Ophelia'nın ağzından...
Tüm salon durmuş onlara bakıyordu. Severus Snape ve Lily Evans partiye nasıl birlikte katılır? Lily'nin partiye sap geleceği veya James ile geleceği düşünülüyordu, Severus ise her zaman olduğu gibi sap katılacaktı. Böyle olmalıydı ama olmadı. Severus ve Lily partiye beraber katıldılar.
Tüm slytherin şoktaydı. Binanın sessiz öğrencisi Severus Snape, bulanık gryffindorlu Lily Evans ile nasıl gelmişti partiye?
Aynı slytherin gibi gryffindorda şoktaydı. Lily'nin, çapulcuların düşmanı Severus Snape ile gelmesini beklemiyorlardı.
Insanların surat ifadelerini inceledim. Şaşkınlık... Hepsinin suratında büyük bir şaşkınlık ifadesi vardı.
Gülümsedim ve kadehimdeki içkiden bir yudum aldım.
Severus Snape çekingenlikle kütüphanede kitap okuyan kızın yanına gitti.
"Merhaba Lily."dedi ilk ve tek aşkı olan kıza.
"Merhaba Sev. Otursana."dedi genç kız sevecenlikle.
Severus Snape onun için çok iyi bir dosttu. Farklı binalarda olmasaydılar arkadaşlıkları daha ileri derecede yakın olurdu diye düşünüyordu genç kız bazen. Onu seviyordu ama binasında bulunan yaramaz çapulcular çetesi ondan nefret ediyor ve onu sürekli aşağılıyorlar.
Genç adam kızın karşısındaki sandalyeye oturdu.
"Nasılsın Lily?"diye sordu genç adam.
Kızı seviyordu. Ona aşıktı, özellikle gözlerine... Zümrüt yeşili gözlerine tapıyordu. İlerde bu kızla evlenmek ve ondan bir çocuğu olmasını istiyordu genç adam. Bu kadından zümrüt yeşili gözleri olan bir çocuğu olsun istiyordu.
"Iyiyim Sev. Sen nasılsın?"
"Bende iyiyim. Hangi kitabı okuyorsun?"
"Hogwarts tarihi."
Genç adam yüzünde bir gülümsemeyle genç kıza baktı. Zümrüt yeşili gözlerine. Onu çok seviyordu ve bunu söylemekten hiç çekinmiyordu. Tabii problem şuydu ki genç adam bunu kendine itiraf edebiliyordu ama ona söyleyemiyordu.
"Kardeşinle aran nasıl?"diye sordu genç kız birden.
"İyi."diye mırıldandı genç adam.
Kardeşini seviyordu. Evet ama ona karşı içinde bir sıkıntı vardı. O... O farklıydı. Ve genç adam korkuyordu. Ona güvenmiyordu ama bu güven öyle bir güven problemi değildi. Onun başına birşey gelmesinden korkuyordu. Onu çevresindekilere karşı korumak istiyordu. Belki kardeşi kendini koruyabilecek bir büyücüydü ama abilik işte. Kardeşi onun için özeldi.
Annesinden onu durmstrang'a yollamasını istemişti. Babası zaten ona karışmazdı çünkü genç adam babasını hiç sevmezdi. Bunu babasıda biliyordu.
"Ophelia çok tatlı bir kız. Ve zeki. Senin gibi."
Kıza gülümsedi genç adam.
"Şey Lily sana birşey sormak istiyorum aslında ama nasıl sorsam bilemiyorum."
"Rahat ol Sev. Sana lanet uygulamam."dedi genç kız şakayla.
"Şey peki o zaman rahatça sorabilirim."dedi genç adam.
Kız sor dercesine gülümseyerek baktı genç adamın gözlerine."Şey partiye benimle katılmak ister misin? Yani eğer bir eşin yoksa."
Genç kız birkaç saniye düşündü. Partiye James Potter ile katılmak istemiyordu. Ve Severus onun için iyi bir dosttu. Partiye onunla katılmasında bir sakınca yoktu.
Hem okulu şaşırtmak fena olmazdı.
