16. Bölüm

1.5K 88 21
                                    

Ophelia'nın ağzından...

"Zekam karşısında diz çök rezil Sirius."dedim kahkaha atarak.

"Abartma istersen."dedi mutfağa giderken

"Karşında bir slytherin var Black. Senden çok çok çok zeki bir slytherin hemde. Gerçi tüm slytherinliler zeki ama konumuz o değil."

"Heeey. Benim ailemde slytherinli. Genetik nedir biliyorsun değil mi?"

"Hey birşey sormak istiyorum."

"Sor bakalım."dedi mutfaktan bardaklarımızla gelirken.

"Ailen slytherinli. Sen nasıl gryffindorlusun?"diye sordum bardağımı alıp bir yudum alırken.

"Seçmen şapka öyle karar verdi."

"Slytherinde olsaydın seninle çok iyi anlaşırdık."dedim bardağıma şaşı bakmaya çalışırken. Benim bu çabalarıma karşı Sirius bardağı elimden aldı.

"Şimdi anlaşamıyor muyuz?"

"Anlaşıyoruz ama... Ne bileyim mesela düşman olmazdık."dedim onun bardağını alarak.

"Peki önünde diz çökmemi söylediğin zekanı kullanarak bana cevap ver bakalım: Düşmanının evinde kalman ne demek?"dediğinde yerdeki yastığı kafasına geçirdim.

"Zekamı küçümseme, lanetlerim seni. Sorunun cevabı da şu: Mecbur olmasam kalmam. Istemiyorsan da söyle giderim ben be aaaa istenmediğim yerde kalmam ben."

"Ya tamam atarlanma."dedi gülerek.

"Sen bana ergen demeye mi çalışıyorsun?"

"Ophelia gerçekten söylediğim şeyi başka yerlere çekmekte üstadsın."

"Gerçekten gülmeyi kes yoksa seni lanetlerim."

Sanırım regl dönemim geldi. Çok atarlı olmaya başladım bu sıralar.

"Tamam tamam. Hadi git hazırlan."

"Bu saatte nereye gideceğiz?"diye sordum saate bakarak.

"Saatin nesi var ki? 22.22 geç mi senin için?"

"Hayır sadece merak ettim."

"Fazla merak iyi değildir."

Ya gerçekten abim iki. Abimin bana karşı kullandığı "Klişeleri bir ömür kardeşinizi delirtme rehberi" kitabının baş repliği. Fozlo morok oyo doğoldor.

"Hadiii. Git hazırlan."

Bardağımı alıp,ayaklarımı sürüyerek odama çıktım. Hazırlanıp aşağı inmem çok kısa sürmüştü. Yirmi sekiz dakika. Yine çok hızlıyım düşüncesiyle aşağı inerken kaşlarını çatmış bir Sirius Black ile karşılaşınca düşüncemde biraz tereddüt yaşadım. Yüzüme güzel bir gülümseme yerleştirip yanına gittim.

"Gitmiyor muyuz?"

"Gerçekten 28 dakika 43 saniye boyunca odada n'yaptın?"

"Hazırlandım ya. Hem sen benim hazırlanma süremi mi sayıyorsun?"

Ya canım, balım, cicim, Siriuscum bak bunları ben söylemiyorum. Bunları regl olmak üzere olan Ophelia söylüyor. Biraz anlayış tatlım.

Sirius gözlerini devirerek ceketini giydi. Sonra kapıyı açtı ve çıkmamı bekledi. Ben çıktıktan sonra kapıyı kapatıp yanıma geldi ve yürümeye başladık.

"Neden gideceğimiz yere buhar-"

"Bence böylesi daha iyi. En azından seninle daha fazla zaman geçirmiş oluyorum."

SNAPE and BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin