Polis telah sampai di airport amerika.Namjoon umpan ex girlfriendnya kepadang bola jaring,dengan segera jennie bergerak ke sana,polis dah menunggu ramai.Apabila kereta jennie dah parking dia keluar dengan happy face.
Jennie: babe- kenapa ramai polis ni?!
Namjoon: sebab nak tangkap kau la gila!!
Polis korea: tangkap dia!!
Jennie telah digari dan dimasukkan kedalam kereta.Sekarang giliran polis-polis jepun untuk ambil semula lukisan tu,polis korea menyelamatkan anak-anak bangtan and pasangan couple tu.Polis amerika menangkap semua penjenayah,g-dragon dan kai pun ditangkap.Chanyeol dihumban terus ke penjara yang macam juvana tu,akhirnya semua selamat.
Namjoon: kau selamat?
Namyul: aku selamat.
IU: awak semua okay?
Bangtan: kami okay je.
Soobin and the gang melompat depan namyul.Terkejut dorang dibuatnya,hueningkai siap wink lagi dekat mereka,IU jelir dekat dia balik.
Soobin: cantik kawan awak.
Namyul: ni tunang saya lah.
Soobin: eh,ya ke? Sorry.
Hueningkai: baru nak me mengurat.
Kesemua mereka pandang kamera,jurukamera,jurumekap dan author sebagai pengarah hahha.
Taehyung: lepas chapter ni kita nak buat apa?
Author: tengoklah I buat chap ape lepas ni.Haa,Namyul dan IU kahwin!!! Nanti I inform dekat korang semua,sambung berlakon balik cut action!
Bangtan: okayyyy!!
Di korea dan majlis perkahwinan...
kim Namyul berasa sangat berdebar sebab ni hari perkahwinannya.Dah bertahun jadi tunang,IU pulak kelihatan sangat cantik didalam gaun putih yang panjang tu sambil pakai kepit kain diatas kepalanya.Kasut tumit tinggi berwarna putih.
Namyul gaun hitam berkasut tumit rata sama colour dengan bajunya.Namyul dah tunggu di tempat pengantin namja menunggu,bunyi piano mula terpasang dan kelibat IU yang sedang memegang lengan ayahnya bersama bunga keluar.Dia tersenyum malu sebab ramai orang tengok dia.
IU and namyul sedang memandang sesama sendiri,paderi duduk ditengah.
Paderi: Kim Namyul,adakah kamu sudi menjaganya semasa dia sakit dan berada dalam masalah dan mencintai dia?
Namyul: yes.
Paderi: sudikah kamu jadi isterinya?
Namyul: yes,i do.
Namjoon dan seokjin menangis kegembiraan sambil keempat-empat anaknya tengok dekat mereka berdua.
Paderi: IU,adakah kamu sudi menjadi isteri kepada kim namyul?
IU: yesido!
paderi: uiishhh,lajunya jawab.Okay kamu semua boleh berpeluk dan pasang cincin pada jari masing-masing.
Satu majlis riuh lepas nampak mereka bergembira,seokjin berasa sedih kenapa familynya bukan jenis macam ni.Selalu control dia sampai menyampah dan larikan diri bersama suami kesayangannya,kim namjoon.
Kim young dan kim seokjin duduk dekat tasik.Dia sedang tengok adik lelakinya yang sedang sedih walaupun majlis tadi sangat-sangat gembira.
Kim young: kenapa ni?
Seokjin: kenapa eomma dan appa tak terima apa yang jin sukakan? Sedangkan kau semua dorang sokong.
Kim young: hhhmm,jangan macam ni.Nanti aku bawa kau jumpa family kita yer?
Kim seokjin:okay..
Keadaan di rumah family jin dan young...
Appa seokjin terlantar sakit atas katil hospital vvip.Dia demam
Panas dan badannya terasa sangat lemah menyebabkan dia berasa sangat sakit kalau cuba nak bangun.Dia asyik sebut nama isterinya,anak sulung dan anak bongsunya.'Kang mae'
'Kim Young'
'Kim Seokjin'
Dia mula rasa menyesal dan menangis teresak-esak menyebabkan isterinnya terbangun dari alam mimpi.Dia berasa sangat kesal melayan seokjin dengan buruk sekali sepanjang hidupnya,dia ingin berubah dan mahu memohon maaf dekat seokjin.
Eomma jin mengelap air mata appa nya menggunakan kain lembut yang jin beli di kedai cenderamata semasa dia berumur 6 tahun.
Flashback
Tahun 1984,jin berumur 6 tahun berlari dengan joon untuk beli mainan.Masatu dorang ponteng dan jadi routine harian,masa joon memilih robot mainan,jin ternampak sesuatu yang menarik perhatiannya.Iaitu kain lembut bercorak bunga sakura dan bewarna hitam.Kain tu sangat lembut dan licin.
Dia ingin bagi kepada eommanya.Masatu,eomma jin tak berubah jadi sombong dan tak berhati perut lagi.Joon datang kepadanya dengan mata sayu.
Joon: kau nak buat apa kain ni?
Jin: nak bagi dekat eomma aku masa birthday dia.
Joon: jom,aku bayar sekali dengan mainan aku.
Jin: thanks belanja!
Joon: it's okay,no problem.
Selepas balik,jin bagi kain yang dia beli tadi dekat eommanya.
Dia berasa sungguh happy dan terkejut.Eomma: bila masa kamu beli ni?
Jin: tadi,joon belanja!
Eomma: thank you,my son.
Mereka berpeluk dengan kasih sayang.
End of flashback
Dia pun berasa sangat menyesal sambil mengenggam kain jin bagi 17 tahun dulu.Tahun ni dah tahun 2001,tapi masih tak pulang jenguk mereka sebab dah dibuang keluarga.
Eomma tengok luar tingkap hospital mewah tu sambil air mata mengalir ke bawah dagu.Lepastu jatuh terduduk dan menangis lagi teruk dari sebelum ni.
'Maafkan eomma,seokjin!'
Di bilik,namjoon sibuk cium pipi seokjin sambil raba belakangnya.Dia slow2 buka baju dan baring atas tilam,joon tengah ready nak buat "hari kotor" mereka.
Aaahhhh!
So beautiful babe!!
Aah- i want more!
Okay,baby jin.
korang imagine macam tu,sampai ke ruang tamu dengarnya.Jangan tambah anak kelima sudah la,makin ramai anak dorang ni....
Hahahhaha,rasa geli nak tulis smuts namjin.Korang imagine jelah hahah
YOU ARE READING
Our Love/ 우리의 (Namjin)
Non-FictionKim Seokjin dan Kim Namjoon ingin menjadi penyanyi yang terkenal dan berjaya join kumpulan yang bernama Bangtan boys.Mereka berkahwin pada tahun 1994,jin berumur 16 tahun manakala joon berumur 17 tahun.Mereka dikurniakan cahaya mata pada 1996 dan 19...