"Eşim yok Sev. Beraber katılabiliriz."
Genç adam sevinçle gülümsedi.
"Görüşürüz."dedi ve masadan kalktı.
Aptal aptal gülerek kütüphaneden çıktı.
Severus ve Lily arkadaşlarından uzakta bir masaya geçtiler ve kendi aralarında konuşmaya başladılar. Salon birkaç dakika içinde üstündeki şaşkınlığı attı ve eski haline döndü.
Sirius'un ağzından...
James'in sinirden kudurduğunu, sümsükus'un burnunu kırmamak için zor dayandığını biliyorum. Ki öyle olmalı zaten. Ben aşık olmadığım halde Ophelia'nın yanında duran yavşağın yüzünü dağıtmak isterken James iyi sabrediyor.
Gerçekten ben neden böyle hissediyorum? Neden Ophelia'nın yanımda, kolumun altında olmasını istiyorum? Neden ona sarılmak istiyorum?
Aşık değilim! Ben aşık olmam! Belki de benim için zor kız olduğundan dolayıdır. Evet evet kesinlikle o yüzden! Aşık değilim sadece onu zor buluyorum.
İlk olarak sümsükus'un kardeşi. Sonuçta düşmanımın kardeşine aşık olacak değilim.
Slytherinde ve düşmanlarımızla takılıyor. Bu iki.
Üçüncüsü bana laf soktu. Egoist olduğumu söyledi. Bana daha önce hiçbir kız böyle birşey demedi.
Bu üç madde Ophelia'nın benim için zor kız olduğunu açıklıyor diye düşünüyorum.
Sonuçta okulda düşmanımın kardeşi olan, düşmanlarımızla takılan ve bana karşı asi bir tavrı olan hiç kız yok.
"Hadi ama James, tüm gece somurtup burada duramazsın."
"Bana karışma kılkuyruk."
"Sana karışırım dostum. Bir kız için böyle davranman doğru değil. O kıza, bu partiye seninle katılmayarak neler kaçırdığını göstermelisin."
Çok gereksiz konuşuyorlar. Remus kütüphanede tanıştığı hufflepuff'tan bi kızla, meşhur bir yazar hakkında konuşurken bende gözlerimi Ophelia'nın üzerinde gezdirdim. Gerçi salona girdiğimden beri sürekli onu süzüyorum ama ona baktıkça bakasım geliyor. Aynı suya kavuşmak ve su içmeye doyamamak gibi birşey bu.
Partideki diğer kızlara oranla daha sade giyinmiş ama bence olağanüstü derecede güzel görünüyor. Fiziği çok güzel. Giydiği deri elbise bacaklarını ortaya çıkarmış. Neden elbisenin üstüne pelerin giydiğini bilmiyorum ama yakışmış. Bazen bu kızın sümsükus'un kardeşi olduğundan şüpheleniyorum.
"Haydi biraz dans edelim."dedi ve yan masamızdaki kızı belinden yakaladığı gibi pist olarak kullanılan alanın ortasına gitti Peter.
"Hadi patiayak."
"Lily'den başkasıyla dans mı edeceksin?"
James piste baktı ve bir kıza kolunu uzattı.
"O başkasıyla ederken ben neden oturayım?"diyerek kızla piste ilerlemeye başladı.
Bakışlarımı Remus'a çevirdim.
"Bana bulaşma lütfen dostum."
Remus'a göz kırpıp salona girdiğimden beri bana bakan kıza ilerlemeye başladım.
Kısa oldu farkındayım ama yazdım ve yayımlamak istedim :) Şu arada olayı arada anlatma tarzına ne diyosunuz? Benim hoşuma gidiyor siz ne düşünüyorsunuz?
En kısa sürede yeni bölümü yazıp yayımlayacağım. Görüşürüz :) :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE and BLACK
Fanfictionİki asi ruh... İkiside gözlerini kırpmadan canlarını verecek değerlere sahipti. İkiside aileleri tarafından reddedildi. Birisi onlar gibi kötü olmadığı için hain ilan edildi, diğeri ise muggle babasını öldürdüğü için katil. İkisi içinde işler zordu...