Author nak tunjuk gambar2 kumpulan hotdog dan geng jennie.Amarilah tengok....
G-DRAGON AS KETUA KUMPULAN HOTDOG
Urrrmm,nampak handsome hahahha XD
Name: g-dragon/ whatever
Pekerjaan: ketua kumpulan hotdog,pengedar dadah dalam dan luar negara.
Relationship: jennie(kawan),Kai(kawan),chanyeol(kawan)
KAI EXO
Rambut blueeee.Jangan otak kuning macam author yerr..
Name: agyeo/kai
Pekerjaan: penolong ketua hotdog,pengedar wang haram dalam dan luar negara
Relationship: jennie(kawan),g-dragon(kawan),chanyeol(kawan)
CHANYEOL EXO
Cute je memanjang..
Name: sexy/ Chanyeol
Pekerjaan: pengedar filem cetak rompak dalam dan luar negara.
Relationship: jennie(kawan),kai(kawan),g-dragon(kawan)
So,inilah orang yang bersubahat dengan jennie bertahun-tahun.Mereka pun jenis kebas duit orang jugak.
Bangtan diberi misi,iaitu mencari gambar traditional british yang mempunyai tema perang.Dan lagi satu,kena menyamar menjadi orang pejabat dekat muzium seni tersebut,tapi masalahnya kena jadi yeoja! Terpaksa lah kalau tak mati abang seokjin.
Jennie sedang menjeput kawan-kawannya ke hotel mewah sambil suruh bodyguard-bodyguard tu jaga 2 ketul manusia yang handsome di dalam bilik peribadi rumah disebuah hotel murah.
Setelah sampai,mereka berempat duduk sambil waiter tu menghantar air wine merah di atas meja bersama pasta cheese yang ditarut isi-isi lobster.Jennie: macam mana dengan perniagaan kita?
Kai: sangat bagus dari dulu.
Chanyeol: jauh dari dulu.
G-dragon: anak kau sorang tu macam mana? Okey ke dah tidur sambil peluk teddy bear?
Jennie: dah tidur.Bila kita nak bergabung semua bisnes pasaran gelap ni?
Kai: esok.Datang awal,and we will combined together.
Jennie: alright *thumbs up*
Suga dari tadi lagi tak selesa pakai baju yeoja sebab banyak sangat kena pakai.Seokjin suruh senyap sebab memekak,kalau dia buat macam tu dekat depan GiHo dan YoonSeok.Mahu tak lari dua beradik tu.
Setelah sampai,joon kena tanya orang kaunter tu sebab dia ketua.Kenalah hadap..
Namjoon: hi,we are... we are from korean.We came here because have a work to do.
Orang kaunter: alright,you go straight and will found a appoiment room.Understand?
Namjoon: yeah,we are understand.
Terus meluru masuk kedalam bilik seni lukisan sejarah2 yang dilupakan lama dahulu.Gambar mona lisa,gambar lukisan orang menjerit dan macam-macam lagi.Apabila semua lampu dan bekalan elektrik terpadam,mereka cepat2 pergi masuk ke dalam bilik lukisan khas tu dan curi sambil masukkan kedalam beg.Itu adalah signal untuk mencuri.
Bangtan berlari sepenuh hati masuk kedalam kereta dan pecut ke hotel tokyo.Lampu dah dihidupkan semula,lukisan tu hilang.Habis panik pekerja-pekerja muzium seni tersebut.Soobin sedang menyiasat lebih lagi di cyber cafe pasal jennie,bila dikorek habis,jumpa. Jennie ada 3 orang kawan.
G dragon,kai,chanyeol.
Soobin bangun dari tempat duduk dan menjerit kegembiraan macam orang hilang anak.Kena tendang keluar akibat terlalu bising dan membuatkan telinga orang sakit,tapi dia tak kesah sebab ada bukti berlambak.
Jiseob sedang tengok yeo joon bermain sendirian.Jungtae kejutkan dia dari belakang.YoonSeok ternampak mereka bermain dengan adik kedua namjin,terus nak join jugak.
YoonSeok: nak join.
yeo joon: join ah,shape mayah.(join lah,siapa marah)
Jiseob: oppa namjin mana?
Jungtae: mana aku tahu.Cari lah,mesti punggung berat macam sampah berkilo-kilo ni.
Jiseob: tumbuk kesian.Sebab comel...
Lepas keluar,ternampak GiHo,namjin,Seokjoon,Bae jin,seobmin,namyul dan IU sedang tengok kartun sailor moon.
Dia rasa nak panggil takut,tapi takut mengacau.Takpelah,nanyi dia panggil dengan suara nyaring macam transgender..Keadaan di hotel tokyo,jepun...
Orang suruhan jennie: bagus.Esok kami nak kamu semua jangan pergi mana2.Sebab kalau buat,kami tak takut untuk pancung anda semua.
Dia berlalu keluar bersama lukisan tu,bangyan rasa lega.Namjoon cium pipi gebu seokjin sambil peluk badannya dari belakang,jennie and the gang sibuk memasang semua kilang tebiar tu menjadi tempat kerja haram nak mampus.Mereka berempat tersenyum jahat.
Soobin sedang menelefon bossnya di korea dan terus cari geng bangtan takut terlambat,tapi tak jumpa.Dia rasa tak berputus asa dengan semua ni.Dia tetap bekerja...
Sorry buat sikit sebab mengantuk dah ni..Jumpa esok lah..
Byeee
YOU ARE READING
Our Love/ 우리의 (Namjin)
Non-FictionKim Seokjin dan Kim Namjoon ingin menjadi penyanyi yang terkenal dan berjaya join kumpulan yang bernama Bangtan boys.Mereka berkahwin pada tahun 1994,jin berumur 16 tahun manakala joon berumur 17 tahun.Mereka dikurniakan cahaya mata pada 1996 dan 19...