Part 26: Mohon maaf

66 8 31
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


TAHUN 2002
SOUTH KOREAN,SEOUL

Namjoon dan seokjin membawa pulang newborn baby girl dan meletakkan didalam baby crib.4 Beradik tu tengok sambil ternganga sebab tak percaya yanh dorang dapat adik lagi,Yeo joon ketap gigi sambil senyum dan tepuk tangan.

4 Beradik tu tengok sambil ternganga sebab tak percaya yanh dorang dapat adik lagi,Yeo joon ketap gigi sambil senyum dan tepuk tangan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

NAME: KIM SUN JIOON

WEIGHT: 3.5 KG

GENDER: GIRL


eomma dan appa jin sedang on the way kerumahnya untuk meminta maaf dan menghabiskan masa bersembang dengan anak mereka.Soobin tetiba muncul sambil ketuk pintu rumah mereka,joon pergi buka.

Joon: kau buat apa sini?

Soobin: menyinggah,tak boleh?

Joon: aku tahu la nak menyinggah sini sebab story ni nak habis kan.Kalau story ni habis,kau menyesal betul tak?

Soobin: betul tu.Author! Kenapa buat chapter sampai 27 jer? Kitorang nak berkenalan lebih lagi.

Author: sebab author nak buat story lain nanti.Kalau buat panjang-panjang story ni,memang akan lupa idea untuk yang author cakap tadi.Dah2 sambung balik,jurukamera pasang balik camera tu..

Jurukamera: baiklah,director.

Kim young,Namyul,IU datang secara tiba-tiba jugak.Dorang saling meminta maaf sebab takut ada kesalahan yang mereka buat selama ni,dan ada suprise. Cikgu Irene dan cikgu HAHA zaman dorang sekolah rendah dulu datang melawat,tak berubah rupa cikgu-cikgunya.

Seokjin: cikgu!! Lama tak jumpa lepas 13 tahun keluar dari sekolah rendah tu.

Cikgu Irene: tulah,bila dah jumpa korang semua dah besar gajah.
Umur korang semua berapa?

Namjoon: seokjin,jungkook dan jimin umur 24 tahun.Saya,suga,jhope dan taehyung umur 25 tahun ahahhaha.
Kami semua dah ada anak.

Cikgu HAHA: oooihhh,dah tak virgin yerrr

'Hahahahhahahahaha!!'

Kesemua manusia-manusia tu masuk kedalam rumah joon dan jin.Namjin heret 3 beradik tu bermain dengan anak-anak bangtan yang lain,eomma joon dah sampai sambil bawa kentang goreng kegemaran mereka berdua.

Taehyung suap jungtae sambil tersenyum kotak.Bunyi kereta yang sudah berada dihadapan,rupanya kereta Lee dong wook.
Dia masuk dengan lompat-lompat happy bersama geng TXT,
Kereta mercedes benz pulak yang berhenti disebelah keretanya.
Kaki yeoja yang memakai high heels sedang menapak diatas tanah,pintu ditutup dan bayang eomma jin sudah terpapar di hadapan kamera.

Eomma jin: sayang,maafkan eomma!! Eomma tahu yang kami berdua layan buruk kepada kamu!!

Jin hanya berdiri macam sebatang ranting akibat dipeluk oleh ibunya secara tiba-tiba. Appa jin pulak masuk sambil pegang tongkat untuk orang sakit,cikgu HAHA betulkan kaca matanya sambil buat riak pelik.

Cikgu HAHA: wow,drama apakah ini? Asal aku tak tahu selama ni? Hhhmm lantaklah janji dapat makan.

Cikgu Irene: kenapa tiba-tiba ada drama depan mata ni? Pelik betullah.

Seokjin: eomma,appa.Jin sebenarnya dah lama maafkan korang selama ni.Abang tipu sebab takut eomma dan appa tiba2 cari pasal dan bergaduh..

Kim young: betul tu.Maafkan young eomma,appa..

Mereka satu family berpeluk sambil menangis,yang lain bersorak suka sambil tepuk tangan. Cikgu HAHA terkejut akibat jeritan hyper jhope yang kuat macam singa mengamuk,mujur tak sakit telinga tu. Namyul dan IU mula berbaik dengan semua orang,mereka berdua belum ada anak lagi sebab belum bersedia,
Namjoon tersipu malu peluk kedua-dua eomma dan appa mertuanya.

Namjin,seokjoon,yeo joon,bae jin berlari sambil tepuk tangan sambil tergelak.Rumah tu jadi riuh,seokjin bawa keluar baby sun
Ke ruangtamu untuk berjumpa dengan semua orang. Eommanya mendukung cucu kelima dengan rasa terharu,soobin dan yang lain pun mata dah berair bab family ni.

Jennie masih lagi berasa serba salah dengan apa yang dia buat kepada mereka semua selama ni.Dia rasa ingin meminta maaf,masalahnya dia tak tahu dimana mereka berada sekarang.
Dia ternampak suga lalu secara kebetulan dan memnaggil namanya.

'Min yoongi!'

Suga: woi! Siapa tu?! Aku ada tali karate yang merah tu!! Jangan main2!!

Jennie: ni aku lah.

Suga:aigoo,iblis ni lagi.Kau nak dajal apa kali? Nak rembat husband aku pulak? Kau jangan,nanti patah dua badan kau aku kerjakan.

Jennie melutuy dihadapannya dan memeluk kedua belah kaki suga sambil air mata membanjiri kolam yang kering disebelahnya,hingus terkena kasut baru berjenama samsung galaxy. Dia dah menyesal sangat-sangat lah tu..

Jennie: hiks...hiks...aku nak minta maaf dekat korang semua!! Aku sedar yang aku dah buat salah!!! Huwaaaaaaa

Suga tengok dia dengan judging face.Adakah dia akan membawa jennie kepada mereka untuk memohon maaf?

Sila nantikan chapter seterusnya...

To be continued....

😙😙😙😙😙

Our Love/ 우리의 (Namjin)Where stories live. Discover now