Perut jin kejang dan sakit selepas disepak oleh baby yang tak sabar untuk keluar dari perutnya.Joon tengah tolong packing barangnya untuk ke hospital bulan depan,Kim young menelefonnya.
Seokjin: kenapa?
Kim young: sebenarnya,eomma dan appa nak jumpa kita balik.
Dorang kata dah menyesal dan ingin meminta maaf.Jantung jin berdegup dengan lajunya dan telefon jatuh diatas lantai.Namjoon tengok dia dengan tanda tanya dan dia kelihatan terkejut,betul ke semua ni?
Namjoon: kenapa ni?
Seokjin: erk- eomma dan appa nak jumpa aku.T-takkan aku nak jumpa dorang dalam keadaan macam ni tengah tanggung anak..
Namjoon: alamak...
Namyul dan IU sedang sedut ais krim di kedai Mak kookie.Dorang bersembang sambil tergelak-gelak,matahari dah terbenam tapi masih tak balik rumah lagi.
IU: kejap lagi kita nak pergi mana?
Namyul: pergi honeymoon lah,takkan pergi korek tanah kan?
Mereka tergelak-gelak sampai orang tu letih menunggu untuk kemas meja dan tutup kedai,dah la nak tengok filem titanic lagi.
Nak pergi salon lagi haiihh😧😧.Jin bercakap dengan abangnya untuk berjumpa pada bulan yang akan datang sebab dia tak bersedia lagi dan nak beranak bulan depan.Kim young mengangguk tanda paham,sehun dah dibebaskan dari penjara dan dikawal dengan bodyguard2 takut tetiba dia nak serang orang tak bersalah.
Jennie dan Amy duduk di kerusi bench dekat taman.Suasana sangat tenang dan sunyi sebab waktu malam kan,tak ramai orang yang lalu situ.Anaknya sedang melihat mukanya dengan rasa sedih sebab jennie tak senyum dari pagi tadi dan tak sarapan.
Amy: mama,kenapa tak senyum?
Jennie: mama letih lepas reheasel lagu pretty savage tadi.Tu susah nak senyum,nanti senyum lah kalau time rehat.
Amy: okay mama
Rose,jisoo dan lisa datang join dorang sambil bawa kek untuk dimakan sekali. Eomma joon masih lagi tengok gambar suaminya walaupun dah lama dia meninggalkan mereka bertiga,air matanya mengalir dan memeluk gambar tu.
Kesemua anak-anak bangtan buat meeting di bilik namjin pasal baby yang akan muncul tak lama lagi.
Jiseob: apa kita nak buat?
Yeo joon: titer bunuh baby tu(kita bunuh baby tu)
Namjin: gila ke kau nak bunuh baby tu.
Baby bae jin: aaahh,eee!!
Jungtae: kita main dengan baby tu!!
Yeahhhh!!
TAHUN 2002
DI HOSPITAL SEOUL,SOUTH KOREANSeokjin berada di wad dalam beberapa minit lagi dia akan hadap labor room. Namjoon dan yang lain tunggu diluar sambil risau sebab takut dia pengsan pulak dalam tu,jin usap perutnya dengan perasaan happy.Apabila berada didalam labor room dia berasa takut sangat-sangat..
Jhope gosok belakang joon untuk tenangkan dia daripada risau berlebihan.Selepas beberapa jam,doktor keluar dan memberitahu bahawa mereka berdua dapat bayi perempuan.
Gambar dia nantilah author tunjuk yer..Namjoon: fuh,nasib baik baby dan jin selamat.
Jimin: tahniah,anda dapat baby girl!
Taehyung: best la korang semua dapat anak perempuan.Kookie,aku nak baby lagi.
Jungkook: eeeiii,cukuplah jungtae sorang.
Taehyung: alaahh,nak lagi.
Jungkook: herrrmm,esok buat.
Yeay!thanks kook!!
Eomma dan appa jin berasa sungguh happy untuk berjumpa anaknya semula.Mereka akan berjumpa bulan depan dan berbaik dengan cucu-cucu mereka,Namjoon lagi gementar untuk berjumpa family mentuanya.
Jin menarik kolar baju joon dan mereka bercium.Nasib baik orang takde dalam wad tu sebab semua dah balik rumah,yang tinggalnya nurse dan doktor.Lepastu meraba kulit masing-masing,baru lah mereka berhenti buat macam tu lepas doktor masuk..
Esok author sambung sebab kepala tengah pening...
Byeee
YOU ARE READING
Our Love/ 우리의 (Namjin)
Non-FictionKim Seokjin dan Kim Namjoon ingin menjadi penyanyi yang terkenal dan berjaya join kumpulan yang bernama Bangtan boys.Mereka berkahwin pada tahun 1994,jin berumur 16 tahun manakala joon berumur 17 tahun.Mereka dikurniakan cahaya mata pada 1996 dan 19...