Eeerrm,author nak tanya. 164 cm tu tinggi sangat ke,sebab
Maybe author umur 17,author akan naik 164cm or 168 sebab tinggi author ni lompat-lompat giteww.Takpe lah jom sambung balik pasal namjin.Di awards korean music
Seokjin tengah pregnant 5 bulan sekarang.Kalau pergi mana-mana mesti orang akan tanya dah berapa bulan sampai dia stress nak jawab,baby pun selalu menyepak perutnya sampai takde mood nak masak.
Selepas joon buat speech dekat majlis awards tu,dorang balik ke rumah masing-masing.Sehun buat surat cinta,letak depan pintu rumah dan tekan loceng sambil lari laju-laju.Apabila jin jumpa surat tu,dia buka dan baca.
Saya peminat terbesar awak!
Saya nak bercinta dengan awak boleh?
Nanti kita kahwin dan buat anak ramai-ramai.
Nak tak?Bye have a good days babe!!
Your lovely fanboy
Jin koyak dan buang sampah tu jauh-jauh dan masuk kedalam.
Sehun mula tumbuk dinding rumah jiran sebelah sampai nangis sebab cinta kena reject.Terus balik rumah lompat atas katil lepastu sepak-sepak lantai,joon dan jin sedang berbulan madu sambil cium bibir dan berada di hadapan TV.Tiba-tiba terasa tendangan yang amat kuat didalam perutnya,terhenti ciuman mereka.Seokjin: aiisshh,baby ni.Time sweet macam nilah kau nak kacau yer?
Namjoon: takpe.Mungkin kita boleh sambung balik dalam bilik nanti?
Jin: boleh jugak.
Namjoon: sambil buka seluar baju and buat wuhuu wuhuu tu.
Satu balingan plushie RJ terkena dimukanya.
Jin: kau jangan nak melampau eh.Buat lagi,bertambah anak dalam rumah ni nanti,kau tu buat dah la takde protection.
Joon: tahun depan kau pregnant anak kembar boleh? Seronok la main budak ramai-ramai ni.
Jin: kau ingat aku ni kilang anak? Semua nak buat ramai-ramai.Sepak jugak dengan kasut jamban aku ni,jom masuk tidur.
Dorang masuk tidur,namjin dan yeo joon sibuk main kejar-kejar di dapur dan dipanggil oleh seokjoon suruh masuk tidur jugak.
Baby bae dah lama beradu didalam baby crib tu sambil hisap jari,
Pukul 4 pagi joon tak boleh tidur.Dia ternampak baby bump jin menonjol disebabkan baju tu terselak,dia geram dan mencium perut jin lepastu cium leher kuat-kuat.
•
°
•
°
•
°
Pang! Kuali pink jin terbang ke mukanya.Seokjin: kau la penyebabnya leher aku ada hickey? Aiigo,memang tak boleh tahan nafsu la kau ni!!
Joon cubit puting jin sambil pulas and berlari sambil jelir lidah.
Naik angin dah,dia gunakan kekuatannya untuk bangun sepak punggung joon.Aaaahhh,mian jin!! Kepala otaks you mian!!
Bergegar rumah tu dibuatnya sampai terjaga orang yang tengah tidur.Sampai ke gwangju kecohnya,namjin dan 3 adiknya tutup telinga bising.Keesokan paginya,Jennie dah dibebaskan dari pusat pemulihan dan ingin masuk semula kedalam group blackpink.Amy memeluk dengan eratnya pinggang dia sambil tersenyum happy..
Aku nak berubah.Nak mulakan new life dan aku menyesal dengan apa yang terjadi sebelum ni,sekarang aku nak join balik group blackpink dan ingin meminta maaf pada peminat2 bersama manager YG.
Jennie melangkah keluar dari pintu pagar bangunan tu dan masuk kedalam kereta.Kisah dia nak merembat namjoon sudah tamat dan kisah sehun pulak nak merembat seokjin,entah berjaya ke tak.Jungtae main patung teddybear yang taehyung beli semalam,jungkook tengah baca komik.Dia rasa nak kacau daddynya tapi hasratnya terhenti selepas tae panggil.
Taehyung: baby mochi,jum ikut mummy pergi rumah uncle joonie and jin.
Jungtae: jum!!
Taehyung: woi,kook.Taknak ikut?
Jungkook: kejap lagi.
Tae mengangguk dan bawa anaknya kerumah couple namjin,
YoonSeok dajal muka appanya.mekap macam bapok,GiHo datang berlari masuk bagitahu yang daddy hobi on the way,dorang keluat berlari sambil gelak.Waaaahhh! Suga dah jadi pondan!
Yah! Apa yang kau cakap ni hobi?!
Tengok dekat cermin.
Aaaahhg! Bertuah punya budak2!!!
Jimin tengah uruskan beg jalan-jalan anak-anaknya,holland datang masuk sambil pakai bra.Apahal?
Jimin: kau kenapa? Sakit mental ke?
Holland: taklah,nak jadi model.
Jimin: isshhh,dah la kau curang dalam mv neverland tu. Pakai macam ni pulak! Benci!
holland: sorry!!
Taemin,jiseob dan seobmin datang berlari masuk and keluar tengok kartun maruko,dorang terpinga-pinga tak paham.
Apahal budak2 ni? Sehun tengah tampal poster seokjin yang besar tu.Siap cium lagi!!!Sehun: kau akan jadi milikku AHAHAHAHAHAAA!
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHWHAHWHWHWHAHAHAHHAHAHAHAMaka,dengan itu saya rasmikan kuali saiz xxl berjenama gucci
Melayang kearah kepalanya akibat memekak macam beruk tersedak pisang.Jiran sebelah: memekak jelah! Hang kalau bising lagi,aku mai bantai hang guna selipar jamban ni pulak!! Errrhhh!!
Sehun mula nangis macam yeoja dalam kdrama tu. Kesian dia,pelik2 benda terjadi dalam story ni.maafkan author yerr
Cut! Action!
Hahha,merapu pulak kita.Mian kalau story punya lawak ni hambar nak mampus,author tengah berusaha cari lawak yang mampu buat perut jadi kejang lepas gelak.
See you tomorrow...😗😗😗😗
YOU ARE READING
Our Love/ 우리의 (Namjin)
NonfiksiKim Seokjin dan Kim Namjoon ingin menjadi penyanyi yang terkenal dan berjaya join kumpulan yang bernama Bangtan boys.Mereka berkahwin pada tahun 1994,jin berumur 16 tahun manakala joon berumur 17 tahun.Mereka dikurniakan cahaya mata pada 1996 dan 19...