Part 27: happy ending😢😢

103 8 31
                                    

Baiklah,fuhhh~ this is the last chapter of namjin story hikss..
Hiksss...takpe malam nanti author buat story jikook pulak tapi version seram dab serious takde kelakar tu,tapi author bukan nak mendera korang vote,kalau ada masa je boleh comment vote and baca jangan paksa kalau letih sesangat...

Aduii berceramah pulok author...

Bang pd ada datang malam tadi.Just lambat sikit sebab tengah uruskan music dan video music,Hari ni ialah hari last mereka semua berlakon dalam filem story akaks ni huwaaaa!! Hari ini ialah hari yang cerah,segar dan nyaman.Seokjin menyelesaikan buat susu untuk baby sun yang sedang menangis,namjoon sedang bangunkan keempat-empat anaknya yang tidur menungging atas tilam yang empuk. Eomma dan appa jin dah mula berubah kearah baik dan menjadi seorang yang berperikemanusiaan,Burung mula bertebangan dengan ahli kumpulannya. Bunyi loceng rumah mula kedengaran...

Ding dong!

Pintu dibuka,dia cukup terkejut sebab jennie dan Amy berdiri di hadapannya.Couple sope pun ada berdiri bersama 2 beradik tu,gang blackpink ada jugak tapi berdiri di tepi kereta.

Seokjin: kau buat apa dekat sini?

Jennie: a- aku nak minta maaf.

Jin tergelak sambil peluk tubuh.Dia seakan-akan tak percaya dengan perangai baru jennie ni,biar betul dia nak minta maaf?
Ajom kita saksikan.

Seokjin: kau tak payah nak berlakon la.Aku tahu niat sebenar kau,nak merembat hubbie aku yerr? Langkah mayat aku dulu!!

Lisa: sebenarnya encik jin,dia memang ikhlas nak minta maaf.
Kami bertiga nampak dia menangis dibiliknya akibat kesal dengan perbuatannya sebelum ni.

Baju jin ditarik dari bawah.Dia tengok kearah orang yang tarik tu,Amy rupanya.

Amy: tolonglah maafkan mama saya. Dia dah menyesal sepenuhnya,encik jin.

Rasa serba salah dibuatnya.Nak minta maaf ke taknak,hhmmmm nampaknya kenalah sampai bila kita nak buat macam betul tak kawan2 semua?

Seokjin: dah,jangan nangis.aku maafkan kau,jom semua masuk kedalam.

Kesemua mereka masuk kedalam rumahnya.Malam ni,bangtan ada temu ramah di rancangan let's bts! Dah siap semua memakai baju,cuma nak minta tolong Namyul and IU jagakan sebab pengasuh semua taknak sampai lari.Yelah,dorang berdua tu kan suka budak-budak,selepas menyanyikan lagu butter and dynamite. Seokjin menyanyikan lagu epiphany.

Korang imagine la sendiri.Author sibuk nak edit cover book jikook ni hehehehheheh,nak buat malam ni sebab excited sangat2..

Selepas habis je rancangan tu,dorang semua balik kerumah masing-masing.Jin cium dahi anak-anaknya dan mula tidur disebelah joon sambil peluk pinggangnya..

Seokjin: seronokkan malam ni?

Namjoon: betul tu.

Mereka berdua tidur,suasana menunjukkan waktu malam yang begitu indah ada bulan penuh,bintang-bintang dan angin lalu sampai surat khabar terbang.. awan penuh...






THE END
~~♡~~



Maaf kalau selalu banyak typo story ni,dan
Selalu gunakan ayat merapu
Ayat terabur dan terkasar bahasa
Byeee!!





Our Love/ 우리의 (Namjin)Where stories live. Discover now