Part 5: A Child II

142 13 20
                                    

'Jin,kau okay tak ni?'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'Jin,kau okay tak ni?'

'Ya,aku okay je.'

'Pagi tadi kau asyik muntah-muntah lepastu
Hampir nak pitam.'

'Joon,aku dah cakap aku okay je.Tu sebab simptom
Aku menanggung anak dalam perut aku.'

Dorang bercakap sambil berjalan menuju ke company untuk berlatih dance mereka.Jung GiHo yang berumur 2 tahun asyik berlari kesana kesini walaupun suga memanggilnya,dia buat tak hirau.

Suga: GiHo,sini appa nak ikat rambut tu.

GiHo: taknak.

Suga: nanti appa merajuk taknak kawan.

Budak perempuan tu pun menuju ke appanya untuk rambut diikat.Jhope baru keluar dari toilet selepas kencing,GiHo berlari kearahnya dengan senyuman luas sepertinya..

Suga: kenapa dia suka bermain dengan kau berbanding aku?

Jhope:lah,jealous ke?

Suga: mana ada.Tak jealous pun..

Jhope: habis,muka nak menangis tu?

Suga: hiks..m-mana ada..

Dia berlalu pergi meninggalkan boyfriend dan anaknya.GiHo memandang muka ayahnya dan jhope mengikuti suga untuk memujuknya.GiHo sambung balik main,jin dan joon telah sampai di company and nak duduk dulu sebab letih baru bangun tidur.Jin berlari ke toilet untuk muntah kali ke 3.

Joon: macam makin teruk je tu.

jungkook dan taehyung duduk disebelahnya.Namjoon terkejut sebab tetiba dorang ada dekat sebelah.

Jungkook: kenapa dengan husband kau tu?

Joon: mari sini aku bagitahu satu rahsia.

namjoon berbisik ke telinga kook dan tae.Mereka berdua dalam keadaan terkejut dan speechless.Apa yang telah terjadi?

Taehyung: biar betul? Aku dah la baru tahu yang jimin pregnant 5 bulan.Sekarang ni,jin pulak yang ada anaknya?

Joon: lagipun tu anak aku.Bukan anak orang lain...

Suga,GiHo dan jhope datang masuk selepas beberapa jam si gula tu merajuk dan menangis.Jhope suruh GiHo pergi duduk dulu diatas sofa dan budak tu berlari ke taehyung...

GiHo: uncle tae!!!

Tae: hello!

Joon: kau datang dari mana?

Suga: datang dari alam kematian.

Krik!  Krik!   Krik!   Asal kurang hajor jawapan tu?

Suga: dari rumah la.Dari mana lagi..

Bang si hyuk: hi,kejap lagi kita nak record lagu.Tapi,tunggu chim datang dulu sebab kita perlukan 7 orang,GiHo duduk dengan asisstant uncle dulu yer.Sebab appa dan daddy jhope nak kerja ni.

Our Love/ 우리의 (Namjin)Where stories live. Discover now