine Karam yersem?" dedim ve yemeye başladım kekimi. "Şerefsiz!" diyip sınıftan çıktılar. sinirle. Onlar gidene kadar kahkahayla yedim kekimi.
Testimi kek yiye yiye çözerken telefonum titreşti. Sessizde kullandığım için mecbur titreşime alıyordum. Sağ arka cebimden telefonumu çıkarttım. Şu ergen anonimden mesaj gelmişti.
Adam: O nasıl bir kek ya
Adam: Ulan zalımın qızı ne güzel yiyor ya hani bana?Karan: Lol
Telefonumu masamın üstüne bırakıp bir dilim daha yedim.
Adam: Kurban olayım bana da yolla biraz.
Adam: Sen mi yaptın?Karan: Evet ben yaptım.
Karan: Çok istiyorsan gel kendin al.Sınıfa biri gelip ismimi seslendi. Başımı telefondan kaldırıp gelen kişiye baktım. 10. sınıflardan İbrahim'di. "Ne var lan?" diyip klasik cevap verdim. "Kek almaya geldim."
"Sen olduğunu tahmin etmeliydim. Senden başka kim bana anonim olarak yazardı ki zaten?" dedim ve kekimi yemeye devam ettim.
"Yok lan ben değilim o! Arkadaşım yazıyor sana. Almaya gel demişsin beni yolladı puşt! Neyse. Hadi ver şunu. Çok güzel görünüyor..." dediğinde hafif gülümseyip kabımı ona uzattım. Severdim İbrahim'i.
"İyi lan iyi. Göz hakkıdır al. Ben bu iyiliği hatırlatıcam ama ona." dedim.
"Hatırlat ya iyi olur." dedi ve ardı boyunca gitti keke baka baka.
Sabır çekip testimi çözmeye devam ettim. Telefonun iğrenç titreşim sesi geldi yine.
Adam: Sen nasıl bir kralsın ya?
Adam: Müq olmuş aqKaran: Bir şey yerken küfür etme dinsiz imansız.
Adam: Haşaaa.
Adam: Neyse ben yemeye dewamke.
Adam: Hadi eyw.Karan: Taklit etme lan beni!
Karan: Puşt oli!Adam: Jskapzkxkdjid
Gülerek sabır çekip telefonu uçuş moduna aldım. Gerek kalmadı. Bir daha mesaj atamaz. Zil çaldı çünkü. Lise zillerini ne diye 15 dakika yapmamışlardı? Biz hayvan mıydık? Orospu çocuğu muyduk biz?
Deneme zamanıydı şimdi... 3 dersimiz deneme sayesinde gidecekti ve giden dersler tarih ve coğrafyaydı. 3 ders boyunca katlanamazdım gerçekten. Tarih hocamız Salih Hoca, sınıfa aceleyle gelip kodlamalarımızı dağıttı. Klasik açıklamaları yaptıktan sonra zilin çalmasıyla beraber denememizi çözmeye başladık.
2,5 saat sonra
"Karan, 5. soruyu ne yaptın? B buldum ben." dedi İhsan denemenin sayfasını sinirle çevirirken. Durmadan ofluyordu.
"C onun cevabı. Nasıl B buldun? B'yi direkt eledim ben zaten." dedim ve denememin matematij kısmını açtım.
"Hadi ya? Peki, coğrafyaya gel. 7. soru."
Denemenin sayfalarını çevirip coğrafyaya geldim. İhsan'ın bahsettiği soruya bakıp "Boş bıraktım. Ya coğrafya çöptü bu sefer. Matematiği çok basitti de coğrafyası iğrençti bu denemenin." diye hayıflandım. İhsan, kendi denemesini kontrol ediyordu cevap anahtarından önce. Beni bir türlü rahat bırakmıyordu. Ben de Ceyda'dan cevaplarına bakıyordum fakat İhsan'ın soruları yüzünden bakamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karam /|\ Yarı Texting
Novela JuvenilAdam: Sen beni zaten bir yerden tanıyorsun Karan'ım. Karan: Biliyorum işte, ama nerden? Adam: Nerden olduğunu öğreneceksin. Adam: Ve umarım öğrendiğinde benden nefret etmezsin. Adam: Bu hayatta en çok korktuğum şey sanırım bu. -Küfür argo bulunur. ...