Part 21: baby ke 5?

78 12 58
                                    

sebenarnya,author dari tadi lagi rasa terharu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

sebenarnya,author dari tadi lagi rasa terharu.Sebab hehehehh XD entah....

Sebab ni
👇👇👇

Dah 1K story A Life(BTS) ni!!! Thank you kepada semua silent readers and readers yang banyak comment and vote sambil support book ni. Tq❤❤❤❤

https://www.wattpad.com/story/266639592?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=NurQistinaAfiqahNorS&wp_originator=OMVyROXpiB%2BAj95HU3l4bIBDMhqYrXxSCi5%2BEfdYa6huj9QZw0xgkiN5O19pOnRCpuW%2FNv3RQAPJaAWAb3Lm1UX1Pkm57CAyW6nLTP8HiY%2BV1XdnekQyez%2Bocz7MRf2b

TAHUN 2001
DI TOILET DAEGU

Masa ni,suga bawa habis budak-budak,geng bangtan dan 2 couple yeoja yang baru kahwin hari tu.Seokjin berasa sangat mual gila-gila,and nak muntah.Tak tahan terus pergi ke arah pokok.

Buekkkk!*cough* buweeeekk! Haaaa,haa!

Suga: kau kenapa?

Seokjin: aku tak tahu.Pening memutar kepala aku ni,aohh sakitnya!

Namjin: eomma,maybe tak sarapan ke pagi tadi? Betul tak?

Bangtan: eh betul!

Seokjoon: eomma,adik rembat coklat!

Yeo joon: yum! Shedap!(sedap!)

Baby bae jin menangis sampai muka merah didukungan namjoon.Lepastu,bau busuk sampai menusuk hidung..

Jimin: baby berak eh?

Seobmin: eee,berak!!

Namjoon: alah,jin! Baby bae berak!!

Seokjin: mari sini,eomma tukar.

Selepas menukar,dorang kembali mendaki and malam tu di hotel  seokjin tertidur keletihan sebab asyik muntah je tadi.Bangun pulak untuk muntah lepastu urut kepala pening,takkan dia pregnant lagi kot? Dah la baby bae jin baru umur 8 bulan,kalau ada anak ke 5,mahu tak pengsan letih jaga.

Jin tak puas hati,pergi selongkar begnya dan test dalam toilet.
Selama beberapa jam menunggu,situasi jadi tegang lepas dia menjerit sampai menangis baby.

Pregnancy test tu menunjukkan.....


°

°



°


°
Positive dan mempunyai 2 garisan!! Ini bermakna dia mengandung anak ke-5!! Seokjin tak percaya dan pergi campak dekat luar balkoni,dia pergi tidur dan cuba nak lupakan semua tu.Rasa nak muntah lagi,terus tidur balik lepas tu.

Keesokan hari...

Dia buat appoiment dengan doktor hari ni.Sebab nak pastikan betul ke result pagi tadi,nurse dah memanggil.Berdebar jantungnya untuk menuju masuk kedalam bilik doktor tu.

Doktor: hi.

Jin: hi.

Doktor: awak kata yang awak asyik muntah je kan? Lepastu pening kepala.Siap bagi pregnancy test lagi,hahahahahha!!
Awak nak buat lawak yer? Namja can't pregnant anhahaha

pinkjinnie lain tadi lagi rasa nak tumbuk doktor ni.

Doktor: jom ikut saya masuk bilik ultrasound haha!

Dibilik ultrasound tu,jin sedang nak relakskan dirinya dari gementar sebab nanti lagi teruk takutnya.Doktor tu muka serious dan terkejut,dia berasa pelik.

Doktor: me-memang betul yang awak pregnant.Kes ni jarang berlaku dan awak sudah berada didalam fasa pertama iaitu
1 bulan!

Jin: really?! Aku tak sabar nak bagitahu semua orang aaahhh!!

Selepas satu dunia dah tahu jin pregnant anak kelima,mereka semua asyik puji dia hari-hari sampai dia malu and pipi blush.
Namjoon seakan-akan tak percaya yang dorang dapat anak lagi.
Appa dan eomma jin terkejut lepas dengar berita tu,adakah ini betul?

eomma joon bagi bubur ayam dekat jin suruh minum dan jaga kesihatan demi baby dalam perut tu.Jennie dikhabarkan telah bebas dan tengah melalui pusat pemulihan akhlak,lepas dah sembuh baru join balik group blackpink.

Jin dah mula mood swings siang dan malam.Lepastu mengidam nak tu nak ni,marah tak tentu pasal,hyper sikit.

Baby bae asyik tersenyum tengok music video bangtan boys yang bertajuk dynamite,lepastu tengok mv butter.Dorang bergelak sakan and menari mengikut rentak lagu tu..

Nanti author sambung yerrrrr....
Bye

Our Love/ 우리의 (Namjin)Where stories live. Discover now