CHOI SOOBIN AS DETECTIVE YO SOOBIN
Geng bangtan sedang mengikuti soobin yang sedang mencari barang-barang jennie takut terjatuh ke maybe dapat clue nya.Telefon nokia si Joon berdering bagai nak gila,bila dia mengangkat adiknya mula bersuara.
Namjoon: apa?
Namyul: kau pergi mana? Kata nak jumpa eomma,tak muncul pun?
Namjoon: aaa..ahahahayay,aku tengah menyapu haaa!! Banyak betul habuk ni.
Namyul: kau jangan nak menipu.Menyapu tak ambil masa 4 jam lah.Ke kau nak lari?
Dia membersihkankan dulu tekaknya dan bersedialah telinga tu,kerana bakal sakit.
Namjoon: se-sebenarnya jhope.
Namyul: kenapa dengan jhope?
Namjoon: se- dia kena culik!!!!
Namyul: APA?! KENAPA TAK BAGITAHU AWAL-AWAL?!!!!
Habis satu bandar seoul dengar adik dia menjerit dalam telefon,malu muka dia mana nak sorok.Namyul ni dari kecil sampai ke besar gajah tak pernah berubah,habis telinga orang lain sakit.Joon terpaksa hadap.
Namjoon: be-betul tu.Bye
Namyul: hoi! Aku tak ha-
Call end...
Namyul mengamuk marah sebab tak bagitahu dia awal-awal.Kalau tak boleh report ke polis atau yang seangkatan dengannya,jari cantik mulus soobin mengelap satu cecair minyak kereta dan cuba untuk bau tapi jin dah warning awal2.
So,dia just gentelkan atas jarinya,lepastu dia angkat tangannya untuk rasa angin sedang lalu.Muka dia berpaling ke bangtan dengan seriousnya.Suga: kenapa?
Soobin: sebenarnya...
°
•
°
•
°
•
°
•
°
•
°
•
Soobin: sebenarnya aku nak pergi toilet!!Dia berlari sambil pegang punggung dan menolak pintu toilet menggunakan tangan kirinya.Naik angin dah dorang ni,kenapa tak cakap awal2 nak pergi tandas?
Suga: eeeeiii,budak ni.Mujur aku tak lempang dia guna selipar ambil wuduk je tadi.
Jungkook keluar dari kedai runcit sambil bawa susu kotak berperisa banana.Bila masa dia beli and masuk tadi? Lama pulak tu menunggu si soobin tu keluar,dekat sejam dah.Bunyi tandas di flush dan kelibat remaja tu pun muncul dari dalam toilet.Dia memanggil kesemua geng bangtan untuk mulakan balik misi tadi.
Di gudang terbiar tersebut,jhope dah mula rasa lapar and dahaga.
Kenapa lah dorang tak bagi makanan dekat dia? Jennie datang masuk sambil bawa plastik roti dan air kotak yang baru dibeli tadi,dia meletakkan di atas peha jhope.
YOU ARE READING
Our Love/ 우리의 (Namjin)
Non-FictionKim Seokjin dan Kim Namjoon ingin menjadi penyanyi yang terkenal dan berjaya join kumpulan yang bernama Bangtan boys.Mereka berkahwin pada tahun 1994,jin berumur 16 tahun manakala joon berumur 17 tahun.Mereka dikurniakan cahaya mata pada 1996 dan 19...