Seokjin baru saja pulang dari taman.Dia kena tinggal dengan driver sebab lambat keluar,bila masuk eomma dan appanya dah duduk sambil menunggu dia balik.Rupa mereka sangat garang dan menakutkan,peluk tubuh lepastu pandang jin dengan death glare.
Appa: kamu pergi mana tadi?
Seokjin: jin pergi tolong cikgu kemas kelas.
Eomma: jangan nak tipu.Cikgu kata kamu dah balik!
Seokjin: aa-
Appa: kamu keluar dengan budak kacukan cina tu kan?!
Seokjin: mana appa tahu ni?
Appa: pengintip appa bagitahu!! Lepasni kamu akan dikurung sampai bulan 12 ni kecuali pergi sekolah!! Appa dan eomma akan pastikan yang driver sampai awal dari biasa,paham?!!
Seokjin: tapi-
Appa: paham tak aku tanya ni?!!
Seokjin mengangguk,dia dah berjanji yang dia nak join namjoon main bola esok dekat padang.Nampaknya terpaksa batalkan semua tu...
Di rumah namjoon...
Joon tengok hagemaru sambil makan kek yang eommanya beli semalam.Sementara dia sibuk mengunyah kek didalamnya,Namyul tetiba datang masuk.
Namyul: aku nak kau mengaku sebagai seorang abang.
Namjoon: apa benda kau ni?
Namyul: kau suka kim seokjin kan? Yang budak tingkatan 2 tu?
Namjoon: kalau aku suka pun apa masalahnya?
Namyul: eeee!! Kau gay! Bagitahu appa dengan eomma!!
Namjoon dengan pantasnya bangun tarik kaki adiknya daripada bagitahu family.Kalau family dia tahu,habislah kena basuh toilet 2 minggu,dah lah busuk.
Namjoon: jangan sesekali kau berani bagitahu appa dengan eomma.
Adiknya menendang private part dengan kuat sekali.Gagah perkasa ni!!
Namyul: saja je buat lawak.Tu pun nak pikir macam tu ke?! Dah la aku nak pergi rumah kawan sebelah.Bye!!
Joon menahan sakit selepas disepak,malam tu dia turun dari biliknya pergi kearah telepon rumah.Sebab dia nak call jin,dekat 4 kali try tak jawab-jawab jugak,lepastu baru angkat.
Seokjin: kenapa?
Namjoon: aku nak tanya,jadi tak pergi main bola esok?
Seokjin: aku tak dapat pergi.
Namjoon: laahh,kenapa?
Seokjin: family aku ada hal mustahak lepastu suruh aku duduk rumah diam2.Bye nak masuk tidur..
YOU ARE READING
Our Love/ 우리의 (Namjin)
Non-FictionKim Seokjin dan Kim Namjoon ingin menjadi penyanyi yang terkenal dan berjaya join kumpulan yang bernama Bangtan boys.Mereka berkahwin pada tahun 1994,jin berumur 16 tahun manakala joon berumur 17 tahun.Mereka dikurniakan cahaya mata pada 1996 dan 19...