Ophelia'nın ağzından...
Altıncı Cadde'deki kapalı spor salonundan dışarı yayılan müzik, içimdeki dans isteğini harekete geçiriyordu. Sirius ile kaldırımda durmuş, salonun paslanmış, geniş kapısına bakıyorduk. Kaldırımın kenarında kendilerine partner arayan kızları ve sarhoş erkekleri saymazsak cadde boş sayılırdı.
"Hala kararından emin misin?"diye sordu Sirius kaşlarını çatarak.
"Kesinlikle. Hadi gidelim ve oradakilere kendimizi gösterelim."dedim içimdeki tüketilemez özgüven ile. Elini tuttum ve onu yolun karşısına geçirdim. Burada olmak istemediğini biliyorum ve kaçmasını göze alamam.
"Bir eşe ihtiyacın varsa, sana tüm gece eşlik edebilirim tatlım."
Şaşkın bakışlarımı Sirius'un yanına gelen sarışına çevirdim.
"Ben onun eşiyim tatlım."dedim onun sesindeki iticiliği taklit ederek.
Sarışın suratını asıp uzaklaşırken durduğum şey netti: "Şanslı sürtük."
Sarışına doğru yürümeye başlarken Sirius kolumu tuttu,"İçeri girelim ve dans etmeye başlayalım."
Gözlerimi kapattım ve içimden beş'e kadar saydım. 1,2,3,4,5. Evet artık iyiyim.
Gülümsedim ve Sirius'a baktım.
"Hadi başlayalım."
İçeri girdiğimizde dans eden çiftlerin salona yayıldığını farkettim.
Dans maratonları hakkında birkaç şey duymuştum fakat daha önce hiç katılmamıştım. Dans eden çiftlerin arasına ilerlerken siyahi bir bayan yanımıza geldi ve "Kayıt yaptırdınız mı?" diye sordu. Kadın şaşkın bakışlarımızdan anlamış olacak ki konuşmaya devam etti.
"Giriş ücreti, fotoğraf ücreti ve bir kase japon yemeği."
Sirius'un asık suratında birden alaycı bir sırıtış oluştu, "Bir kase japon yemeği için tüm gece çılgınca dans edebilirim."
"Kayıt için Bob'un yanına gidin."dedi kadın girişin yanındaki masada oturan yağ tulumuna benzeyen adamı işaret ederek. Sirius keyifle sırıtarak beni oraya götürdü. Adamın alnındaki ter damlaları burasının su ihtiyacını karşılayacak gibi görünüyor, çevresindeki gençlerle şakalaşıp kayıt yapıyor. Masanın önünde durduğumuzda adam gülümseyerek bize baktı.
Sirius cebinden kayıt için gerekli ücreti çıkarıp adama uzattı.
"Genç bir çift daha. Belki bu gece siz kazanırsınız."
Adam parayı, giriş ücretleriyle dolu cam kavanoza atarken "Kuralları biliyor musunuz?" diye sordu.
Hayır anlamında başımızı salladık.
"Kayıtlar birkaç dakika sonra sona erecek. O yüzden tam zamanında geldiniz. Kurallar: Oturmak yok, yemek yok, içmek yok. Çiftler dans etmeyi bırakamazlar veya bir yerde üç saniyeden fazla duramazlar. Eğer dururlarsa elenirler. Sona kalan çift, buradaki tüm parayı alır."dedi adam cam kavanozu göstererek.
"Fotoğraf için sağ taraftaki kabine girin. İyi şanslar."
Sirius ile birkaç adım ilerleyip kabine girdik. "Gülümsemek size çok yakışacak gençler." dedi fotoğrafçı fotoğraf makinesinin ardından.
Gülümsemek bize yakışır ama abime yakışmaz diye düşünerek gülümsedim.
Keyifliyim. Fazlasıyla keyifliyim. Her zaman böyle olmam ve bu yüzden bunun keyfini çıkaracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNAPE and BLACK
Fanficİki asi ruh... İkiside gözlerini kırpmadan canlarını verecek değerlere sahipti. İkiside aileleri tarafından reddedildi. Birisi onlar gibi kötü olmadığı için hain ilan edildi, diğeri ise muggle babasını öldürdüğü için katil. İkisi içinde işler zordu...